Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 19 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
سفارش انواع جت هیتر کم مصرف - برزین

سفارش انواع جت هیتر کم مصرف

در بسیاری از کارخانه‌های بزرگ مراکز صنعتی انبارهای متراژ بالا و همچنین کارگاه‌های تولیدی در فصول سرد سال که هوا سرد می باشد نیاز به یک وسیله گرمایشی کاملاً حس می شود به همین دلیل صاحبان کارخانه های بزرگ به فکر یک وسیله کم مصرف و مقرون به صرفه افتاده اند. از این رو ما اقدام به عرضه مستقیم جت هیتر کم مصرف درجه یک به منظور استفاده در انواع مختلف کارخانجات و گارگاه های با متراژ متفاوت و سقف های با ازتفاع مختلف نموده ایم.

سفارش انواع جت هیتر کم مصرف

جت هیتر چگونه عمل می کند؟

جت هیتر چگونه عمل می کند؟ جت هیترهای دودکش دار به صورت موشکی ساخته می شوند. این هیترهای موشکی به صورت دو موتوره در بازار دیده می شوند و نوع سوخت آن می تواند متفاوت باشد. اقسام مختلف این جت هیتر ها با سوخت گازوئیل می تواند کار کند. گاهی این جت هیترهای دودکش دار به صورت دوگانه سوز ساخته می شوند. این جت هیترها به صورت باکدار هستند و معمولا به میزان 60 ، 70 و 100 هزار کیلو کالری می توانند هوای گرم تولید کنند. همانطور که از نام آنها مشخص است این مدل جت ها در قسمت فوقانی دارای دودکش هستند.

جت هیتر دودکش دار برای محیط های بسته و بدون سیستم تهویه مناسب تر است و دودکش این دستگاه به فضای باز متصل می شود. مزیت دیگر این نوه جت ها در اینست که به دلیل داشتن دودکش با اینکه بازدهی گرمایشی کمتری برای محیط ممکن است داشته باشند اما دی اکسید کربن حاصل از سوختن سوخت در محیط جمع نمی شود.

جت هیترهای بدون دودکش همانطور که از نام آنها مشخص است دارای دودکش در قسمت فوقانی نیستند. معمولا در این نوع جت ها تک موتوره نیز مشاهده می شود. این مدلها بنابر نوعشان باکدار یا بدون باک می توانند باشند و قیمت آنها نیز بنا بر همین توصیف ها متفاوت است. گاهی هم قیمت با دودکش دارها هستند و گاهی قیمتشان کمتر است. تفاوت دیگر جت هیترهای بدون دودکش با دودکش دار در اینست که به طور معمول برای محیط هایی که دارای سیستم تهویه مناسب هستند قابل استفاده اند. مزیت دیگرشان اینست که گرمایش بیشتری دارند و این بدان معناست که انرژی کمتری اتلاف می شود.

راهنمای خرید جت هیتر دودکش دار اصل

راهنمای خرید جت هیتر دودکش دار اصل جت هیتر برای مکان هایی که محل پرورش گیاهان و دام باشد استفاده می شود و در این مکانها از محبوبیت زیادی برخوردار است. هیترهای موشکی یا همان جت هیتر ها در دو نوع کلی از نظر مکانیزم فشرده سازی هوا ساخته می شوند:

1. تابشی: در این نوع سیستم های گرمایشی هوای محیط گرم نمی شود. یعنی سیستم به صورت مکش هوا و گرم کردن آن کار نمی کند بلکه به تمام اشیای مقابل این دستگاه ها گرما تابانده می شود و اشیای محیط گرم می شوند. از همین تعریف مشخص است که این نوع از جت ها برای محیط های کوچک مناسب هستند و در محیط های بزرگ بازدهی لازم ندارند.

2. همرفتی: همانطور که از نظر علمی مشخص است جریان همرفتی بدین صورت است که هوای گرم به سمت بالا و هوای سرد به سمت پایین حرکت می کند. در این دستگاه ها نیز از همین اصل فیزیکی استفاده شده است و این دستگاه ها دارای یک منبع سوخت در قسمت پایین دستگاه نیز می باشند. درون این دستگاه به هوای سرد حرارت داده می شود و از خروجی خارج می شود. توزیع هوا به صورت یکنواخت انجام می شود و این برای محیط های بزرگ مناسب است. انواع از نظر اجزا جت هیتر اشکال مختلفی دارند که می توان به انواع جت هیتر دودکش دار ، جت هیتر دوگانه سوز ، جت هیتر خانگی ، جت هیتر کوچک اشاره نمود. لازم است به هنگام خرید توجه داشته باشید که جت هیتری که با محیط مورد نظر شما سازگاری دارد را انتخاب نمایید.

این اولین موردی است که حتما باید در نظر داشته باشید. تهویه هوای هر محیطی نیاز به وسیله ای متناسب با آن محیط دارد. با توجه به تعاریف فوق، در انتخابتان نوع جت هیتر را باید با توجه به محیط مدنظرتان انتخاب کنید که همرفتی باشد یا تابشی؟ دومین نکته در نظر گرفتن امنیت محیط است. امروزه همه دستگاه ها به سیستم های هوشمند درونی مجهز هستند از جمله سنسور حرارتی و فلوسوئیچ که در صورت بالا رفتن بیش از حد دما دستگاه را خاموش می کنند ولی با این حال برای محیط هایی که اشیای قابل اشتعال مثل پنبه وجود دارند باید به این توجه نمود که در این دستگاه ها از سوخت های قابل اشتعال استفاده می شود.

در نتیجه در انتخاب باید دقت بیشتری نمود. حجم هوایی که باید گرم شود نیز از نکات مهم است. قطعا محیط های کوچک حجم هوای کمی دارد و نیازی به یک جت هیتر بزرگ با توان بالا نیست و جت هیتر کوچک نیز پاسخگوی این محیط ها می باشد. با توجه به حجم هوا سایز جت هیتر مشخص می شود.

حجم هوای کم جت هیتر کوچکتری را طلب می کند. شاید شما تصور کنید جت هیتر پس از نصب نیازی به جابجایی ندارد ولی اگر شرایط اورژانسی پیش آید مهم است که بتوانید به راجتی جت هیتر را به مراکز خدمات پس از فروش حمل کنید. همچنین برای پر کردن مخزن سوخت قابلیت حمل آپشن مهمی به نظر می آید. قیمت وسیله کاملا بستگی به کارکردی که از دستگاه انتظار دارید دارد. اینکه وسیله ای گران بخرید یا ارزان مهم نیست. مهم آنست که وسیله شما متناسب با محیط باشد و اینکه از فروشگاهی معتبر خریداری کنید و حتما ضمانت پس از فروش داشته باشد.

شرکت توزیع جت هیتر کم مصرف

شرکت توزیع جت هیتر کم مصرف قیمت جت هیتر دودکش دار مناسب در نظر گرفته شده است تا همه مشتریان با توجه به درآمد های مختلف بتوانند به راحتی آن را تهیه کنند و از فواید آن بهره مند شدند، قیمت انواع جت هیتر کم مصرف شرایط بسیار عالی و ویژه ای را برای خریداران فراهم کرده است تا آنها با آسودگی خاطر این دستگاه پرکاربرد و مفید را خریداری کنند و بتوانند هزینه پایین و مناسبی را پرداخت کنند و یک خرید ممتاز و مقرون به صرفه را انجام دهند. قیمت انواع جت هیتر کم مصرف سبب شده است تا مشتریان بسیاری مشتاق شوند تا این خرید را انجام دهند و از کیفیت آن اطمینان کامل داشته باشند. قیمت کلی جت هیتر کم مصرف عدد متناسبی را نشان می دهد که شما می توانید با بهره مندی از این قیمت ها بهترین انتخاب را از بین گزینه های موجود داشته باشید.

عمده فروشان انواع جت هیتر کم مصرف

عمده فروشان انواع جت هیتر کم مصرف مراکز توزیع این جت هیتر ها به صورت اینترنتی نیز فرم های مخصوص آنلاینی ایجاد کرده اند و به مشاوره خریداران گرامی نیز می پردازند تا آنها بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. پس از بررسی نوع جت هیتر مناسب برای محیط تان با توجه بودجه ای که دارید می توانید به راحتی به صورت آنلاین نیز این محصولات را سفارش دهید.

این قیمت ها به صورت کلی بستگی به مدل جت هیتر، ظرفیتی که داشته و همچنین نوسانات بازار دارد. اگر شما به عنوان یک مشتری قصد خرید عمده داشته باشید قیمت جت هیتر کمتر از حد معمول تعیین می شود و این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است. امروزه انواع جت هیتر برقی در بازارهای کشورمان ارائه می گردد که با خرید و استفاده از آن می توان گرمای مورد نیاز برای یک محیط را تامین نمود. بویژه اگر جت هیتر کم مصرف باشد که در این صورت هزینه استفاده از آن هم کاهش خواهد یافت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما