Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 21 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
پخش جت هیتر موشکی برقی - برزین

پخش جت هیتر موشکی برقی

فروش تضمینی جت هیتر موشکی برقی فرصت ایده‌آل و طلایی را برای تمامی خرید های این محصول ایجاد می دارد که به راحتی بتوانند این نوع سیستم های گرمایشی را از برند های معتبر و شناخته شده خریداری کرده و از مزیت‌ های آنها بهره‌مند شوند. جت هیتر موشکی یکی از بهترین سیستم های تولید شده به عنوان جدیدترین نسل سیستم‌های گرمایشی است که کاربردهای بی‌نظیر را از آن خود می نماید و امکان استفاده از این محصول در پروژه‌ های مختلف نیز وجود دارد.

پخش جت هیتر موشکی برقی

از جت هیتر موشکی بیشتر بدانید

از جت هیتر موشکی بیشتر بدانید از جت هیتر برای گرمایش سالن های مرغداری و گلخانه استفاده می کنند همه ی سالن های کشور در محیط شهری برپا نمی شوند که امکان دسترسی به منابع سوخت داشته باشند. از این رو کاربرد جت هیتر بسیار مناسب است که با انواع سوخت می توان از این دستگاه استفاده کرد به مانند گازوئیل که این نوع سوخت از نظر قیمت بسیار به صرفه است. استفاده از جت هیتر این امکان را برای اشخاصی که در مناطق سردسیر کشور زندگی می کنند فراهم می کند که بتوانند با برپای سالن های مختلف کسب و کار خود را رونق ببخشند.

قدرت گرمایش این دستگاه فوق العاده زیاد است و این دستگاه از توانایی گرم کردن سالن ها در مدت کوتاه و گرم نگه داشتن آن برای ساعت ها بر خواهد آمد. استفاده کنندگان این دستگاه به دلیل نحوه نصب آن بسیار راضی هستند زیرا این دستگاه قابلیت نصب سقفی دارد و این امنیت را برای سالن مختلف فراهم می کند. و همچنین نصب سقفی باعث میشود که مکان کمتری را اشغال کنند و حرارت از سقف به طرف زمین پخش می شود و گرمای مورد نیاز حیوانات فراهم شود. استفاده از جت هیتر امنیت سالن ها را از هر جهت برآورده میکند مدیران این سالن ها میلیون ها سرمایه را در این سالن ها بکار برده اند لذا امنیت دستگاه ها وسالن بسیار برای افراد مهم می باشد.

همچنین این دستگاه از نظر هزینه های جانبی و تعمیر بسیار به صرفه می باشد به ندرت احتمال خرابی در آنها وجود دارد. و می توان متناسب با شرایط و موقعیت از جت هیتر دوگانه سوز هم بهره ببریم که هم توانایی کار با گاز شهری را دارد و هم با گازوئیل کار میکند. در میان جت ها میتوان ازجت هیتر مرغداری نام برد که با سوخت گاروئیل کار میکنند که برای محیط مرغداری بسیار با صرفه و ایمن است. و این مدل حتما باید از دودکش استفاده کنند. با بیان مطالب بالا امیداریم شما با چرایی افزایش استفاده از این دستگاه آشنا شده باشید.

بهترین انواع جت هیتر برای مرغداری

بهترین انواع جت هیتر برای مرغداری اگر می خواهید جت هیتر را برای تامین گرمایش فضای مشخصی مورد استفاده قرار دهید برخلاف انواع بخاری های ساده و یا سیستم‌های دیگر مانند کولر گازی دارای ویژگی‌های کاملاً متمایزی است؛ این محصولات می توانند دمای یک محوطه بسته را در کمترین زمان ممکن متعادل سازند و به حد مورد نظر برسانند با این وجود باید در نظر داشت که استفاده از این محصولات مختص مراکز صنعتی و تولیدی است و برای دیگر فضاهای بزرگ چون سالن ها سینمای و امثال این موارد مناسب نیستند زیرا میزان تولید صدا در آنها نسبت به انواع سیستم های گرمایشی دیگر بیشتر است.

این جت هیتر که به جت هیتر مرغداری نیز معروف است باید به صورت افقی نصب شوند و می‌توانند بر روی پایه یا به صورت آویز باشند بنابراین نحوه نصب آنها نیز با انواع سیستم های گرمایشی دیگر متمایز است؛ این محصولات باید حتماً دارای بدنه ضد ضربه باشند زیرا استفاده از آنها در محیط‌های با رطوبت بالا را ممکن می‌سازد به عنوان مثال این جت هیتر ها اکثراً در مرغداری‌ها و دامداری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند که به طور معمول رطوبت در این مکان ها زیاد است و باعث ایجاد زنگ زدگی در آنها می‌شود.

توجه به برخی از اجزای جت هیتر در انجام نوع بدنه و موتور و سوخت مصرفی آنها بسیار مهم است و بهتر است جت هیتری تهیه شود که با سوخت قابل دسترس همخوانی داشته باشد به عنوان مثال در منطقه‌ای که گازوئیل زیاد است و دسترسی به گاز طبیعی با برق کم می باشد یا گران است تهیه جت هیتر موشکی گازوئیلی مناسب تر است.

تولیدکنندگان جت هیتر موشکی برقی

تولیدکنندگان جت هیتر موشکی برقی جت هیتر بزرگ از انواع جت های هیتر صنعتی بوده که از آن ها برای سیستم گرمایش اماکن بزرگ استفاده می شود. در حال حاضر این جت در نمونه‌ های گازی، گازوئیلی، دوگانه‌ سوز، مایع و … ارائه می‌ شود که هر فردی می تواند بنا به نیاز خود نمونه ای از آن ها را خریداری نماید. جت هیتر از راندمان بالایی برخوردار است و در مقایسه با دستگاه‌ های مشابه کیفیت بیش تری دارد.

پرتاب گرمای جت هیتر در حدود ۲۰ متر می‌ باشد و برای یک سالن بزرگ، از قدرت بالایی برخوردار است. معمولاً جنس استیل آن ها به سفارش مشتری قابل تغییر می باشد. محفظه احتراق آن ها دارای دو لایه ی ضخیم می باشد، اما جنس استیل آن ها به سفارش مشتری قابل تغییر می باشد.

انواع آن ها دارای تابلو برق و ترموستات محیطی هستند و شما می توانید آن ها را به صورت سقفی و یا متحرک نصب نمایید. یک جت هیتر می‌ تواند گرمایش فضایی به اندازه ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ متر مکعب را تامین نماید. در حال حاضر انواع جت هیتر در دو نوع دودکش دار و بدون دودکش در بازار وجود دارد که هر یک از آن ها از ویژگی‌ های منحصر به فردی برخوردارند، جت هیتر بدون دودکش قابلیت خروج آلاینده از فضا را ندارد، بنابراین در محیطی استفاده می شود که از قدرت تهویه بالایی برخوردار باشد.

انواع جت هیتر دودکش دار نیز می تواند محیطی عاری از هرگونه آلاینده در سالن ایجاد نماید و از خرید بالایی برخوردار می باشد. از سیستم جت هیتر گازوئیلی بسیار استفاده می شود و می تواند مثل هر محصول دیگری مزایا و معایبی داشته باشد. جت هیتر گازوئیلی با احتراق سوخت، گرمای بسیاری را ایجاد می کند.

این گرما توسط فن به بیرون پمپاژ می‌ شود. جت هیتر در انواع برقی، گازوئیلی، گازی و دوگانه سوز تولید می شود. جت هیتر گازوئیلی دارای بازدهی گرمایی مناسبی هستند که از آن ها می‌ توان در بسیاری از مکان های صنعتی به عنوان بخاری گرمایشی استفاده کرد. جت هیتر سقفی از پرکاربرد ترین سیستم های گرمایشی در مرغداری ها به حساب می آید و مزیت های مصرفی بسیار بالایی دارد.

مراکز فروش جت هیتر موشکی برقی

مراکز فروش جت هیتر موشکی برقی فروش مرغوب ترینجت هیتر سه فاز از راه های مختلف امکان پذیر است فروشگاه های بزرگ تجاری، انواع مراکز خرید هر کدام این امکان را برای فروش امکان پذیر می کنند. لازمه فروش این چنینی این است که فرد فروشنده در محل کار خود در فروشگاه حضور داشته باشد تا فرد خریدار به آنها مراجعه کند.

اما این روش بسیار وقت گیر می باشد هم برای فرد فروشنده که ساعت ها منتظر خریدار می ماند و هم برای خریدار که برای خرید باید مسافت و هزینه را متحمل شود. این در حالی است که فرد خریدار مجبور به خرید از مرکز خرید شهر دیگر نباشند که در این مواقع افراد برای چندین روز برای پیدا کردن جنس مورد نظر خود باید وقت بگذارند.

در دنیای امروز با گسترش فن آوری این امکان برای فروشندگان وجود دارد که از طریق اینترنت و وب سایت های مخصوص این محصول به فروش مطمن تر و راحت تر دست پیدا کنند. فروشندگان از طریق این سایت براحتی می توانند تمام اطلاعات مربوط به انواع محصول خود را و همچنین برای جلب اعتماد مشتری به ارائه مشخصات پستی آدرس خود اقدام کنند. فروشندگان از طریق اینترنت میتوانند با خریداران تماس برقرار کنند و بعد از دادن اطلاعات کافی به آنها و با ثبت خرید از طرف خریداران اقدام به پست محصول نمایند.

3

  1. سلام وقت بخیر میخاستم بپرسم این محصولات درجه بندی مصرف برق هم دارن؟ و میزان مصرف چقدره؟ با تشکر از شما

    • سلام جناب سهیلی عزیز
      شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

  2. سلام وقت بخیر من از شما خرید کردم و کیفیت بسیار خوبی داشت تشکر از شما برای راهنمایی خوب و برخورد مناسب با مشتریان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما