Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 35 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
خرید جت هیتر برقی مرغداری 15000 - برزین

خرید جت هیتر برقی مرغداری 15000

جت هیتر نوعی بخاری صنعتی است که برای مرغداری ها، سوله های خیلی بزرگ و پهناور، دامداری ها و … مورد کاربرد واقع شده و باعث ایجاد میزان حرارت لازم در مکان های مختلف خواهد شد.

این نوع از سیستم گرمایشی اکنون در مدل های مختلفی همچون جت هیتر مرغداری 15000 وجود داشته که دارای راندمان بالایی بوده و می توان آن را خریداری نمود.

 

خرید جت هیتر برقی مرغداری 15000

کاربرد جت هیتر در مرغداری

کاربرد جت هیتر در مرغداری جت هیتر نوعی بخاری است که به شکل موشکی بوده و برای تولید گرما از دو نوع سوخت فسیلی و گازوئیلی بهره می برد؛ این دستگاه که حالا علاوه بر مرغداری ها در صنایع و حوزه های دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد؛ نه تنها باعث برقراری گرمایش مطلوب خواهد شد.

بلکه به ایجاد تهویه مطبوع نیز کمک کرده و شرایط زیست مناسبی را برای طیور فراهم می نماید.
پس در خصوص کاربرد این دستگاه می توان اینطور عنوان کرد که تولید گرما کرده و حتی از عهده این کار در محیط های صنعتی بسیار بزرگ و وسیع نیز به خوبی بر می آید.

حال شاید بهتر باشد با چند نمونه از مزیت های ناشی از جت هیتر نیز آشنا شوید که عبارتند از:

  • جت هیتر، هم در مدل دودکش دار و هم در نوع بدون دودکش موجود می باشد که نوع دوم آن دارای راندمان حرارتی بهتری بوده و تا حدود 98 درصد از خود بازدهی نشان خواهد داد.
  • دستگاه فوق مجهز به ترموستات محیطی بوده و در نتیجه منجر به ایجاد گرم نگه داشتن خودکار محیط می گردد.
  • میزان مصرف سوخت و انرژی در این دستگاه ها نسبت به سیستم های گرمایشی دیگر، کمتر می باشد.
  • همچنین نصب آنها در مقایسه با دستگاه های حرارتی دیگر، دارای راحتی بیشتری است.

تولید انواع جت هیتر برای مرغداری

تولید انواع جت هیتر برای مرغداری در حال حاضر تولید کنندگان توانای کشور که فعال در حوزه تولید جت هیتر می باشند؛ این دستگاه را در انواع متعددی تولید کرده و عازم بازار نموده اند؛ مانند:

  1. جت هیتر برقی: این دستگاه ها از تمام انرژی برق دریافت شده برای تبدیل به انرژی حرارتی استفاده کرده و دارای سطح بازدهی فوق العاده ای می باشند؛ همچنین مجهز به المنت های پیشرفته بوده و دمای استانداردی را در محیط به وجود می آورند؛ از مزیت های بسیار مهم آنها، جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی است.
  2. جت هیتر گازی: توان حرارتی بالایی را به همراه داشته و بنابراین در انواع مرغداری ها می توان از آنها کاربرد به عمل آورد؛ این دستگاه ها مجهز به فلو سوییچ بوده که ایمنی آنها را افزایش داده و از امکانات بارز آنها، داشتن بدن و کوره ای از جنس استنلس استیل نسوز می باشد.

حال اگر تصمیم به خرید جت هیتر برای مرغداری دارید؛ می توانید از میان گزینه های نامبرده، بنا بر نوع نیازتان، انتخاب های لازم را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما