Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 24 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
شرکت پخش جت هیتر گلخانه ای - برزین

شرکت پخش جت هیتر گلخانه ای

جت هیتر گلخانه ای شرکت پخش ما هوا را گرم نمی کنند بلکه اشیا موجود در اتاق از جمله کف و دیوارها را گرم می کنند. به طور کلی، یک بخاری مادون قرمز را می توان با خورشید داخلی مقایسه کرد – تابش آن ، مانند اشعه خورشید، بدون گرم کردن هوا، به هوا نفوذ می کند.

اما به محض رسیدن پرتو به جسمی که نور را منتقل نمی کند، بلافاصله آن را جذب می کند، بطور طبیعی همزمان گرم می شود.

شرکت پخش جت هیتر گلخانه ای

همه چیز درباره جت هیتر گلخانه ای

همه چیز درباره جت هیتر گلخانه ای در جت هیتر نیمه صنعتی امواج مادون قرمز طولانی هستند – توسط پوست ما آنها را به عنوان گرمای ناشی از اشعه خورشید درک می کنند. ما آن را احساس می کنیم، اما هرگز قادر به دیدن آن نخواهیم بود. و این اشعه ها بدون در نظر گرفتن باد و کشش، ما را گرم می کنند – کاملاً مانعی برای آنها نیست. به همین ترتیب، بخاری های مادون قرمز مورد استفاده در زندگی روزمره از پیش نویس نمی ترسند – به هر حال، طول موج تابش آنها مانند طول موج طیف IR خورشید است.

برای 10 متر مربع اتاق، به طور معمول، 1 کیلووات برق مورد نیاز است. برای اتاق های بزرگ، مهم است که بخاری ها بدون ایجاد مناطق سرد یا گرم بیش از حد، در کل محیط پخش شوند. برای محاسبه تعداد دستگاه مورد نیاز، بر اساس مساحت اتاق، بسته به ارتفاع و روش نصب آن، باید منطقه گرمایش را از یک دستگاه در نظر بگیرید.

عنصر گرمایش – 4 نوع عنصر گرم کننده وجود دارد: هالوژن، کربن، سرامیک و لوله ای (به آن عنصر گرم کننده می گویند). هنگام تصمیم گیری برای انتخاب بخاری مادون قرمز ، باید در نظر داشت که اول از همه، در پوسته ای که عنصر ساطع کننده قرار دارد، متفاوت است. این پوسته می تواند از فلز، سرامیک یا کوارتز ساخته شود.

قدرت مشخصه مشخص کننده هنگام انتخاب بخاری است. حداکثر مساحت اتاق که بتواند به طور موثر گرم کند به قدرت بستگی دارد. توان معمولاً براساس 100 وات در هر متر مربع محاسبه می شود. متر با این حال، شما باید وجود منابع دیگر گرمایش در اتاق را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر در یک اتاق با مساحت 20-25 متر مربع باشد. متر از قبل دارای گرمایش مرکزی است، ممکن است قدرت گرمایش 1.5 کیلووات کافی باشد. برای گرم کردن اتاق های گرم نشده بیش از 30 متر مربع. متر و ارتفاع سقف بیش از 3 متر، اغلب از اسلحه های گرمایی با قدرت 3 کیلووات یا بیشتر استفاده می شود. اکثر بخاری ها دارای چندین سطح توان (حالت گرمایش) هستند.

فروشندگان عمده جت هیتر گلخانه ای

فروشندگان عمده جت هیتر گلخانه ای مجموعه ما یکی از فروشندگان عمده جت هیتر گلخانه ای در ایران است. مقدار ولتاژ مورد نیاز برای تأمین برق جت هیتر سقف برای مدل های خانگی 220-230 ولت است. برخی از مدل های قدرتمند ممکن است به ولتاژ بیشتری احتیاج داشته باشند.

کلاس 1 باید شامل محصولاتی باشد که حداقل دارای عایق کاری و یک عنصر زمین باشند. درصورتی که کالای کلاس I دارای سیم اتصال به منبع تغذیه باشد، این سیم باید دارای یک هادی اتصال به زمین و یک شاخه با یک ترمینال اتصال به زمین باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما