Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 25 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
تولید کننده جت هیتر گازی - برزین

تولید کننده جت هیتر گازی

امروزه تولید کننده‌های جت هیترها این محصولات را در چند مدل گازوئیلی، برقی و هیترهای گازی تولید می‌کنند که علت تولید این محصول در چند مدل مختلف نوع سوخت مصرفی آنها می‌باشد که در نقاط مختلف کارایی خود را دارند.

جت هیتر گازی که از سوخت گاز برای تولید گرما استفاده می‌نماید یکی از محصولاتی می‌باشد که تولید کننده انواع جت هیتر به ساخت آن می‌پردازد، این جت هیتر‌های گازی برای مناطقی که امکان استفاده از گاز را دارند بهترین گزینه می‌باشد.

تولید کننده جت هیتر گازی

روش تولید جت هیتر گازی

روش تولید جت هیتر گازی در واقع روش تولید جت هیتر‌ها تغیر چندانی نکرده است و به نوعی از همان الگوریتم قدیمی هیترها استفاده می‌نمایند، به طور کل می‌توان گفت که جت هیترها از طراحی و روش ساخت پیچیده‌‌ای بهره نبرده اند.

به طور کلی تولید جت هیتر گازی از لحاظ ساختار به دو صورت متفاوت انجام می‌گردد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند که از جمله آن می‌توان به تک موتوره و یا دو موتوره بودن هیتر گازی اشاره نمود که بسته به نوع تامین هوای مورد نیاز جهت احتراق دستگاه متغیر می‌باشد.

در روش تولید جت هیتر گازی با یک موتور جهت تامین اکسیژن مورد نیاز برای احتراق مشعل دستگاه از هوای داخلی محیط که دستگاه در آن نصب شده استفاده می‌گردد و در واقع حالت چرخش هوای محیط اتفاق می‌افتد بدین صورت که دستگاه هوای محیط دور خود را به داخل خود مکیده و سپس بعد از عبور از محیط مشعل مجدد به داخل محیط پرتاب می‌نماید.

اما در روش تولید جت هیتر گازی با دو موتور اکسیژن مورد نیاز جهت احتراق دستگاه به وسیله موتور دوم از فضای خارج از محیط نصب دستگاه تامین می‌گردد و پس از عبور از محیط مشعل و گرم شدن به محیط محل نصب دستگاه پرتاب می‌گردد.

طبیعی می‌باشد که قیمت دستگاه جت هیتر گازی با دو موتور بالاتر از دستگاه تک موتور می‌باشد ولی همین ویژگی دو موتوره بودن این نوع از دستگاه هیتر گازی برای محل‌های حساس به میزان اکسیژن موجود کاملا مناسب می‌باشد.

به طور کل روش تولید و آموزش ساخت هیتر گازسوز از همان هیترهای معمولی تبعیت و پیروی می‌کنند.

مرکز توزیع جت هیتر گازی

مرکز توزیع جت هیتر گازی این شرکت به عنوان یک مرکز تولید و بزرگترین مرکز توزیع جت هیتر گازی سعی نموده است تا با طراحی مهندسی و مناسب خود و با استفاده از سیستم‌های بروز در تولید این دستگاه‌ها بالاترین بهره وری از جت هیتر‌ها را برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد و با تکمیل خط تولید خود اعم از انواع جت هیترها در مدل‌های تک موتوره و دو موتوره با سوخت‌های مختلف نیاز پروژه‌های صنعتی کشور را برطرف نماید.

2

  1. به نظرم یکی از بهترین محصولات کشور بوده و به شما پیشنهاد می کنم از این محصول خریداری کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما