Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 21 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
توزیع انواع جت هیتر برقی کارگاهی کم مصرف - برزین

توزیع انواع جت هیتر برقی کارگاهی کم مصرف

جت هیترهای برقی در واقع بخاری های موشکی هستند که به جای استفاده از گاز یا گازوئیل از برق استفاده می کنند. به دلیل استفاده از از برق نیازی به حمل و نقل سوخت نیست و می توان از برق که همیشه در دسترس است، استفاده نمود. این ویژگی برای محیط هایی مانند کارگاه ها مناسب است که این جت هیترها به جت هیتر برقی کارگاهی معروف است. ما در این مجموعه توزیع انواع جت هیتر برقی کارگاهی کم مصرف را برعهده گرفته ایم.

توزیع انواع جت هیتر برقی کارگاهی کم مصرف

مشخصات جت هیتر برقی کوچک کارگاهی

مشخصات جت هیتر برقی کوچک کارگاهیجت هیتر برقی کوچک ویژگی ها و مشخصات فراوانی دارد که در ادامه به بخشی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. نوع سوخت مصرفی: بسیاری از جت هیترها از گاز و یا گازوئیل استفاده می کنند که باعث آلودگی محیط و هوا می شوند، اما جت هیتر برقی از جریان الکتریسیته و برق تغذیه می کند.
  2. مصرف انرژی کم: مصرف انرژی در آن ها بسیار کم است به همین دلیل می گوییم که استفاده از آن ها بسیار به صرفه است.
  3. سیستم ایمنی بالا: به دلیل وجود فیوزهایی که در آن استفاده شده هنگام مشکل در برق رسانی، جریان برق درون آن سریعا قطع شده، در این صورت به دستگاه هیچگونه خسارتی وارد نخواهد شد و همچنین آتش سوزی به وجود نخواهد آمد.
  4. بدنه و موتور قوی: پوششی آلومینیومی برروی جت هیترهای برقی وجود دارد که با وجود این پوشش زنگ زدگی به وجود نخواهد آمد و در مقابل رطوبت و حرارت بالا مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. 
  5. حمل آسان: به دلیل سبک بودن آنها، به راحتی می توان اقدام به جابجایی کرد.
  6. تولید هوای پاک: جت هیتر برقی به دلیل استفاده از برق برای تغذیه ی خود، هرگز دی اکسید کربن و مونواکسید کربن تولید نخواهد کرد و هوای گرم تولید شده نیز پاک خواهد بود.
  7. قابلیت استفاده در همه ی مکان ها: در کارگاه های صنعتی، گلخانه ها، محیط های پرورش قارچ، مرغداری ها، باشگاه ها و یا هر محیط دیگری که نیاز به گرمای مطبوع دارد می توان از جت هیتر برقی کوچک استفاده نمود. 
  8. تولید اتوماتیک: تمامی مراحل تولید و تهیه ی این محصول به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود.
  9. نصب ثابت و یا استفاده ی سیار

پخش جت هیتر برقی کارگاهی کم مصرف

پخش جت هیتر برقی کارگاهی کم مصرفجت هیتر کم مصرف در واقع اتلاف انرژی بسیار کمی دارد و می تواند با تعرفه ی هزینه کمی گرمای استاندارد و ایده آلی را برای محیط مورد نظر شما فراهم آورد.
البته از برق تک فاز می توان برای این سیستم ها استفاده کرد، اما در صورت استفاده از برق سه فاز هزینه ی مصرف برق سیستم کاهش بسزایی پیدا می کند.
این سیستم به دلیل مصرف کم انرژی در آن و به صرفه بودن، متقاضی های زیادی دارد. 
امروزه پخش جت هیتر برقی کارگاهی کم مصرف به سهولت و حتی به صورت اینترنتی انجام می شود، برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما