Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 20 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مرکز خرید جت هیتر برقی - برزین

مرکز خرید جت هیتر برقی

انواع جت هیتر امروزه با قابلیت ها و توانایی های گسترده ای در بازار وجود دارد که کلیه علاقمندان می توانند نمونه های دلخواه خود را به راحتی از بین آنها برگزینند. جت هیتر تک فاز یکی از این موارد است که به صورت عمده قابل خریداری خواهد بود.
مرکز خرید جت هیتر برقی در واقع شرایط بسیار خوبی را برای خرید و فروش این محصول فراهم کرده و توانسته مشتریان را برای خرید این محصول ترغیب نماید.

مرکز خرید جت هیتر برقی

مشخصات فنی جت هیتر 100000

مشخصات فنی جت هیتر 100000 تامین گرما در فضاهای مختلف با استفاده از محصولات گوناگون نظیر بخاری، شوفاژ، شومینه و غیره انجام می شود. در محیط های صنعتی اما گرمای مورد نیاز معمولاً با استفاده از بخاری صنعتی یا همان جت هیتر به دست می آید.

جت هیتر، یک بخاری بسیار کاربردی بوده که امتیازات مثبت فراوانی از هر نظر دارد. انواع جت هیتر گازی، برقی، گازوئیلی، دوگانه سوز و غیره که در بازار وجود دارد، ظرفیت های مشخصی داشته که هر کدام به نوبه خود قادر به ایجاد گرما در فضاهایی با ابعاد مشخص می باشند.

ما در این مقاله می خواهیم از جت هیتر برقی 100000 صحبت کنیم که یکی از مدلهای بسیار عالی و کارآمد در این زمینه می باشد.

ویژگی های فنی جت هیتر 100000:

  • این جت هیتر توان حرارتی 100000 کیلوکالری بر ساعت را دارا می باشد که نشان دهنده قابلیت آن برای ایجاد گرما در محیط های بسیار بزرگ است.
  • توان هوادهی این جت هیتر 7000متر مکعب در ساعت است که باعث می شود فاصله 20 متری از هر طرف گرم شود.
  • نصب آن بسیار آسان بوده؛ به گونه ای که می توان آن را به صورت آویز و یا با قرار دادن روی میز مورد استفاده قرار داد.
  • بدنه این جت هیتر از استنلس استیل به دست آمده است.
  • راندمان حرارتی در این جت هیتر بالاتر از 99 درصد گزارش شده که در کنار مصرف مناسب انرژی برق در آن، نشان دهنده اقتصادی بودن انتخاب آن است.

فروشندگان عمده جت هیتر برقی

فروشندگان عمده جت هیتر برقی فروشندگان عمده جت هیتر برقی، تعداد زیادی از نمونه های باکیفیت و درجه یک از این جت هیترها را آماده کرده اند تا از روشهای مختلفی که به این منظور وجود دارد، آن را به دست علاقمندان به خرید این محصولات برسانند.

این فروشندگان با ارائه عمده محصولات خود، به دنبال آن هستند که بسیاری از صاحبان مراکز فروش انواع جت هیتر در شهرها و استانهای مختلف را به خرید این محصولات دعوت نمایند و محصولات خود را به قیمتهای بسیار عالی به دست آنها برسانند.
این فروشندگان اطلاعات دقیقی پیرامون ویژگی های محصولات خود، نحوه خرید، جدیدترین نرخ آن و بسیاری از موارد مشابه این دارند که آن را برای خرید بهتر به سمع و نظر مشتری خواهند رسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما