Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 18 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
شرکت سازنده جت هیتر گازوئیلی - برزین

شرکت سازنده جت هیتر گازوئیلی

شرکت سازنده جت هیتر گازوئیلی، برای مصرف انرژی کمتر، این نوع تجهیزات را در مدل های گازوئیلی ارائه نموده که مصرف سوخت کمی داشته و راندمان حرارتی بالایی دارند. یکی از تجهیزات پراستفاده در صنایع مختلف و سالن ها، جت هیتر گازوئیلی دودکش دار بوده که با مجهز شدن به دودکش، دود حاصل از سوختن گازوئیل به بیرون از سالن ها منتقل می شود.

شرکت سازنده جت هیتر گازوئیلی

کاربرد انواع جت هیتر را بدانید

کاربرد انواع جت هیتر را بدانید مهمترین کاربردی که جت هیترها می توانند داشته باشند، تامین گرمای محیط های مختلف می باشد که اغلب در فصول سرد سال مانند زمستان و پاییز صورت می گیرد.

این نوع تجهیزات به راحتی قابلیت نصب و راه اندازی را داشته و جایگزین تجهیزات قدیمی شده اند که بازدهی گرمایی کمی داشتند. یکی از مهم ترین برتری های جت هیتر نسبت به تجهیزات گرمایشی قدیمی، انتقال گرمای تولید شده به بیرون می باشد که این کار توسط فن های بزرگ انجام می شود.

مهم ترین کاربردها و ویژگی های انواع جت هیتر:

  • تامین انرژی گرمایی
  • انتقال گرما به تمامی قسمت های یک سالن
  • قابلیت نصب در بخش های مختلف یک سالن
  • ساخته شده در اندازه های مختلف

برخی از دامداری ها و پرورش دهندگان انواع پرندگان گوشتی یا تخم گذار برای تامین گرمای فضای داخلی سالن ها از این نوع تجهیزات استفاده کرده تا دام ها یا پرندگانی که تازه متولد شده اند، تلفات کمتری داشته باشند.

علاوه بر نوع گازوئیلی جت هیترها، برخی از آنها با گاز کار می کنند که شما می توانید برای مناطقی که گازکشی نشده است، از جت هیتر کپسولی استفاده نمایید. جت هیتر کپسولی توسط کپسولهای گاز کار می کند که اگر آنها را در درجه کیفی بالا و با مصرف سوخت پایینی تهیه کرده باشید، نیاز کمتری به گاز خواهند داشت و شما از یک کپسول می توانید برای چندین روز به صورت مداوم استفاده نمایید.

علت صادرات انواع جت هیتر گازوئیلی

علت صادرات انواع جت هیتر گازوئیلی یکی از علت های صادرات انواع جت هیتر گازوئیلی به کشورهای دیگر، کیفیت و راندمان حرارتی بالای محصولات داخلی می باشد. خوشبختانه در سالهای اخیر، شرکت های تولیدی زیادی در داخل کشور اقدام به ساخت این نوع از تجهیزات نموده اند که قطعات به کار رفته در آنها کیفیت عالی دارد و طول عمر بالایی دارند.

شما می توانید انواع جت هیتر را در سایز ها و راندمان های مختلفی تهیه نمایید که هر کدام از آنها در بخشی مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید این نوع تجهیزات بهتر است از مراکز معتبری اقدام نمایید که ما برای اطمینان و سهولت شما کاربران عزیز، با راه اندازی فروشگاه آنلاین توانسته ایم تجهیزاتی درجه یک و مرغوب ترین آنها را تهیه کنیم و با قیمت پایین در اختیار شما مشتریان قرار دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما