Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 11 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
توزیع کنندگان جت هیتر دوگانه سوز - برزین

توزیع کنندگان جت هیتر دوگانه سوز

از جت هیتر دوگانه سوز برای تامین گرمایش محیط استفاده می شود. این سری از جت ها کم ترین فضا را اشغال کرده وشما می توانید به راحتی شعله آن ها را تنظیم نمایید. به دلیل کارایی بالای این سری از محصولات، توزیع‌کنندگان جت هیتر دوگانه‌ سوز بهترین و با کیفیت ترین این سری از محصولات را به صورت تکی و یا چند عدد در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهند و افراد می‌ توانند در اقصی نقاط کشور نسبت به خرید آن ها اقدام نمایند.

توزیع کنندگان جت هیتر دوگانه سوز

مشخصات جت هیتر دوگانه سوز

مشخصات جت هیتر دوگانه سوز انواع جت هیتر، از توان حرارتی ۱۰۰ هزار کیلو کالری برخوردار بوده که می‌ تواند فضاهای بزرگی همچون گلخانه‌ ها، سوله های صنعتی و کارگاه های ساختمانی را به خوبی گرم نماید.

میزان هوادهی این دستگاه به حدود ۷ هزار مترمکعب در ساعت برمی گردد و هدایت گرما تا فاصله ۲۰ متری توسط این دستگاه امکان پذیر است. این جت می تواند دمای محیط شما را به چیزی حدود ۵۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد برساند. شما می توانید انواع جت هیتر دوگانه سوز خود را در نمونه های آویز و یا روی پایه تهیه نمایید.

این سری از دستگاه ها می‌ توانند به صورت همزمان از دو سوخت گاز و گازوئیل استفاده نمایند و در شرایطی که شما نمی‌ توانید یک سوخت را مهیا کنید، می‌ توانید از نمونه دیگری استفاده کنید. انواع جت هیتر دوگانه سوز از مزایای مصرفی بسیار زیادی بر خوردارند.

این سری از جت ها قابلیت جابجایی آسانی دارند و راندمان حرارتی آن ها بسیار بالا می باشد. برای بالا بردن ایمنی دستگاه از فلوسوئیچ استفاده شده است، همچنین پانچ کاری آن ها توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک انجام می پذیرد.

شما می توانید به راحتی بر روی شعله آن ها کنترل و نظارت داشته باشید، علاوه بر این برای کاهش مصرف انرژی قابلیت نصب ترموستات دارند. تعمیر و نگهداری جت هیتر دوگانه سوز بسیار آسان می باشد و شما دسترسی راحت تری به مجموعه سوخت دارید. بدنه آن ها معمولاً از جنس استنلس استیل بوده و کوره آن ها از استنلس استیل نسوز تشکیل شده است. برد آن ها تمام اتوماتیک و با تابلو برق ضد آب است.

مرکز عرضه جت هیتر دوگانه سوز

مرکز عرضه جت هیتر دوگانه سوز به دلیل استفاده بسیار زیاد از این سری محصولات، مرکز عرضه جت هیتر انواع جت ها را همچون جت هیتر کم مصرف و جت هیتر سالنی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. بنابراین شما می توانید با خیالی راحت در سرتاسر کشور نسبت به خرید جت هیتر خود اقدام نمایید. علاوه بر این به دلیل کیفیت بالای این سری از محصولات بازار صادرات جت بسیار خوب بوده و کشورهای کثیری از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس نسبت به خرید این محصول ایرانی از خود رغبت نشان می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما