Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 55 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
شرکت عرضه جت هیتر کوچک - برزین

شرکت عرضه جت هیتر کوچک

یکی از تجهیزات مورد استفاده در محیط های صنعتی که آن را با عنوان دمنده گرمایشی صنعتی نیز می شناسند؛ جت هیتر است که دارای فرم استوانه ای بوده و قوی تر از هر وسیله گرمایشی دیگر عمل خواهد کرد، در واقع این گرم کننده صنعتی توانسته دغدغه صنعتگران را از بابت تامین گرما برطرف ساخته و آن را تبدیل به آسودگی خاطر نموده است.

اما یکی از انواع جهت هیتر که در محیطی متفاوت کاربرد داشته و می توانید آن را از توزیع کننده معتبر تجهیزات گرمایشی بخواهید، جت هیتر کوچک خانگی می باشد.

شرکت عرضه جت هیتر کوچک

جت هیتر در چه مکان هایی نصب می شود؟

جت هیتر در چه مکان هایی نصب می شود؟ یکی از دغدغه هایی که در فصل های سرد اوج گرفته و گریبان افراد را خواهد گرفت، چگونگی تامین گرما؛ آن هم گرمای مناسب در محیط های بزرگ و گاهاً متوسط می باشد؛ چرا که اگر گرمای کافی در محیط وجود نداشته باشد؛ نه تنها از سرما به خود لرزیده و به بیماری هایی مثل آنفلوآنزا و سرما خوردگی دچار خواهیم شد؛ بلکه بازدهی کاری مان نیز کاهش شدیدی پیدا کرده و نمی توانیم فعالیت های مختلف را به درستی انجام دهیم، بخصوص اگر قرار به انجام آنها در یک محیط بزرگ صنعتی یا حتی کارگاهی باشد.

حال یکی از لوازم گرمایشی موثر و بسیار خوبی که به این دغدغه پایان داده و آن را به طور کامل برطرف نموده، جت هیتر می باشد که مانند همه لوازم گرمایشی دیگر ظاهر شده و چه بسا که عملکرد پرقدرت تر و بهتر از آنها را هم خواهد داشت؛ گفتنی است این وسیله گرم کننده کاربردی که حالا علاوه بر فضاهای صنعتی و کارگاهی در خانه های مسکونی نیز از آنها بهره می برند، دارای سایز و اندازه های متعدد می باشد.

برای نمونه می توان جت هیتر کوچک را نام برد که متناسب با فضاهای نه چندان بزرگ و به عبارت دیگر فضاهای متوسط و کوچک طراحی و تولید شده و گرمایش مورد نیاز را در آنها برقرار می سازد تا هم افراد از سرما و عواقب آن مصون مانده و هم بتوانند به درستی کارهای مختلف را با بازدهی هرچه بیشتر انجام دهند، اما در ادامه قصد داریم تا شما را با انواع جت هیتر کوچک و مشخصات هر یک آشنا سازیم که در قسمت زیر آمده اند:

  1. جت هیتر کپسولی: از این مدل به عنوان جت هیتر کشسان نیز نام برده شده، به این دلیل که از آن برای اجرا در سقف های کشسان نیز استفاده به عمل می آورند، این دستگاه را به کپسول متصل نموده و از گاز مایع پر می کنند، از ویژگی های بارز آن این است که از فن پر قدرت برخوردار می باشد.
  2. جت هیتر گاز مایع: تقسیم بندی این جت هیتر بر اساس نوع سوخت صورت گرفته و می گوید که جت هیتر گاز مایع با استفاده از این سوخت روشن شده و به کار مفید خود جهت تامین انرژی گرمایی ادامه خواهد داد.
  3. جت هیتر گازوئیلی باک دار: سوخت مورد نیاز برای کارکرد این جت هیتر، گازوئیل بوده و مجهز به یک باک برای پر کردن گازوئیل می باشد، از مزایای این جت هیتر که باعث افزایش محبوبیت و کاربرد آن شده، این است که دارای میزان مصرف سوخت خیلی پایین بوده و توان حرارتی فوق العاده ای را نیز داراست.

بررسی جنس بدنه ی جت هیتر

بررسی جنس بدنه ی جت هیتر جت هیتر تبدیل به یک پرکاربردترین و پرفروش ترین انواع لوازم گرمایشی صنعتی شده که همچنان بر میزان محبوبیت آن افزوده شده و روز به روز با کاربرد گسترده تری همراه می باشد.

اما می خواهیم در ادامه دلایل کاربردی بودن انواع جت هیتر را مورد بررسی قرار دهیم که این دلایل به مزایای این دستگاه مربوط می شوند؛ مانند:

  1. یکی از عللی که نشان می دهد جت هیتر بسیار کاربردی می باشد؛ این است که مصرف سوخت بسیار کمی داشته و چه بسا که میزان آن از لوازم گرمایشی دیگر، پنجاه درصد کمتر هم می باشد.
  2. بازدهی بسیار خوبی داشته و به همین دلیل در گرمایش از کف هم از آنها بهره می برند.
  3. عمر مفید بسیار زیاد و بالای ده سال داشته و همینطور استهلاک دستگاه هم خیلی کم است.
  4. قابلیت نصب و کاربرد به صورت آویز یا سقفی را هم داشته و بنابراین نیازمند فضای زیاد نخواهند بود.
  5. حرارت مورد نیاز فضا را به شکل یکنواخت پخش و تامین نموده و ضمناً جلوی اتلاف انرژی را هم خواهند گرفت.
  6. گردش هوایی را هم در محیط انجام داده و بنابراین علاوه بر ایجاد گرمای کافی، تهویه مطلوبی را هم در آن برقرار خواهند کرد.
  7. قیمت جت هیتر نسبت به انواع دیگری از لوازم گرم کننده محیطی، بسیار مناسب تر بوده و به همین دلیل هم کاربردی واقع شده اند.

خرید آسان جت هیتر کوچک

خرید آسان جت هیتر کوچک هم اکنون فروش فوق العاده انواع جت هیتر کوچک در توان و ظرفیت های مختلف صورت گرفته و می توانید با یک جستجوی کامل و درست به محصول درخواستی خود دست پیدا کنید؛ اما خوب است بدانید یکی از انواع این دستگاه که قابل عرضه و فروش بوده و هم محیط های کارگاهی و هم منازل مسکونی می توانند از آن استفاده نمایند؛ جت هیتر 15 هزار می باشد که اطلاعات مختصری را راجع به آن ارائه خواهیم داد:

  • این دستگاه مدل های متفاوتی را شامل گردیده که یک مدل آن با گاز مایع و دیگری با گاز شهری کار می کند.
  • مجهز به بهترین قطعات و امکانات بوده و به طور کلی راندمان کاری بسیار خوبی را دارا می باشد.
  • دارای کوره نسوز فولادی بوده و بدنه آن هم با رنگ ثابت رنگ شده است.
  • برای فضاهای 100 تا 300 متر، مناسب بوده و گرمای لازم آنها را به خوبی تامین خواهد کرد.
  • نه تنها مصرف سوخت را کاهش داده؛ بلکه هزینه های مربوط به آن را هم پایین می آورد.

توزیع کنندگان برتر انواع جت هیتر کوچک

توزیع کنندگان برتر انواع جت هیتر کوچک اگر به دنبال سفارش عمده جت هیتر کوچک هستید و بهترین نوع این محصول را خواستارید؛ لازم است تا ابتدا معتبرترین مرجع عرضه انواع جت هیتر کوچک را پیدا کرده و سپس وارد مراحل بعدی خرید شوید؛ کوچک ترین سهل انگاری و حتی انتخاب یک مسیر نامناسب جهت تهیه این محصول می تواند نتایج ناخوشایندی را برایتان در پی داشته باشد.

اما نگران نباشید؛ ما بهترین مرجع عرضه جت هیتر را پیدا کرده و آن را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید ضمن ورود از یک مسیر درست؛ به بهترین انواع جت هیتر کوچک با این مشخصات کلی دست یابید:

  • جت هیتر استاندارد و ساخته شده از قطعات درجه یک
  • جت هیتر ایمن و بدون خطر آتش سوزی
  • دارای راندمان 99 درصد و عالی

مراکز فروش جت هیتر کوچک باید آنگونه که در بالا نیز به آن اشاره شد، با استفاده از روش های جدیدی اقدام به ارایه خدمات کنند تا در نهایت بازار را به شکلی تعادلی و رقابتی در بیاورند به همین دلیل نیز مجموعه ما با استفاده از بازاریابی اینترنتی و ایجاد درگاه آنلاین فروش خود، زمینه ای را به وجود آورده که بدون نیاز به مراجعه حضوری، امکان خرید و ثبت سفارش وجود داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما