Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 10 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
شرکت توزیع جت هیتر مرغداری - برزین

شرکت توزیع جت هیتر مرغداری

جت هیتر مرغداری یکی از مهمترین و اساسی ترین بخش های گرم کردن بخش های متفاوت یک مرغداری می باشد. اساس این دستگاه ها یک عنصر گرم کننده الکتریکی با باتری است. فیلتر سوخت خوب آسیب پذیرترین قسمت سیستم سوخت است. زیرا به دلیل پایین بودن درجه حرارت ، توانایی آن خراب می شود. بخاری های باند (پچ) برای گرم کردن فیلتر خوب استفاده می شود.

شرکت توزیع جت هیتر مرغداری

عمر مفید جت هیتر چه قدر است؟

عمر مفید جت هیتر چه قدر است؟ مشخصات جت هیتر دو موتوره افزایش ویسکوزیته با کاهش دما ، که همراه با کدورت ، تبلور و پخت پس از آن است. با افزایش قابل توجه ویسکوزیته ، تا زمانی که تأمین سوخت دیزل به طور کامل متوقف نشود ، عملکرد طبیعی سیستم سوخت قطع خواهد شد. بخاطر مقابله با این عوامل منفی از بخاری های دیزلی در اتومبیل ها و کامیون ها استفاده می شود.

بخاری های دیزلی به طور کلی دو عملکرد دارند. سوخت دیزل هنگام روشن شدن موتور گرم می شود ، اصطلاحاً گرم می شود. و در حین کار موتور دمای مشخصی از سوخت دیزل را حفظ کنید که به آن گرمایش میانی نیز گفته می شود. این عملکردها را می توان هم به صورت جداگانه و هم به صورت مشترک انجام داد.

کاربرد جت هیتر بسیار زیاد است. به دلیل انعطاف پذیری می توانند در مکان های مختلف سیستم سوخت نصب شوند. خطوط سوخت ، فیلتر سوخت. آنها هم پرتاب اولیه و هم گرم شدن سوخت در اواسط پرواز را فراهم می کنند. ورودی های سوخت پیش ساخته مجهز به یک عنصر گرم کننده الکتریکی هستند. هنگامی که موتور در حال کار است ، ورودی سوخت را می توان با تبادل حرارت با یک مایع خنک کننده گرم کرد.

سوخت دیزل را می توان در حین حرکت به دو روش گرم کرد: الکتریکی و مایع. بخاری های برقی شامل بخاری های لحظه ای و بخاری های انعطاف پذیر هستند. به عنوان یک قاعده کلی ، جریان گرمایش در مقابل فیلتر خوب در متن خط سوخت نصب می شود. این دستگاه ها با یک ژنراتور در حال کار ماشین کار می کنند.

برترین فروشندگان جت هیتر مرغداری

برترین فروشندگان جت هیتر مرغداری ما یکی از برترین فروشندگان جت هیتر مرغداری هستیم. پیش گرم کننده های سوخت دیزل مایع توسط ورودی هوای گرم و سیم پیچ نشان داده می شوند. سیم پیچ یک لوله پیچ خورده است که خط سوخت مربوطه را می بندد. بخاری های برقی و بخاری های معمولی را می توان در سیستم گرمایش سوخت دیزل ترکیب کرد. بسته به درجه حرارت هوا ، واحد کنترل الکترونیکی دمای مطلوب سوخت دیزل را حفظ می کند. فعال کردن برخی از بخاری ها. مخزن سوخت یکی از عناصر مهم ساختاری سیستم سوخت است. برای ذخیره ایمن مقدار معینی از سوخت طراحی شده است. بنزین ، گازوئیل ، بنزین و سایر موارد. این از نشت جلوگیری می کند و انتشار را در اثر تبخیر محدود می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما