Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
توزیع جت هیتر گازوئیلی بدون دودکش - برزین

توزیع جت هیتر گازوئیلی بدون دودکش

جت هیتر گازوئیلی بدون دودکش از جمله وسایل ایجاد کننده گرما می‌باشد که به طور معمول در فضاهای صنعتی و یا نیمه صنعتی مانند گلخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. همانطور که از نام آنها مشخص است جت هیتر‌های گازوئیلی انرژی مورد نیاز خود را جهت تولید گرما از گازوئیل تامین می‌کنند و به همین جهت توزیع آنها نیز بیشتر در مناطقی که دسترسی به گاز و برق ممکن نیست و یا هزینه آنها از گازوئیل بالا‌تر است صورت می‌گیرد. 
توزیع جت هیتر گازوئیلی بدون دودکش

نحوه عملکرد هیتر گازوئیلی بدون دودکش

نحوه عملکرد هیتر گازوئیلی بدون دودکش نحوه عملکرد هیتر گازوئیلی بدون دودکش به این صورت می‌باشد که ابتدا پمپ سوخت گازوئیل مورد نیاز را از منبع سوخت کشیده و به مشعل هیتر تزریق می‌نماید سپس با روشن شدن موتور و مشعل هیتر هوای سرد از بیرون هیتر به داخل کشیده می‌شود و به وسیله گرمای مشعل گرم می‌گردد، در همین حین فن دستگاه فعال شده و هوای گرم را به سمت بیرون هیتر پرت می‌نماید، این عمل به طور مداوم ادامه پیدا می‌کند تا هوای سالن گرم گردد سپس در صورت مجهز بودن هیتر به ترموستات محیطی هیتر به صورت اتوماتیک خاموش می‌گردد تا از هدر رفت انرژی جلوگیری بعمل آید و پس از کاهش مجدد دما ترموستات مجدد عمل نموده و هیتر را فعال می‌نماید. 

در هیترهایی که مجهز به ترموستات نباشند این عمل به صورت دستی صورت می‌گیرد. 

نکته‌‌ای که در مورد هیترهای گازوئیلی حائز اهمیت است بودن دودکش بودن آن است که این موضوع هر چند که باعث کاهش هزینه‌ها می‌گردد آن هم به علت عدم نیاز به لوله کشی جهت تهویه هیتر ولی به علت اینکه گازهای ناشی از احتراق مانند دی اکسید کربن را داخل فضا پخش می‌کند مناسب برای هر مکانی نمی‌باشد بخصوص مکان‌هایی که تهویه هوای مناسبی ندارند و یا گلخانه‌ها و سوله‌های مواد غذایی که به این نوع از گازها حساس می‌باشند. 

در عین حال برای فضاهای مناسب استفاده از جت هیترهای گازوئیلی به علت عملکرد بالایی که دارند کاملا مرقوم به صرفه خواهد بود. 

پخش کننده بهترین هیتر گازوئیلی بدون دودکش

پخش کننده بهترین هیتر گازوئیلی بدون دودکش کیفیت اولیه هیتر‌های گازوئیلی به علت استفاده از قطعات مختلفی که در طول زمان مستهلک می‌گردد اهمیت بالایی دارد. 

در واقع هر چقدر قطعات استفاده شده در ساخت هیتر‌ها استاندار‌تر باشد نیاز به بازرسی‌های دوره‌‌ای و تعمیرات در مدت زمان بیشتری به وجود می‌آید و به مراتب هزینه نگهداری دستگاه کاهش پیدا می‌کند. 

از این رو بهتر است این نوع دستگاه‌ها از طریق پخش کننده هیتر گازوئیلی که بهترین نوع این دستگاه را پخش می‌کند خریداری گردد تا علاوه بر خدمات پس از فروش مناسب آن از کیفیت تولید نیز اطمینان خاطر داشته باشیم. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما