Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 18 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
نمایندگی تولید جت هیتر صنعتی کم مصرف - برزین

نمایندگی تولید جت هیتر صنعتی کم مصرف

جت هیتر یک وسیله کاربردی است که با کیفیت بالایی تولید می شود. نمایندگی تولید جت هیتر صنعتی کم مصرف، با بهره مندی از اصول و استانداردهای تولید نمونه های ارزشمند و باکیفیت از این کالا، توانسته بهترین و عالی ترین نمونه های جت هیتر را با راندمان بالایی به تولید انبوه برساند. این نمایندگی انواع جت هیتر صنعتی را با استفاده از مواد اولیه ای عالی و مطابق با طرحی استاندارد و قابل قبول ساخته و برای تامین نیاز بازار، آن را به دست علاقمندان به این محصول رسانده است.

نمایندگی تولید جت هیتر صنعتی کم مصرف

مشخصات فنی جت هیتر 100000 اگزوز دار

مشخصات فنی جت هیتر 100000 اگزوز دار جت هیترها از جمله هیترهای پرکابردی هستند که هوای سرد موجود در محیط را دریافت کرده و با استفاده از کوره ها یا همان المنت های موجود در خود گرم می نماید و آن را به بیرون منقل می کند.

جت هیترها انواع مختلفی دارند که بسته به نیاز کاربران می توان نمونه های متناسب را از بین آنها انتخاب کرد. ما در اینجا می خواهیم جت هیتر اگزوز دار را به شما معرفی کنیم که راندمان حرارتی بالایی دارد و به راحتی می توان آن را تنظیم کرد.

ویژگی های فنی جت هیتر 100000 اگزوز دار:

  • بدنه این جت هیتر از استنلس استیل می باشد؛ همچنین تابلوبرق اتومات و یک توری به منظور محافظت از موتور در ظاهر آن به چشم می خورد.
  • تعبیه اگزوز برای این جت هیتر، به عنوان یک باک خروجی سوخت، امکان استفاده از آن در فضاهایی نظیر گلخانه و مرغداری را فراهم کرده است.
  • قدرت حرارتی این جتهتر، به 100000 کیلوکالری در ساعت می رسد و میزان هوادهی آن 7000 متر مکعب در ساعت بوده که نشان دهنده ظرافیت بالای آن است.
  • نصب این جت هیترها بسیار آسان بوده و به صورت آویزی و یا نصب ثابت روی یک میز می توان از کارکرد آنها بهره مند شد.

سفارش عمده جت هیتر صنعتی کم مصرف

سفارش عمده جت هیتر صنعتی کم مصرف انواع جت هیتر بدون دودکش در کنار دیگر مدلهای این محصول از جمله جت هیتر نفتی به بازار ارائه شده و توانسته نیاز به خرید آن را تا حد زیادی تامین نماید.

جت هیتر صنعتی کم مصرف، محصولی کاربردی ست که استفاده از آن روند گرم کردن دمای محیط را در کلیه کارگاه های صنعتی، سوله ها، گلخانه ها، سالنها و دیگر واحدهای تولیدی و صنعتی به بهترین شکل ممکن فراهم کرده است.

سفارش عمده جت هیتر صنعتی کم مصرف برای کسانی که می خواهند در این حوزه فعالیت اقتصادی انجام دهند، یک پیشنهاد عالی خواهد بود.
این افراد به راحتی می توانند تعداد زیادی از این محصول را با قیمتهای کمتر به دست آورند و آن را در فروش تکی با بهای بیشتر به دست مصرف کننده برسانند تا بدین ترتیب سودآوری به دست آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما