Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 24 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
خریدار جت هیتر درجه یک گلخانه - برزین

خریدار جت هیتر درجه یک گلخانه

به نظر شما باید برای خرید انواع جت هیتر گلخانه چه مواردی را در نظر بگیریم؟ مشخصات فنی انواع جت هیتر چیست؟ و نوع سوخت مورد استفاده در انواع جت هیتر های تولید شده در داخل کشور بر عملکرد آن چه تاثیری می گذارد؟

آیا یک جت هیتر مرغوب باید خارجی باشد یا نمونه‌ های تولید شده در داخل از کشور نیز می توانند نیاز خریداران و مصرف‌ کنندگان آن را برطرف کنند؟

خریدار جت هیتر درجه یک گلخانه

راهنمای انتخاب جت هیتر مرغوب گلخانه

راهنمای انتخاب جت هیتر مرغوب گلخانه جت هیترها دستگاه هایی هستند که می توانند هوای گرم را در اندازه ای مشخص، که بر روی بسته بندی محصول و همچنین بر روی بدنه محصول درج شده است، به محیط گلخانه یا فضای کارگاه شما انتقال دهند. معمولاً قدرت جت هیتر ها از ۱۰۰۰ یا ۳۰۰۰ کیلو کالری شروع می‌شود و در نمونه‌ های بزرگتر جتها می‌توان توانی بالغ بر ۱۰۰ هزار کیلو کالری را مشاهده کرد.

استفاده از جت هیتر مرغوب در محیط های گلخانه امری بسیار ضروری است. به دلیل نیاز مبرم به پایدار نگه داشتن دمای هوا و شرایط جوی در داخل گلخانه، حتماً باید جت هیتر در فصل های سرد سال به صورت دایمی روشن باشد و در مواقع قطع برق به سیستم یو پی اس متصل باشد، تا محصولات موجود در گلخانه در اثر کاهش دمای هوا آسیب نبیند.

به همین جهت بعضی از گلخانه ها به جای یک عدد جت هیتر از دو جت هیتر در کنار هم استفاده می کنند تا در صورت بروز مشکل برای اولی، از جت دوم استفاده کنند.

استفاده از جت هیتر های دوگانه سوز در داخل کشور بسیار رایج بوده و نسبت به مدل های تک سوز بسیار پرفروش تر اند. هرچند مدل های برقی جت هیتر نسبت به این محصولات از لحاظ آلایندگی در رتبه‌ های بهتری قرار می گیرند، اما هنوز به دلیل پایین تر بودن قیمت سوخت های فسیلی در داخل کشور کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید جت هیتر برقی برای گلخانه

خرید جت هیتر برقی برای گلخانهخرید جت هیتر برقی برای گلخانه نسبت به مدل‌های گازسوز یا گازوئیلی بسیار بهتر است. دلایل متعددی برای اثبات این ادعا وجود دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. جت هیتر برقی از سوخت پاک برای تولید گرما و انتقال آن استفاده می کند و این امر به تنهایی می‌تواند از ایجاد آلایندگی توسط سوخت های فسیلی جلوگیری کند.

علاوه بر این از لحاظ میزان کارایی و بازدهی نیز می توان جت هیتر برقی را یک سر و گردن بالاتر از نمونه‌ های دوگانه سوز دانست. همچنین مدل های برقی طول عمر بالاتری نسبت به مدل هایی دارند که برای تولید گرما حتما باید از شعله های آتش استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما