Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 15 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مرکز عرضه جت هیتر سه فاز - برزین

مرکز عرضه جت هیتر سه فاز

جت هیتر سه فاز نوعی از تجهیزات گرمایشی است که به عنوان یک سیستم گرمایشی صنعتی در محیط های بزرگ مانند سوله های صنعتی و سالن های پرورش مرغ و طیور استفاده می شود. امروزه اکثر مراکز پرورش طیور برای تامین آسایش حرارتی محیط خود استفاده از هیتر های سه فاز را در دستور کار خود قرار می دهند. لذا مرکز عرضه جت هیتر سه فاز هنگام عرضه این محصولات با استقبال بی نظیری مواجه می شود و فروش این محصول را با رونق قابل توجهی به انجام می رساند.

مرکز عرضه جت هیتر سه فاز

5 مزیت مهم استفاده از جت هیتر

5 مزیت مهم استفاده از جت هیتر شاید تا به حال نام جت هیتر به گوشتان خورده باشد. این محصول نوعی بخاری گرمایشی است که به عنوان یک سیستم گرمایشی پیشرفته و کارآمد در سالن های مرغداری، کارگاه ها، تالار ها و گلخانه ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد و می‌ تواند آسایش حرارتی مطلوبی را در این محیط ها فراهم کند. با توجه به این که استفاده از جت هیتر ها مزایای بیشماری به همراه دارد، لذا روز به ‌روز تقاضا برای تهیه آن ها افزایش پیدا می ‌کند. در ادامه قصد داریم به بررسی برخی از مزایای استفاده از این تجهیزات گرمایشی بپردازیم.

  • یکی از مهم ترین مزایای استفاده از جت هیتر ها این است که هنگام کار کردن مصرف سوخت کمی دارند. حتی این دستگاه نسبت به سایر سیستم های گرمایشی می تواند تا ۵۰ درصد در مصرف سوخت صرفه جویی کند.
  • همچنین این دسته از تجهیزات گرمایشی در عین این که نسبت به سایر روش های گرمایشی بازدهی بیشتری دارند، قیمت آن ها نازل تر است.
  • جت هیتر ها از طول عمر بالایی بهره مند هستند و عمر مفید آن ها حدود ۱۵ سال است که در طی سال های استفاده از آن ها، استهلاک بسیار کمی دارند.
  • این دستگاه ها می توانند با انواع سوخت های گازوئیلی و گازی و یا به صورت دوگانه سوز کار کنند.
  • همچنین هزینه نگهداری از جت هیتر ها بسیار مقاوم و مقرون به صرفه است و محافظت و نگهداری آن ها نیز آسان است.

واردات انواع جت هیتر سه فاز

واردات انواع جت هیتر سه فاز جت هیتر ها در دو نمونه تک و دو فاز ارائه می‌ شوند که هیتر های دو فاز راندمان بیشتری دارند و می‌ توان محیط های بزرگ را به نحو احسنت و به صورت یکنواخت گرم کرد.

انواع جت هیتر های سه فاز توسط تولید کنندگان بسیاری در اقصی نقاط جهان تولید می شود که مراکز وارد کننده این تجهیزات گرمایشی سعی دارند تا برای واردات جت هیتر خارجی، بهترین و کارآمد ترین نمونه ‌های آن را در نظر بگیرند تا مصرف کنندگان ایرانی بتوانند به بهترین نمونه های این دسته از تجهیزات گرمایشی در جهان دست یابند. با توجه به این موضوع امروزه واردات انواع جت هیتر ها مانند جت هیتر گاز مایع در حال انجام است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما