Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 21 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
صادرکنندگان جت هیتر کم مصرف - برزین

صادرکنندگان جت هیتر کم مصرف

یکی از ویژگی های مهمی که یک دستگاه جت هیتر باید داشته باشد، مصرف انرژی آن می باشد که خوشبختانه برخی از شرکت های تولیدی در کشور، این نوع تجهیزات را در کم مصرف ترین حالت ممکن طراحی کرده اند که می توان از سوخت گازوئیل یا گاز استفاده نماید. بخاطر کیفیت بالای قطعات جت هیترهای تولید داخل و قیمت مناسب آنها صادر کنندگان، انواع جت هیتر کم مصرف را به بازارهای جهانی نیز ارائه می کنند.

صادرکنندگان جت هیتر کم مصرف

بررسی کاربرد جت هیتر

بررسی کاربرد جت هیتر مهم ترین کاربردی که یک جت هیتر می تواند داشته باشد، تولید و تامین حرارت مورد نیاز سالن ها و مکان هایی است که این تجهیزات در آنجا نصب و راه اندازی می شود.

جت هیترها مشعل های مخصوصی دارند که با سوخت مختلفی فعالیت کرده و به راحتی قابل تنظیم می باشد. برای بیرون راندن حرارت تولید شده، از فن های قدرتمندی استفاده شده است که برخی از جت هیترها برای پرتاب گرمای بیشتر از چندین فن پر قسمت های مختلف آن استفاده شده است.

جت هیترها می توانند بر روی پایه های مخصوصی قرار بگیرند و در مرکز یا بخش خاصی از سالن قرار گرفته تا گرمای محیط را تامین کنند.

انواع جت هیتر موجود در بازار:

  • جت هیتر گازوئیلی
  • جت هیتر گازی
  • جت هیتر تابشی
  • جت هیتر دودکش دار و بدون دودکش

هر کدام از تجهیزات ذکر شده، راندمان حرارتی خاصی داشته که در هنگام خرید باید مطابق با نوع کار انتخاب و خریداری شود.

یکی از مهم ترین بخش هایی که شرکت های تولیدی باید به آن اهمیت دهند، مقاومت حرارتی بالای قطعات مختلف دستگاه از جمله موتور، فن، بدنه و بخش های مختلف آن می باشد که باید توانایی این را داشته باشد که برای ساعت های متوالی بدون بروز مشکل برای قطعات آن فعالیت نماید.

برخی از سالن های پر اهمیت، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی از چندین دستگاه استفاده میکنند تا پر صورت خرابی، دستگاه دیگر بتواند گرمای محیط را تامین نماید.

المان های تأثیرگذار بر قیمت جت هیتر کم مصرف

المان های تأثیرگذار بر قیمت جت هیتر کم مصرف مهم ترین المان هایی که در قیمت نهایی جت هیتر تاثیر گذار هستند عبارت است از: نوع برند، شرکت تولیدی، نوع سوخت، مصرف انرژی، راندمان و اندازه دستگاه. موارد ذکر شده بخش نقش مهمی در قیمت دستگاه های جت هیتر داشته که برخی از شرکت ها برای جذب مشتری، دستگاه های تولیدی خود را گارانتی کرده و خدمات پس از فروش نیز ارائه می دهند.

قبل از تهیه جت هیترها بهتر است با افراد باتجربه مشورت نمایید تا بتوانید بهترین دستگاه را متناسب با صنعتی که قرار است دستگاه را برای تامین گرمای آن استفاده نمایید تهیه کنید.

برای راهنمایی های بیشتر می توانید با ما ارتباط تلفنی برقرار نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما