Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 15 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
سفارش کلی جت هیتر گازی - برزین

سفارش کلی جت هیتر گازی

استفاده از جت هیتر های گازی به دلیل دسترسی راحت به گاز شهری روز به روز در حال افزایش است و راندمان بالای این دستگاه نیز می تواند دلیلی دیگر بر استفاده گسترده از این وسیله باشد. امکان سفارش کلی جت هیتر گازی با قیمت و کیفیت مناسب در حال حاضر امکان پذیر می باشد. آیا می دانید چگونه و از کجا می توان به صورت عمده این دستگاه را خریداری نمود؟

سفارش کلی جت هیتر گازی

معرفی کامل جت هیتر گازی

معرفی کامل جت هیتر گازی

ایران یکی از کشورهای با منابع گازی فراوان می باشد و در سال ‌های اخیر اکثریت واحدهای مرغداری و صنایع مختلف به گاز شهری تجهیزات شده اند.

در گذشته از بخاری های نفتی یا گازوئیلی برای گرم کردن سالن های مختلف از جمله مرغداری ها استفاده می شد. امروزه تولید جت هیتر گازی بسیار افزایش یافته چون بهترین ابزار برای سیستم گرمایشی این واحد ها شده اند.

هیتر گازی می ‌تواند با گاز شهری به خوبی کار کند و باعث آلودگی محیط زیست نمی گردد. این هیتر فاقد دودکش می باشد چون عملاً از سوختن گاز هیچ نوع گاز مضری متصاعد نمی ‌شود.

این هیتر حرارت را تا فاصله ۱۰ متری از خود پخش می کند. یکی از ویژگی ‌های بسیار بارز استفاده از این نوع هیتر ها ایجاد گرمای یکنواخت در سالن می باشد. این محصولات در دو نوع پرتابل و ایستاده در بازار وجود دارند و از نظر اقتصادی تولید گرما به وسیله این هیتر ها بسیار به صرفه می باشد. 

هیتر گازی یکی از بالاترین راندمان های حرارتی را داشته و برای بالا بردن ایمنی در این دستگاه از فلوسوئیچ استفاده شده است. قسمت های مختلف این دستگاه به وسیله پانچ به همدیگر متصل شده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است، علاوه بر این تعمیر و نگه داری این دستگاه ها بسیار کم هزینه می باشد.

همه این هیتر ها مجهز به ترموستات می باشند و به این ترتیب دمای محیط را در حدود مشخصی کنترل می کنند.

مرجع خرید جت هیتر گازی

مرجع خرید جت هیتر گازی

کسانی که در زمینه فروش انواع مختلف هیتر فعالیت دارند و یا صادرات این وسیله را به کشورهای دیگر انجامی می دهند می توانند از هیتر گازی برای توسعه کسب و کار خود بهره ببرند.

عرضه کلی هیتر گازی توسط مرجع خرید این محصول صورت گرفته و شما می توانید برای خرید این دستگاه با کارشناس فروش ما تماس گرفته و ضمن اطلاع از قیمت روز این دستگاه سفارش خود را اعلام کنید تا ر کوتاه ترین زمان لازم بتوانیم آن را به آدرس مورد نظر شما به سراسر ایران ارسال کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما