Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
خرید انواع جت هیتر گازی - برزین

خرید انواع جت هیتر گازی

تنوع در دنیای جت های هیتر بسیار زیاد است، از پر استفاده ترین آن ها می‌ توانیم به جت هیتر گازی اشاره داشته باشیم. از این نمونه جت برای گرمایش سالن های بزرگ استفاده می شود.

با توجه به کیفیت بالای این سری از محصولات و کار کرد مناسب آن ها، بازار خرید انواع جت هیتر گازی بسیار داغ بوده و افراد در اقصی کشور نسبت به خرید این سری از محصولات از خود استقبال نشان می‌ دهند.

خرید انواع جت هیتر گازی

آنچه که باید درباره جت هیتر گازی بدانید

آنچه که باید درباره جت هیتر گازی بدانید جت هیتر گازی از انواع جت های هیتر صنعتی بوده که از آن ها برای سیستم گرمایش اماکن بزرگ استفاده می شود. در حال حاضر این جت در نمونه‌ های گازی، گازوئیلی، دوگانه‌ سوز، مایع و … ارائه می‌ شود که هر فردی می تواند بنا به نیاز خود نمونه ای از آن ها را خریداری نماید. جت هیتر از راندمان بالایی برخوردار است و در مقایسه با دستگاه‌ های مشابه کیفیت بیش تری دارد.

پرتاب گرمای جت هیتر در حدود ۲۰ متر می‌ باشد و برای یک سالن بزرگ، از قدرت بالایی برخوردار است. معمولاً جنس استیل آن ها به سفارش مشتری قابل تغییر می باشد. محفظه احتراق آن ها دارای دو لایه ی ضخیم می باشد، اما جنس استیل آن ها به سفارش مشتری قابل تغییر می باشد.

انواع آن ها دارای تابلو برق و ترموستات محیطی هستند و شما می توانید آن ها را به صورت سقفی و یا متحرک نصب نمایید. یک جت هیتر می‌ تواند گرمایش فضایی به اندازه ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ متر مکعب را تامین نماید.

در حال حاضر انواع جت هیتر در دو نوع دودکش دار و بدون دودکش در بازار وجود دارد که هر یک از آن ها از ویژگی‌ های منحصر به فردی برخوردارند، جت هیتر بدون دودکش قابلیت خروج آلاینده از فضا را ندارد، بنابراین در محیطی استفاده می شود که از قدرت تهویه بالایی برخوردار باشد. انواع جت هیتر دودکش دار نیز می تواند محیطی عاری از هرگونه آلاینده در سالن ایجاد نماید و از خرید بالایی برخوردار می باشد.

مرکز توزیع جت هیتر گازی

مرکز توزیع جت هیتر گازی مرکز توزیع جت هیتر با کیفیت همه تلاش خود را انجام می دهد تا انواع محصولات را در قالب جت هیتر کوچک یا جت هیتر بزرگ در اختیار مشتریان خود قرار دهد، با این وجود افراد می‌ توانند با خیالی راحت و بنا به نیاز خود نسبت به تهیه محصول مورد نیاز اقدام نمایند.

از طرفی بازار صادرات این محصول ایرانی بسیار خوب بوده به کشورهای کثیری از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس نسبت به خرید آن ها از خود رغبت نشان می‌ دهند، در این زمینه بازرگانان بسیاری به ارائه خدمات پرداخته و بهترین جت در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما