Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
کارخانه تولید جت هیتر صنعتی کم مصرف - برزین

کارخانه تولید جت هیتر صنعتی کم مصرف

جت هیتر صنعتی کم مصرف از بهترین انواع این محصول جهت استفاده به عنوان سیستم گرمایشی مناسب در گلخانه، سالن های مرغداری و صنایع مختلف می باشد. این جت هیتر توسط کارخانه تولید کننده آن از قطعات درجه یک و باکیفیت ساخته شده است و می ‌تواند نیاز بازار به این محصول را به طور کامل مرتفع کند، علاوه بر این نیاز صادر کنندگان انواع سیستم های گرمایشی را نیز به دیگر کشورها تأمین می نماید.

خریداران می توانند در تماس با این کارخانه به طور مستقیم نسبت به سفارش این نوع جت هیتر اقدام کنندو

کارخانه تولید جت هیتر صنعتی کم مصرف

استفاده از جت هیتر در کارخانه ها

استفاده از جت هیتر در کارخانه ها

انواع مختلف جت هیتر نفتی، گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز در کنار جت هیتر های برقی می توانند جهت تامین گرمای مورد نیاز در فصول سرد سال برای فضاهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. کارخانه‌های تولیدی عموماً دارای ساختار سوله ای هستند و به همین دلیل در زمستان و پاییز به دلیل فضای بزرگی که دارند به راحتی گرم نمی ‌شوند و سیستم های گرمایشی معمولی قادر به گرم کردن این کارخانه‌ها نیستند.

انواع مختلف جت هیتر از جمله جت هیتر بدون دودکش و دودکش دار برای گرم کردن این سالن‌ها و سوله ها مورد استفاده قرار می گیرند. نصب جت هیتر به صورت آویزان می تواند در کارخانه‌های با اسکلت سوله بسیار مناسب باشد زیرا گرما را در بخش های بالایی و پایینی سوله پخش می ‌کند همچنین کارخانه های غیر سوله ای نیز می توانند با استفاده از انواع جت هیتر به خوبی و در کوتاهترین زمان ممکن گرم شوند در حالی که انواع سیستم های گرمایشی دیگر حتی در صورت توانایی انجام این کار به مدت زمان زیادی جهت گرم کردن محیط کارخانه نیاز دارند.

بررسی بازار داخلی جت هیتر صنعتی کم مصرف

بررسی بازار داخلی جت هیتر صنعتی کم مصرف جت هیتر صنعتی کم مصرف از جمله سیستم‌های گرمایشی بسیار پرکاربرد است که در کشور ما از بازار داخلی بسیار خوبی برخوردار است. این وسیله برای صنعت طیور اهمیت حیاتی دارد زیرا در حال حاضر بهترین وسیله گرمایشی در این سالن ها می باشد بنابراین در کل تقاضای زیادی برای این محصول در کشور وجود دارد.

بالا رفتن هزینه سوخت در کشور باعث شده است که تقاضا برای نوع کم مصرف این نوع جت هیتر ها از کارخانه تولید کننده آن بیشتر شود و کارخانه نیز با حاشیه سود کم این مجموعه را در اختیار خریداران قرار دهد.

بازار داخلی این محصول متاثر از صادرات آن به دیگر کشورها می باشد به خصوص بالا رفتن نرخ ارز در چند سال گذشته صادرات این محصول را افزایش داده است و همین مسئله باعث افزایش قیمت در بازار داخلی شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما