Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 11 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
کارخانه عرضه جت هیتر دوگانه سوز - برزین

کارخانه عرضه جت هیتر دوگانه سوز

جت هیتر دوگانه سوزکارخانه عرضه جت هیتر دوگانه سوز این دستگاه‌ ها را با کیفیت ایده آل و با توجه به آخرین استاندارد های معین شده تولید می ‌کندهمچنین در فرآیند تولید این دستگاه ها از آخرین اصول مهندسی بهره می گیرد تا بتواند محصول مطمئن و بی نظیری را برای مشتریان فراهم کند. کارخانه جت هیتر دوگانه سوز سعی کرده است تا این محصولات را با کیفیت ایده‌ آل ارائه کرده تا سود خریداران از خرید این محصول بیشتر شود و هیچ گاه از خرید آن دچار پشیمانی نشوند.

کارخانه عرضه جت هیتر دوگانه سوز

صفر تا صد جت هیتر دوگانه سوز را بدانید

صفر تا صد جت هیتر دوگانه سوز را بدانید جت هیتر دوگانه سوز نوعی جت هیتر کم مصرف است که با توان حرارتی ۱۰۰ هزار کیلو کالری می‌ تواند فضا های بزرگی مانند سوله های صنعتی، کارگاه های ساختمانی، گلخانه ها و غیره را به نحو احسنت گرم کند. در واقع میزان هوادهی این دسته از تجهیزات گرمایشی حدود ۷ هزار متر مکعب در ساعت است که می ‌توانند تا فاصله ۲۰ متری هوای گرم را هدایت کنند.

غالباً نصب این مدل از هیتر ها بر روی پایه یا آویز انجام می شود و در ساختار آن ها ترموستات محیطی به کار رفته است که می توانند گرمای یکنواختی را در محیط انتشار دهند. این دستگاه می تواند همزمان از هر دو نوع سوخت گاز و گازوئیل بهره بگیرد و معمولاً جزو هیتر های دودکش دار است که آلاینده های ناشی از سوختن گاز و گازوئیل توسط دودکش آن ها به بیرون منتقل می شود و فضای داخلی آلوده نمی گردد.

هیترر های دوگانه سوز دارای برد تمام اتوماتیک هستند و همچنین از تابلو برق های ضد آب در ساختار آن ها استفاده شده است. تعمیر و نگهداری جت هیتر‌ بسیار آسان است و دسترسی به مجموعه سوخت آن نیز به آسانی صورت می گیرد. همچنین حمل و جابجایی این دسته از تجهیزات گرمایی راحت است و راندمان حرارتی قابل توجهی دارند.

فروشندگان انواع جت هیتر دوگانه سوز

فروشندگان انواع جت هیتر دوگانه سوز جت هیتر سالنی جزو نمونه های بزرگ از انواع جت هیتر ها می باشد که معمولاً در نمونه ‌های دوگانه ‌سوز تولید می‌ شود. این جت هیترها راندمان بالایی دارند و می‌ توانند به صورت یکنواخت تمامی قسمت های سالن های بزرگ را گرم کنند و دما را به حد مطلوب نگه دارند.

فروشندگان انواع جت هیتر دوگانه سوز این نوع دستگاه ها را با کیفیت ایده آل و قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می کنند. همواره سعی می شود که عرضه این دستگاه به نرخ مناسب صورت گیرد تا رضایت مشتریان به میزان بالایی جلب شود.

لازم به ذکر است این دسته از هیتر ها به دلیل دوگانه سوز بودن قیمت بالاتری نسبت به هیتر های دیگر دارند. از همین جهت فروشندگان در تلاش هستند تا از روش ‌های مختلفی نرخ کلی این محصولات را کاهش دهند تا خریداران هزینه بالایی بابت تهیه این دستگاه پرداخت نکند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما