Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 28 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
تولیدکنندگان جت هیتر دوگانه سوز - برزین

تولیدکنندگان جت هیتر دوگانه سوز

جت هیتر دوگانه سوز از نمونه جت هیتر های پرکاربردی بوده که با هر دو سوخت گاز و گازوئیل کار خواهد کرد. به همین دلیل این محصول از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده و همواره افراد زیادی تمایل به خرید کلی هیتر دوگانه سوز را خواهند داشت.

بنابراین، تولید کنندگان جت هیتر دوگانه سوز، موظف هستند تا نمونه های با کیفیت این محصولات را تولید نموده و سپس در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

تولیدکنندگان جت هیتر دوگانه سوز

مدل های مختلف جت هیتر دوگانه سوز

مدل های مختلف جت هیتر دوگانه سوز در حقیقت جت هیتر که با نام بخاری صنعتی هم شناخته شده است، به منظور ایجاد هوای گرم در محیط هایی مانند گلخانه ها، سالن پرورش طیور، سوله ها و کارخانه های صنعتی استفاده خواهد شد.

از سوی دیگر جت هیتر ها بر اساس نوع کاربرد از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند. اما در میان نمونه های تولید شده یکی از پر مصرف ترین جت هیتر ها، جت هیتر دوگانه سوز می باشد.

و در واقع این جت هیتر ها بر اساس دو ماده گاز و گازوئیل عمل خواهند کرد و از این رو این مدل جت هیتر را بر اساس نوع سوخت می توان در مکان های زیادی استفاده نمود.

به عنوان مثال جت هیتر های گازوئیلی در حین کار، مقدار زیادی دی اکسید کربن تولید خواهند کرد و در نتیجه استفاده از آن ها در سالن هایی که تهویه مطبوع نداشته مناسب نمی باشد. بنابراین بهتر است که از بخش گاز سوز هیتر استفاده نمود و یا در مکان هایی که گاز در دسترس نمی باشد، می توان از بخش گازوئیل سوز هیتر استفاده نمود.

البته لازم به ذکر است که جت هیتر دوگانه سوز در مدل های زیادی طراحی و تولید گردیده است.

به عنوان نمونه هیتر دوگانه سوز در دو مدل دودکش دار و بدون دودکش تولید گردیده است. و در واقع در سالن هایی که تهویه مطبوع نداشته، دودکش نقش خروج آلاینده ها  را بر عهده خواهد داشت.

و یا برخی از مدل های هیتر دوگانه سوز مجهز به باک می باشند که این باک محل ذخیره سوخت در جت هیتر می باشد و معمولا در ظرفیت های مختلف تولید می گردد.

همچنین برخی از هیتر های دوگانه سوز مجهز به ترموستات بوده که با استفاده از آن دمای محیط متعادل سازی خواهد شد.

کارخانه تولید جت هیتر دوگانه سوز

کارخانه تولید جت هیتر دوگانه سوز در واقع جت هیتر دوگانه سوز از نمونه جت هیتر هایی بوده که در هر مکان و شرایطی قابل استفاده می باشد. بنابراین در میان سایر نمونه های جت هیتر بیشترین خرید به این محصول تعلق گرفته است.

از این رو کارخانه تولید جت هیتر دوگانه سوز اقدام به تولید و پخش جت هیتر، در نمونه های مختلف نموده است و در این صورت امکان خرید برای مصرف کنندگان در سرتاسر ایران فراهم گردیده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما