Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 28 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
تولید کنندگان انواع جت هیتر صادراتی - برزین

تولید کنندگان انواع جت هیتر صادراتی

در ایران، تولید کنندگان انواع جت هیتر صادراتی، کالای خود را با کیفیت عالی می سازند. این نوع از محصولات به دلیل استفاده فراوان در صنایع مختلف، به کشورهای گوناگونی صادر می شوند. بازرگانان متعددی در این عرصه فعال اند و سعی می کنند تا نوع مرغوب جت هیترها را برای فروش بهتر، صادر نمایند.

تولید کنندگان انواع جت هیتر صادراتی

انواع جت هیتر و کاربرد آن در صنایع

انواع جت هیتر و کاربرد آن در صنایع در مکان های بزرگ و سرپوشیده در فصل سرما از وسایل مختلفی جهت گرمایش استفاده می کنند که جهت هیترها یکی از آنان اند. اما انواع جت هیتر و کاربرد آن در صنایع چیست؟ در ابتداء به انواع مختلف این محصول اشاره می کنیم که از جهات گوناگونی بررسی می نماییم:

  • جت هیتر از نظر ساختاری: به دو دسته دودکش دار و موشکی دسته بندی می شوند.
  • جت هیتر از نظر شکل ظاهری: به کابینتی و کوره هوای گرم تقسیم می گردند.
  • جت هیتر از نظر نوع سوخت: به گازی، برقی، گازوئیلی و نفتی بخش بندی می شوند.

در کل جت هیتر صنعتی، یک محصول کاربردی است که از آن کارخانه ها، مرغداری ها، انبارها مختلف، کارگاه های بزرگ و حتی سالن های ورزشی و کار استفاده می کنند. استفاده از این تجهیزات، مزیت های مختلفی دارد، مثلاً باعث می شود تا هزینه های مصرف سوخت انرژی پایین باید و دیگر نیازی به وسایل دیگری گرمایشی نباشد.

از سوی دیگر، در زمان خرید، به موارد مختلفی نیز دقت کنید که یکی از مهمترین ها، در نظر گرفتن ارتفاع سقف و مساحت است. این امر، کمک زیادی می کند تا دیگر شما نیازی به تعویض کردن آن نداشته باشید که خود هزینه های جداگانه ای دارد.

صادارات جت هیتر صنعتی

صادارات جت هیتر صنعتی از ایران صادرات جت هیتر صنعتی، به کشورهای مختلفی صورت می گیرد. این نوع از محصولات همانگونه که گفتیم، بر اساس نوع ساختاری، ظرفیت گرمادهی و نوع سوخت، دسته بندی می شوند و به همین شکل نیز جهت ارسال به ممالک گوناگون آماده می شوند.

مسئله دیگری در این حوزه اهمیت دارد، کیفیت تجهیزات است. این چنین وسایلی را عموماً شرکت ها تولید کننده طبق استانداردها می سازند و این که خود نشان می دهد از متریال مرغوب در آن کار گرفته شده و عمر طولانی ای دارد. همچنین به نیاز است تا صادر کننده نیروی فنی برای نصب و راه اندازی آن نیز در کشور مقصد داشته باشد.

در هر حال، اغلب چنین تجهیزاتی به کشورهای همسایه صادر می شوند که مورد استقبال قرار گرفته و از سوی دیگر آن را عرضه کننده به شکل کاملاً تضمین شده ارائه می دهد. این موارد سبب می شود تا مشتریان بیشتری، خرید جت هیترها را انجام دهند.

10

  1. سلام و خدا قوت
    چقدر خوب که این محصول مهم و کاربردی تولید کشور خودمون و در کشورهای هدف صادرات مورد استقبال واقع شده! واقعا خوشحال کنندست، برای شما و مجموعتون آرزوی موفقیت دارم

  2. جت هیترهاگرمای مطلوبی تولیدمیکننداماصدای نابه هنجاری دارندکه ازمعایب این دستگاههامحسوب میشه وبایدبرطرف شه

  3. من یک بار در کافه ای سرباز در زمستان نشسته بودم که دیدم حرارت فوق العاده خوب و ارامش بخشی از سقف به بدنم میرسه و همین وسیله هیتر بود.با این وسیله دیگه نیازی نیست در زمستان از فضا های دور باز دوری کنیم و میتونیم با این وسیله از فضا های باز و غیره در خیلی از جاها استفاده کنیم.خیلی وسیله خوبیه.فقط امکان داره یک بدی ای داشته باشه و اون داغ کردن مغز ادم بعد از استفاده طولانی مدت هست که به نظرم خیلی مشکل سختی نیست.ممنون از محصول خوبتون.لطفا در صورت امکان صادرات،بنده رو راهنمایی کنین.

    • با سلام و وقتتون بخیر
      شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسی که توی سایت درج شده تماس و پاسخ سوالاتتون رو بگیرین
      موفق باشید

  4. سلام و عرض ادب خدمت پشتیبان محترم

    من خداییشش در مورد این محصول اصلاً چیزی نمی‌دونم چون واقعاً اصلاً به کارم نمیاد، ولی چون مقاله‌ی خیلی خوبی نوشتی گفتم‌یه کامنت بدم و نظرما بگم، ممنونم از مقاله‌ی خیلی خوب و کاملت

  5. ببخشید سوالی ک داشتم این هست قیمت این محصول برای داخل کشور با خارج کشور یه قیمت تعیین شده یا فرق میکنه؟

    • با سلام لطفا فرم مشاوره را تکمیل فرمائید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  6. واقعا خسته نباشید بخاطر اینکه تو داخل کشور همچین وسایلی رو تولید میکنید تا جوانانمون بتونن صاحب شغل بشن .

  7. با عرض سلام و خسته نباشید،عذر می‌خوام نمایندگی این دستگاه رو در تمام شهرهای ایران دارید ؟نحوه خرید و سفارش به چه شکل است؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما