Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 30 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مرکز خرید انواع جت هیتر سالن مرغداری - برزین

مرکز خرید انواع جت هیتر سالن مرغداری

تامین کنترل دمای سالن پرورش طیور از مهمترین دغدغه های یک مرغدار است.جوجه های امروزی به نوسانات دمایی بسیار حساس هستند و مرغدار می کوشد به هر قیمتی شده دمای سالن را تنظیم و کنترل کند. جت هیتر سالن بهترین و کارآمدترین وسیله برای رفع این مشکل مرغدار است.

اما جت هیتر چیست و چه محاسنی نسبت به بقیه تجهیزات گرمایشی دارد؟

مرکز خرید انواع جت هیتر سالن مرغداری

کاربرد جت هیتر سالن های مرغداری

کاربرد جت هیتر سالن های مرغداری

پرورش طیور نیازمند داشتن سالنی است که دمای آن متناسب با سن طیور قابل تنظیم باشد به عنوان مثال جوجه های گوشتی در سنین پایین باید دمای محیط شان حدود ۳۴ درجه سانتیگراد باشد اما با بزرگ شدن آنها این دما به تدریج باید به ۲۲ درجه سانتیگراد کاهش یابد و این امر نیازمند استفاده از تجهیزاتی مناسب است.

تامین دمای مناسب در سالن سابقا با استفاده از هیتر هایی بود که مصرف سوخت بیشتر آنها گازوئیلی بود. این هیترها علاوه بر اینکه باعث آلوده شدن محیط زیست و آلودگی هوا می شدند شرایط نصب و کار با آنها نیز آسان نبود.

با پیشرفت صنعت مرغداری تجهیزات پرورش طیور نیز توسعه یافته اند. در مورد تجهیزات گرمایشی سالن پرورش طیور امروزه از جت هیتر ها استفاده می شود. سوخت مورد استفاده در این جت هیترها
گازوئیل، برق و گاز می باشد و در دو نوع دودکش دار و بدون دودکش به بازار عرضه شده‌اند.

از مزایای استفاده از جت هیتر ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نصب راحت این وسایل گرمایشی در هر جایی به خاطر عدم اشغال فضای زیاد بزرگ‌ترین مزیت آنهاست هزینه نگهداری و تعمیر جت هیتر ها  بسیار پایین می باشد راندمان تولید حرارت در جت هیترها به ویژه نوع بدون‌ دودکش آن بسیار بالا و در حدود ۹۶ درصد می باشد.
مصرف سوخت پایین تری نسبت به سایر سیستم های گرمایشی دارند توانایی اتصال این جت هیتر ها به ترموستات باعث تنظیم خودکار دمای سالن می شود جت هیتر ها طول عمر مفید بالایی دارند.

خریدار انواع جت هیتر گازی و برقی مرغداری

خریدار انواع جت هیتر گازی و برقی مرغداری

امروزه با توجه به اهمیت ویژه ای که به حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا داده می شود و شما جزء مرغدارانی هستید که این مسئله برای شما نیز اهمیت دارد استفاده از جت هیتر برقی سالن و یا نوع گازی آن را به شما توصیه می کنیم.

جت هیتر گازی سالن و بویژه نوع برقی آن گرمای پاک تولید می‌کنند و در آلودگی هوا نقشی ندارند. از طرفی چون همه مرغداری‌ها در سراسر کشور به برق سراسری وصل هستند و اکثر آنها حتی به شبکه گاز شهری متصل هستند خرید این نوع جت هیترها بسیار مناسب می باشد.

مرغدار باید با توجه به ابعاد سالن خود و آگاهی از ظرفیت هر دو نوع هیتر، اقدام به تهیه این تجهیزات از شرکت معتبری کند که اولا مشاوره لازم را قبل از خرید به او ارائه دهد و علاوه بر آن حتماً خدمات پس از فروش داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما