Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مرکز عرضه جت هیتر مرغداری - برزین

مرکز عرضه جت هیتر مرغداری

جت هیتر مرغداری یکی از بهترین و مناسب ترین تجهیزاتی است که برای گرمایش محیط های پرورش طیور مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که این هیتر ها در عین این که مصرف انرژی کمی دارند نیز به نحو احسنت می توانند دمای محیط را به حد مطلوب نزدیک کنند. مرکز عرضه جت هیتر مرغداری نیز توزیع این سیستم گرمایشی را طبق سفارشات مشتریان در حجم انبوه و به صورت یکسان در تمامی نقاط ایران انجام می دهد تا این محصول پر کاربرد به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار گیرد.

مرکز عرضه جت هیتر مرغداری

مشخصات فنی انواع جت هیتر مرغداری

مشخصات فنی انواع جت هیتر مرغداری هیتر ها یکی از نمونه های پر طرفدار از سیستم های گرمایشی هستند که برای گرم کردن کارگاه ها و مراکز صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین یکی از انواع این محصولات که برای گرم کردن محیط های مرغداری استفاده می شود، جت هیتر مرغداری است. کاربرد جت هیتر مرغداری در محیط‌ های پرورش طیور موجب می‌ شود که آسایش حرارتی برای انواع طیور فراهم شود.

یکی از مشخصات فنی که بر روی کیفیت نهایی جت هیتر دو موتوره تاثیر می‌ گذارد، جنس بدنه آن است، بدنه هیتر مرغداری در دو نوع استیل و گالوانیزه دسته بندی می شود که در بدنه این دستگاه از با کیفیت ترین و بهترین آلیاژ ها استفاده می گردد. این بدنه ها به صورت ضد زنگ طراحی شده اند که طول عمر بسیار بالایی دارند.

نوع موتور به کار گرفته شده در ساختار جت هیتر مرغداری از دیگر مشخصات فنی این محصول است. در این دستگاه از دو نوع موتور الکتروژن و یا موتور موتوژن استفاده می شود که هر دو نوع موتور، بدنه آلومینیومی دارند و از هر گونه زنگ‌ زدگی در امان هستند. در نتیجه طول عمر آن ها بالا می باشد.

تابلو برق مورد استفاده در ساختار جت هیتر مرغداری از نوع تمام اتوماتیک است. در ساختار این دستگاه سیستم ایمنی ضد حریق به کار گرفته شده است که در صورت شعله ور شدن دستگاه، در کمتر از ۱۴ ثانیه اقدام به خاموشی دستگاه می کند.

مراکز صادرات انواع جت هیتر مرغداری

مراکز صادرات انواع جت هیتر مرغداری جت هیتر های مرغداری توسط مراکز تولید کننده در ایران با بالا ترین درجه کیفیت به تولید می‌ رسند. برخی از نمونه های پیشرفته این هیتر ها که در بازار از لحاظ کیفیت حرف اول را می‌ زنند نیز به عنوان صادرات در نظر گرفته می شوند.

مراکز صادرات انواع جت هیتر مرغداری سعی دارند تا همواره قبل از ارسال این محصولات در بازار های جهانی از سلامت و کیفیت بالای آن ها اطمینان کسب کنند تا با ارائه محصولی مطمئن باعث افزایش اعتبار تولید کنندگان ایرانی در جهان شوند.

امروزه مراکز صادرات انواع جت هیتر های مرغداری با بهره ‌گیری از پیشرفت تکنولوژی امکان صادرات این محصول را به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز امکان پذیر کرده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما