پخش مستقیم جت هیتر گازی کوچک

جت هیتر در ابعاد و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود و به عنوان وسیله‌ی گرمایشی در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد‌. تولید جت هیتر به صورت گازی، گازوئیلی، دوگانه سوز و برقی انجام می‌شود. پخش مستقیم و عمده جت هیتر گازی کوچک توسط کارخانجات و مراکز تولید امکان می‌پذیرد و نمایندگی‌های این کارخانجات هم این محصولات را به صورت عمده و جزیی در سراسر کشور توزیع و به فروش می‌رساند.

پخش مستقیم جت هیتر گازی کوچک

مختصری درباره فرآیند تولید جت هیتر گازی

مختصری درباره فرآیند تولید جت هیتر گازی

در چند سال گذشته انواع جت هیتر گازی از کشورهای دیگر وارد ایران می‌شده است ؛ ولی امروز انواع جت هیتر توسط متخصصین ماهر و زبده‌ی ایرانی با بهترین کیفیت و با بهترین متریال، تولید و روانه‌ی بازارهای داخلی می‌‌شود.جت هیتر گازی به صورت گاز شهری و گاز مایع موجود می‌باشد که به عنوان وسیله‌ی گرمایشی در بسیاری از محیط‌های بزرگ و کوچک از جمله مرغداری‌ها و دامپروری‌ها، گلخانه‌ها، کارگاه‌ها و تولیدی‌ها و محیط‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در تولید جت هیترهای گازی از بدنه‌های محکم و نسوز مانند استیل استفاده می‌شود که بسیار مستحکم هستند و عایق پوششی آن رنگ الکترواستاتیک می‌باشد که از جت هیتر در برابر رطوبت و زنگ زدگی محافظت می‌کند. بسیاری از جت هیترهای گازی دارای ترموستات محیطی هستند و به صورت اتوماتیک خاموش و یا روشن می‌شوند. بعضی از جت‌ هیترهای گازی دارای دودکش هستند و یا فاقد دودکش می‌باشند.محفظه و کوره‌ی آتش جت هیتر گازی نسوز می‌باشد و در برابر دما و حرارت بالا بسیار مقاوم هستند و پروانه‌های جت هیتر از آلومینیوم ساخته می‌شود و به راحتی گرما را در همه‌جا به صورت یکنواخت پخش می‌کنند.

در ساخت و تولید جت هیتر گازی از موتور قوی استفاده می‌شود که دارای ژن و توری محافظتی می‌باشد که از موتور در برابر بسیاری از عوامل محافظت کرده و از آسیب رساندن به موتور جلوگیری می‌شود.جت هیترهای گازی راندمان حرارتی بالایی دارند، به خاطر وزن سبکی که دارند و با داشتن دستگیره دارای حمل و نقل آسانی هستند و به راحتی به کپسول گاز مایع و یا گاز شهری نصب می‌شوند و نگهداری و تعمیر جت هیتر گازی بسیار راحت می‌باشد.

خرید کلی جت هیتر گازی کوچک

خرید کلی جت هیتر گازی کوچک

جت هیترهای گازی با بهترین مواد اولیه و با متد روز دنیا در کارخانجات ایران تولید می‌شود که خرید جت هیتر گازی به صورت عمده و کلی از خود شرکت‌ها و مراکز تولید و پخش امکان پذیر می‌باشد. این مراکز خدمات پیش از فروش و پس از فروش دارند و محصولات آن‌ها دارای گارانتی می‌باشد که خریداران می‌توانند با مراجعه حضوری به این مراکز جت هیترهای گازی را خریداری کنند.

سایت حاضر هم در تولید و فروش انواع جت‌ هیتر از جمله جت هیتر گازی فعالیت می‌کند که خریداران می‌توانند با مراجعه به سایت و گرفتن مشاوره و راهنمایی از مشاورین فروش، محصولات مورد نظر را با بهترین کیفیت به صورت عمده و جزیی خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما