Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 35 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
واردات جت هیتر دوگانه سوز - برزین

واردات جت هیتر دوگانه سوز

تولید حرارت و گرمای یکنواخت در سطح سالن های پرورشی یکی از مهمترین امتیازات مثبت این نوع تجهیزات است که تمایل و گرایش خریدار ها را به سمت خود بیشتر می نمایند. برای خرید انواع جت هیتر دوگانه سوز باید با داشتن اطلاعات کافی اقدام نمود. به عنوان مثال این نوع محصولات در نمونه‌ های جت هیتر کوچک ، جت هیتر تک فاز، جت هیتر بزرگ، جت هیتر سه فاز و غیره معرفی می‌ شوند که استفاده از هر کدام از آنها در مکان ها و سالن هایی با متراژ های متفاوت دیده می‌ شود.

واردات جت هیتر دوگانه سوز

بررسی مدل های انواع جت هیتر

بررسی مدل های انواع جت هیتر جت هیتر ها به دو صورت دوکش دار و بدون دوکش تولید می شوند جت هیتر بدون دوکش قادر است بدون کمترین اتلاف انرژی تمام سوخت را تبدیل به گرما کند که این باعث انتشار گازهای سمی حاصل از احتراق می شود به همین دلیل برای استفاده از این نوع جت هیتر توصیه می شود در مکانی استفاده گردد که سیستم تهویه مناسب وجود داشته باشد تا باعث از بین رفتن گیاهان، پرندگان و خفگی انسان نشود در این جا لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم که در سالن پرورش گیاه و گلخانه به هیچ عنوان نباید از جت هیتر بدون اگزوز استفاده شود.

در سالن های پرورش طیور و مرغداری ها چون هواکش و سیستم تهویه وجود دارد می توانید از جت هیتر بدون دودکش استفاده کنید جت هیتر دودکش دار باعث می شود تمام گازهای ناشی از احتراق از طریق دودکش به بیرون بروند و گرمایی که در محیط ایجاد می شود خالی از هر نوع آلودگی باشد در این مدل جت هیتر ممکن است بخشی از گرمای تولید شده همراه گازهای ناشی از سوختن از جت هیتر خارج شود به همین دلیل برای محیط های بزرگ استفاده از آن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد و همین باعث شده بین 60 تا 70 درصد راندمان تولید گرما توسط جت هیتر دودکش دار تخمین زده شود.

علاوه بر این ها جت هیتر ها از نظر نوع سوخت هم متفاوت می باشند که می توان به جت هیتر نفتی، گازی، گازوئیلی، برقی و دوگانه سوز اشاره کرد.

با حت هیترهای صنعتی آشنا شوید

با حت هیترهای صنعتی آشنا شوید جت هیتر صنعتی دارای ویژگی‌ها و همچنین مشخصات بسیار بارز و بی نظیری می باشد که هر کدام از این ویژگی ها توانسته اند تا کنون مورد توجه و رضایت افراد بسیار زیادی قرار بگیرند و در کل به همین علت از روز به روز به تعداد مشتریان در این باره افزوده می‌شود که ما در این مطلب قصد داریم به چند نمونه از مهم ترین ویژگی ها و همچنین سه نکته مهم در مورد جت هیتر اشاره کنیم که عبارتند از:

  • یکی از مهمترین ویژگی جت هیتر این است که این محصول در برآیند تولید و استفاده از ماشین آلات روز دنیا تولید می‌شود و به همین دلیل می توان گفت که این محصول می تواند کیفیت بسیار بالایی را به تمامی مردم سراسر کشور ارائه کرده و رضایت هر فردی را به خود جلب کند.
  • جت هیتر به دلیل این که دارای میزان استحکام بسیار بالایی می باشد شما می توانید این محصول را در هر مکانی با هر شرایطی نگهداری کنید و این محصول کیفیت خود را از دست ندهد.
  • قطعات درون جت هیتر بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد و به همین دلیل می‌توان گفت که شما عزیزان می توانید از این محصول با کیفیت بسیار بالا بهره مند شوید.

پخش انواع جت هیتر دوگانه سوز

پخش انواع جت هیتر دوگانه سوز

همان‌ طور که می‌ دانید تامین گرما در سالن های پرورش انواع طیور و در مرغداری ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. پرندگانی مانند بلدرچین، بوقلمون و مرغ نسبت به هوای سرد حساسیت دارند و نمی‌ توانند مقاومت بدنی خود را کنترل نمایند. جت هیتر به عنوان یکی از ملزومات اصلی در تهیه گرما در این مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از جت هیتر در مرغداری ها امری رایج و ضروری است، چون نسبت دیگر سیستم های گرمایشی برتری ها و امتیازات مثبت را از آن خود می نمایند. جت هیتر معمولاً در نمونه های متفاوتی معرفی می گردد که بیشتر از نظر نوع سوخت، سایز و اندازه و میزان تولید گرما با یک دیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند.

در زمینه خرید جت هیتر بهتر است به یکسری راهنمایی ها توجه شود تا این محصولات متناسب با نیاز مرغداران و فعالان در سالن های پرورشی انتخاب گردند:

  • یکی از مهم‌ترین راهنمایی ها برای خرید این نوع محصولات توجه به نوع جت هیتر است و همان طور که اشاره کردیم این نوع کالا ها از نظر نوع سوخت با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند. به عنوان مثال در بازار جت هیتر گازی و جت هیتر برقی وجود دارد که هر کدام نوع سوخت متفاوت تری را به خود اختصاص می دهند.
  • توجه به قدرت موتور جت هیتر در این زمینه از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشند و در واقع جت‌ های هیتلر با موتور های قدرتمند تر می توانند در سالن های وسیع ترین مورد استفاده قرار بگیرند.
  • نحوه عملکرد جت هیتر جزو مهم ترین نکاتی است که باید در زمان خرید این محصولات با آن توجه شود. معمولاً جت هیتر به صورت اتوماتیک یا جت هیتر به صورت دستی معرفی می شوند که هر کدام نحوه عملکرد متفاوتی را از آن خود می نمایند.

تقاضا برای خرید و تهیه جت هیتر در سراسر کشور بسیار زیاد می باشد زیرا همان طور که اشاره شد این نوع سیستم های گرمایشی در سالن های پرورش طیور کاربرد های فوق العاده بالایی را از آن خود می نمایند و در راستای اینکه بر اساس پیشرفته ترین تکنولوژی ها و ماشین آلات طراحی و تولید شدند، به راحتی می توانند نیاز فعالان و پرورش دهندگان طیور را برطرف سازند.

فروش تضمینی انواع جت هیتر دوگانه سوز

فروش تضمینی انواع جت هیتر دوگانه سوز تولید کنندگان جت هیتر دوگانه سوز با استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات مدرن و درجه یک سعی می کنند محصولی مثال زدنی را تولید و روانه بازار ها نمایند علاوه بر این مزیت های فراوان جت هیترها سبب شده اند تولید کنندگان بتوانند میزان تولیدات خود را گسترش دهند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • راندمان 100 درصدی دارند.
  • از سقف می توانید آن ها را آویزان کنید.
  • قطعات آن ها بالاترین کیفیت را دارند.
  • کمترین انرژی را مصرف می کنند.
  • در مکان های مختلفی مانند سوله های بزرگ، سالن های پرورش طیور، کارگاه های صنعتی، انبارها، مرغداری ها و… قابل استفاده می باشند به همین دلیل تولید جت هیتر رونق خوبی گرفته است.

پس بهتر است قبل از خرید این محصولات به یک سری اطلاعات دسترسی پیدا شود تا در نهایت خریدی متناسب با نیاز انجام پذیرد. برای خرید آسان و ارزان قیمت انواع جت هیتر امروز از سمت تولید کنندگان این نوع محصولات راهکارهای نوین، کوتاه و به صرفه معرفی شده است که متقاضیان به راحتی می توانند خرید خود را به انجام برسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما