Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مرکز صادرات جت هیتر صنعتی کم مصرف - برزین

مرکز صادرات جت هیتر صنعتی کم مصرف

جت هیتر صنعتی یا دمنده گرمایشی صنعتی از سیستم های گرمایشی بسیار مناسب برای گرم کردن فضاهای بزرگی مانند سوله های صنعتی، سالن های مرغداری و دامداری ها می باشد که به دلیل ویژگی های خاصی که دارد استفاده از آن بسیار مرسوم است. مرکز صادرات جت هیتر صنعتی کم مصرف این وسیله گرمایشی را به دلیل استقبال بالایی که برای آن در خارج کشور وجود دارد به کشورهای همسایه همانند عراق ارسال می کند و صادرات آن به دلیل بالا بودن نرخ ارز از سود بسیار مناسبی هم برخوردار است.

مرکز صادرات جت هیتر صنعتی کم مصرف

آشنایی با کاربردهای جت هیتر

آشنایی با کاربردهای جت هیتر در گذشته تامین حرارت سالن های تولیدی به وسیله هیتر های معمولی با راندمان بسیار پایین انجام می شد. این هیتر ها برای نصب به تجهیزات جانبی زیادی نیاز داشتند و سوخت مورد استفاده آنها از نوع فسیلی بود که باعث ایجاد آلایندگی در داخل سالن می شدند و این مساله برای سلامتی بسیار خطرناک بود.

جت هیتر های جدید دارای انواع مختلفی هستند و ویژگی مهم همه آنها پخش گرما به فواصل دور است همچنین نصب بسیار آسانی دارند. جت هیتر نفتی، گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز از انواع این محصول هستند که در انواع دودکش دار و بدون دودکش ساخته شده اند که در میان آنها جت هیتر بدون دودکش دارای بیشترین میزان کارایی است.

از کاربرهای این جت هیتر ها می توان به نقش آنها در ایجاد گرمای مناسب در فصول سرد سال در کارگاه های صنعتی نسبتا بزرگ اشاره کرد همچنین این وسیله به دلیل میزان آلایندگی بسیار کم برای مرغداری ها و دامداری ها بسیار مناسب است و با استفاده از ترموستاتی که به آنها وصل است می توان دمای سالن را در حد مشخصی تنظیم نمود.

عرضه کنندگان جت هیتر صنعتی کم مصرف

عرضه کنندگان جت هیتر صنعتی کم مصرف

عرضه کنندگان جدید صنعتی کم ‌مصرف برای تامین نیاز صنایع مختلف و واحد های تولیدی اقدام به ارائه این جت هیتر با قیمت و کیفیت مناسب نموده اند. این عرضه کنندگان انواع مختلف این جت هیتر در ظرفیت های مختلف تولید گرما را وب سایت اختصاصی خود در معرض دید مراجعه کنندگان و خریداران قرار داده‌اند و خریداران این محصول می ‌توانند در مراجعه به این وب سایت اطلاعات کاملی در مورد این جت هیتر به دست آورند و بر اساس نوع نیازی که دارند جت هیتر مناسب را انتخاب کننده و سفارش آن را در سایت ثبت نمایند.

ارتباط با این عرضه کنندگان و اعلام سفارش از طریق لینک شبکه های اجتماعی موجود در صفحه اول همین سایت نیز امکان پذیر است و از این طریق خریداران می ‌توانند به طور مستقیم مشخصات و قیمت روز جت هیتر کم مصرف را از آنها جویا شده و سفارش خرید آن را اعلام کنند.

خرید این وسیله به صورت عمده نیز امکان پذیر است و می توان برای عرضه در فروشگاه های داخلی یا صادرات به دیگر کشورها از آن استفاده نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما