فروشنده جت هیتر ساختمانی گازی

جت هیتر ساختمانی در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار میگیرد که بستگی به شرایط آن محیط متفاوت است.و در بسیاری از مکان ها یک نیاز غیر قابل انکار است.

فروشنده جت هیتر ساختمانی گازی

آشنایی با انواع جت هیتر ساختمانی

آشنایی با انواع جت هیتر ساختمانیجت هیتر ها یا به اصطلاح دیگر دمنده های گرمایشی صنعتی از تجهیزات گرمایشی هستند که بسیار در کارگاه ها وفضا های صنعتی استفاده میشوند. در حقیقت کار اصلی جت هیتر ها گرم نگه داشتن فضا ها می باشد. مثل انبار ها،گاراژ ها،مرغداری ها،دامداری ها،کارخانه ها،مساجد،زیارتگاه ها،ترمینال ها،فرودگاه ها،سالن های بزرگ،و گلخانه ها

انواع جت هیترها

جت هیتر ها در چهار نوع وجود دارند: جت هیتر گازی-جت هیتر برقی-جت هیترگازوئیلی-جت هیتر دوگانه سوز

همچنین مدل دیگری از جت هیتر ها وجود دارد که با گاز مایع جهت خشک کردن مصالح ساختمانی استفاده می شود.

هر کدام از جت هیتر ها دارای ظرفیت گرمایی،توان،مصرف برق و مصرف سوخت متفاوتی هستند،که باید باتوجه به فضایی که به آن نیاز داریم خریداری شوند. مثلا انتخاب جت هیتر برای یک کارگاه ساختمانی با ابعاد و اندازه های متفاوت با یه مرغداری فرق میکند. همچنین از بعضی جت هیتر ها میتوان جهت خشک کردن بعضی مصالح ساختمانی استفاده کرد.

فروش جت هیترساختمانی گازی و گازوئیلی و دو گانه سوز

فروش جت هیترساختمانی گازی و گازوئیلی و دو گانه سوز

 

جت هیترگازی از پرمصرف ترین و محبوب ترین تجهیزات گرمایشی صنعتی میباشد،جت هیتر های گازی دارای مصرف برق کم و بازدهی بسیار بالا می باشند.این نوع جت هیترها دارای دو نوع میباشند: جت هیتر گازی دودکش دار و بدون دودکش که هر کدام باتوجه به شرایط مورد استفاده قرار میگیرند،در این نوع جت هیترها گرمایش به صورت مستقیم ایجاد میشود و دمای محیط را تا 50 درجه سانتیگراد بالا میبرد.

نوع دیگر این دستگاه ها جت هیتر گازوئیلی میباشد که از سوخت فسیلی استفاده میکند،جت هیترهای گازوئیلی همانند جت هیتر های گازی دارای دو مدل دودکش دار و بدون دودکش می باشند.

جت هیتر دو گانه سوز از ترکیب دو جت هیتر گازی گازوئیلی ایجاد میشوند.جت هیتر های گازوئیلی معمولا برای فضا هایی مناسب می باشد که دارای افت فشار و یا مشکلات گازی هستند.

خرید جت هیتر ها باید با دقت نسبت به محیط و فضای مورد نظر انجام شود مثلا خرید جت هیتر برای گلخانه ای که با انواع و اقسام گل های حساس یا زینتی سر و کار دارد با فضای کارگاهی و ساختمانی که با متریال و مصالح مختلف کار میکندد و ابعاد و اندازه های این دو نیز باهم فرق دارند بسیار متفاوت است.

از جت هیتر های خوبی که در بازار ایران وجود دارند ومیتوان به آن ها اشاره کرد: کیتوان به جت هیتر نیرو تهویه البرز، جت هیتر کولاک گستر یزد و جت هیتر نیرو تهویه الوند اشاره کرد که از مرغوب ترید و مناسب ترین جت هیتر های بازار می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما