Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 56 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
شرکت فروش جت هیتر خانگی - برزین

شرکت فروش جت هیتر خانگی

شرکت فروش جت هیتر خانگی بهترین و باکیفیت ترین و پرقدرت ترین راندمان این وسیله گرمایشی را در اختیار شما مشتریان عزیز در کلیه نقاط کشور قرار می دهد.

استفاده از جت هیتر یا همان بخاری موشکی باعث کاهش هزینه تامین و نگه داری سیستم گرمایشی شده و تاثیر مستقیم در کاهش مصرف سوخت و برق دارد.

شرکت فروش جت هیتر خانگی

نکاتی جالب درباره انواع جت هیتر

نکاتی جالب درباره انواع جت هیتر انواع جت هیتر را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • جت هیتر خانگی
  • جت هیتر دوگانه سوز
  • جت هیتر برقی
  • جت هیتر تابشی

کل بدنه داخلی و بدنه خارجی و اجزای جت هیتر از استیل استنلس خالص و نسوز هستند که نه بر اثر رطوبت امکان زنگ زدن دارد و نه بر اثر حرارات امکان پوسیده و اکسید میشود. با توجه به تهویه مداوم و مکرر سالن های مرغداری با استفاده از فن های بزرگ و فن های اگزاست 140*140 استفاده از جت هیتر بدودن دودکش دارای توجیح اقتصادی بسیار بالا بوده و میزان مصرف سوخت را کاهش میدهد.

جت هیتر ها دارای یک فن میباشند که با استفاده از یک موتور بسیار قدرت مند موتوژن تبریز هوای داغ را تا عمق مرغداری پرتاب می نمایند و باعث گرم شدن محیط میگردد.

جت هیتر به صورت اتوماتیک کار میکنند و فقط کافیست شما وارد دستگاه نمایید که چه دمایی مورد در سالن مورد نیاز است بقیه کارها بصورت خودکار انجام خواهد شد و دمای سالن روی درجه حرارت مورد نظر تنظیم خواهد شد.

جت هیتر ها دارای ۱ سال گارانتی کامل شامل تمام قطعات بوده و بعد از اتمام گارانتی نیز دارای ده سال خدمات پس از فروش است مزایای جت هیتر : کارایی بالا و قیمت مناسب سیستم شعله پخش کن و جرقه زن منحصر به فرد تنظیم خودکار سالن روی دمای دلخواه بدون نیاز به دخالت دست ابعاد کوچک و عدم نیاز به فضای بزرگ جهت نصب و راه اندازی نگهداری و سرویس بسیار آسان کاهش مصرف برق در حد قابل توجه

بررسی راندمان جت هیترها

بررسی راندمان جت هیترها راندمان انواع جت هیتر ها بر اساس درجه بندی و کیفیت موتور و انواع خانگی و دوگانه سوز با هم متفاوت می بلشد و شما عزیزان می توانید جهت انتخاب بهترین نوع راندمان جت هیتر ها هم اکنون با کارشناسان ماهر ما در این زمینه تماس حاصل نمایید.

نصب جت هیتر در مکانهای بسته واماکنی که تخلیه هوای مناسب صورت نمیگیردبسیار خطرناک است . نصب جت هیتر در مکانهای دارای مواد اشتعال زاخطرناک است .

فاصله جت هیتر از جوانب حداقل دو متر باشد . – جت هیتر در مکانی نصب گردد که هوای تازه از پشت دستگاه به راحتی و به میزان کافی تامین شود

در مرغداریها انتهای جت هیتر در سر سالن و خروجی حرارت داخل سالن قرار گیرد . – هرگونه کانال کشی در ورودی وخروجی جت هیتر خطرناک میباشد .

اتصال سیم ارت به بدنه جت هیتر بخصوص گاز سوز ضروریست . درب تابلو برق جت هیترهر گز باز نباشد . محل مخزن بالاتر از محل استقرار جت هیترباشد واصطلاحاٌ سوخت سوار باشد .درصورتی که مخزن پایین تر از جت هیترمیباشد استفاده از سیستم هواگیری اتوماتیک تایگر لوپ ضروری است .

نزدیک بودن پریز برق و لوله کشی سوخت تا فاصله 1.5 متری جت هیتر ضروریست . لوله کشی واتصالات گازوئیل از مواد مناسب صورت گیرد. لوله گالوانیزه مناسب نیست .

در جت هیتر گازوئیلی استفاده از گازوئیل مرغوب وجلوگیری از یخ زدگی وتمام شدن وقطع سوخت مورد توجه قرارگیرد . – سرویسهای دوره ای جت هیتردر شرایط نرمال هر یکماه ودر شرایط خاص در فواصل زمانی نزدیکتر صورت گیرد . – قبل از سرویس ، برق وسوخت جت هیتر قطع شود .

در هنگام سرویس، الکترو موتور و پروانه و توریها باد گرفته شود و با برس نرم پاک شود . پمپ گازوییل جت هیتردر صورت استفاده صحیح نیاز به سرویس ندارد .پاک کردن گرد وغبار مجموعه سوخت جت هیتر با استفاده از برس نرم صورت گیرد .

تعویض نازل گازوییل در فواصل زمانی سالیانه لازم است . – از آب زدن به قطعات برقی و الکترونیکی جت هیترجداً پرهیز شود .(( خصوصا شیر برقی گاز وگازوییل –الکتروموتور و تابلو برق )) – استفاده از مواد اسیدی وشیمیایی در هنگام تمیز کردن جت هیترموجب آسیب دیدگی خواهد شد .

در صورت نیاز نسبت به تعویض فیلترسوخت اقدام نمایید . – قبل از نصب وراه اندازی جت هیتر گازی با توجه به تعداد و فاصله دستگاه از کنتور، نسبت به انتخاب انشعاب مناسب با حجم وفشار کافی و لوله کشی مناسب اقدام نمایید .

جهت اتصال ترموستات به جت هیتر حداکثر 25 متر سیم با کیفیت مصرف شود وسیم مربوطه در نزدیکی سایر سیم های برق نباشد . – جهت لوله کشی گاز از لوله های فولادی بدون درزو توسط افراد مجرب استفاده نمایید.

در انتهای مسیر لوله کشی گاز درمحل اتصال به شلنگ جت هیتر شیر گازی مناسب نصب گردد.

استفاده از شلنگ گاز منجید دار با کیفیت جهت اتصال جت هیتر به لوله کشی گاز وبا حداکثر طول 1.2 متر و قطر سوراخ داخل حداقل 20 میلیمتر ضروری است .

در صورتیکه فشاز گاز 2psi میباشد استفاده از بالانسر ضروریست . – به هنگام خاموش کردن دستی جت هیتر کلید تابلو را در حالت فن به تنهایی به مدت 2 دقیقه قراردهید .

  • جت هیتردارای سیستم راه اندازی اضطراری میباشد .
  • استفاده از جت هیتر در محیطهای اسیدی ، قلیایی و دارای گرد وغبار و رطوبت غیر استاندارد خطرناک است .
  • در زمان عدم حضور نیروی انسانی ناظر ،روشن بودن جت هیترپیشنهاد نمیگردد.
  • نقشه سیم کشی تابلو برق جت هیتر درون تابلو الصاق شده است . در جت هیترگازوییل سوز سه راهی 3/8 اینچ را پس از اتصال مغزی ها روی پایه فیلتر نصب و دو عدد مغزی را به شلنگ حصیری و یک سر دیگر را به فیلتر گازوییل وصل نمایید .

صادرات جت هیتر خانگی به کشورهای دیگر

صادرات جت هیتر خانگی به کشورهای دیگر صادرات جت هیتر خانگی به کشورهای دیگر با بیشترین نوع سودآوری صورت می گیرد و توانسته است در بازار فروش رقابتی در ردیف پرف وش ترین نوع برند در سال جاری قرار بگیرد.

صادرات جت هیتر ایرانی از مبدأ ایران به سمت کشورهای خارجی نظیر ترکیه، عراق، ارمنستان، سوریه، لبنان، کویت، افغانستان، ژاپن، چین، اندونزی در حال انجام است.

صادرات جت هیتر خانگی توانسته است رضایت مشتریان خارجی را بدست آورد و در صف اول برای متقاضیان برند خوب قرار بگیرد.

سفارش انواع جت هیتر خانگی

سفارش انواع جت هیتر خانگی سفارش انواع جت هیتر خانگی آر طریق این مجموعه بزرگ فروش هم اکنون برای تمامی مردم عزیز کشورمان در هر کجای سرزمین مان امکان پذیر شده است.مشتربان باکیفیت خواع و نکته سنج ما می توانند برحسب انتخاب نوع جت هیتر آن را سفارش دهند.

این محصول بسیار ارزشمند است و می تواند سودآوری بالایی برای شما داشته باشد و راندمان را بالا ببرد.هم اکنون می توانید فقط با یک تماس آسان با کارشناسان ما ثبت سفارش کنید و این محصول را به سرعت درب منزل تحویل بگیرید.

5

  1. سلام برای کم کردن هزینه برق و گاز وهمچنین سیستم گرمایشی مناسب برای خونه جت هینر خانگی و بسیار مقرون بصرفه س

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما