Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 13 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
عرضه مستقیم جت هیتر صنعتی کم مصرف - برزین

عرضه مستقیم جت هیتر صنعتی کم مصرف

جت هیتر صنعتی از مناسب ترین انواع سیستم های گرمایشی موجود در کشور است که در سال های اخیر استفاده از آن به عنوان سیستم گرم کننده انواع محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله راندمان بسیار بالایی دارد و در عین حال بسیار کم مصرف نیز می باشد.

عرضه مستقیم جت هیتر صنعتی کم مصرف توسط تولید کننده این دستگاه در کشور انجام می شود و خریداران می توانند رد تماس با فروشنده آن را در نوع و مدل درخواستی خود سفارش دهند تا برای آنها ارسال گردد.

عرضه مستقیم جت هیتر صنعتی کم مصرف

انواع جت هیتر از نظر نوع سوخت

انواع جت هیتر از نظر نوع سوخت جت هیتر ها برای فعالیت و تولید گرما به سوخت نیاز دارند. سوخت مورد استفاده در این دستگاه ها از تنوع زیادی برخوردار است که نفت، گاز، گازوئیل و برق از جمله منابع سوختی این دستگاه‌ها به شمار می ‌روند که هر یک از نظر میزان عملکرد می توانند متفاوت باشند.

جت هیتر نفتی جزء اولین انواع این دستگاه است که از نظر میزان آلایندگی نسبت به انواع دیگر درجه کیفی پایین‌تری دارد و آلایندگی سوختی کمی را ایجاد می کند. جت هیتر گازی، گاز مایع یا گاز شهری به عنوان منبع سوخت استفاده می ‌کند و یکی از سالم ترین انواع گرما را به بیرون پخش می ‌نماید.

جت هیتر بدون دودکش گازی از نظر کارایی و میزان تولید گرما در رده اول قرار دارد و تنها ایراد آن کیفیت پایین تر از نظر آلایندگی هوا نسبت به جت هیتر دودکش دار است.

انواع مختلف دوگانه‌سوز جت هیتر نیز در بازار وجود دارند که رایج ترین آنها نوع گازی گازوئیلی است همچنین جت هیتر برقی به دلیل عدم مصرف سوخت های فسیلی هیچ آلایندگی را در هوا ایجاد نمی کند ولی به دلیل قیمت بالا و مصرف برق زیاد کمتر مورد استقبال قرار گرفته است.

فروش ویژه جت هیتر صنعتی کم مصرف

فروش ویژه جت هیتر صنعتی کم مصرف فروش ویژه جت هیتر صنعتی کم مصرف توسط تولید کننده برتر این سیستم گرمایشی انجام می ‌شود و کسانی که این جت هیتر را برای واحدهای صنعتی خود نیاز دارند یا فروشنده انواع مختلف سیستم گرمایشی هستند می توانند این دستگاه را به صورت تکی یا عمده سفارش دهند.

فروش ویژه این جت هیتر فرصت مناسبی برای خریداران عمده محسوب می شود تا بتوانند آن را با پایین ترین نرخ ممکن خریداری کنند؛ در این فروش ویژه از سایت تولید کننده استفاده می ‌شود و انواع مختلف این دستگاه در بخش محصولات سایت به خریداران معرفی می گردد. خریداران نیز می ‌توانند در این سایت با چند کلیک ساده ثبت سفارش انجام دهند.

علاوه بر سایت مذکور فروش از طریق تلفنی نیز امکان پذیر است و خریداران می توانند با شماره تلفن هایی که در این وب سایت آورده شده است تماس گرفته و سفارش خود را اعلام کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما