Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 30 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروشگاه انواع جت هیتر کوچک - برزین

فروشگاه انواع جت هیتر کوچک

جت هیتر کوچک برای گرمایش محیط های کوچکی استفاده می شود. این جت دارای دستگاه فن داخلی است که گرما را توسط المنت های مخصوصی به جلو پرتاب می نماید.

علاوه بر این می تواند باعث ایجاد گرما یکنواختی در تمامی محیط شوند. فروشگاه جت هیتر کوچک به دلیل استقبال بالا از این سری محصولات، با کیفیت ترین آن ها را در نمونه های دودکش دار و بدون دودکش در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد.

فروشگاه انواع جت هیتر کوچک

جت هیتر در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

جت هیتر در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

جت هیتر برای تامین گرمایش اماکن متنوعی کارایی بسیار زیادی دارد، در حال حاضر ما دارای انواع جت های هیتر در نمونه های سه فاز و تک فاز هستیم که استقبال از خرید هر یک از آن ها بالا می باشد. انواع هیتر تک فاز نسبت به نمونه سه فاز از توان حرارتی کم تری برخوردار است، با این حال قدرت گرمایش این هیتر هم بسیار زیاد می باشد.

جت هیتر تک فاز برقی دارای جریان متناوب دو سیم است که در آن یک سیم برق و یک سیم خنثی وجود دارد. علاوه بر این هیترهای تک فاز نسبت به نمونه سه فاز از اندازه کوچک تری برخوردار است و در اماکن با متراژ کم قابلیت استفاده بالاتری دارد.

از نمونه تک فاز بیش تر از همه در گرمایش اداره جات، مغازه ها، کارخانه‌های صنعتی، مدارس، انبارها و… استفاده می‌ شود، اما جت هیتر سه فاز در محیط بزرگ تری همچون سالن های مرغداری، اماکن صنعتی، گلخانه ها و… استفاده می شود.

اما جت های هیتر سه و تک فاز از انرژی گرمایی پاک و بدون آلاینده ای برخوردارند و باعث ایجاد آلودگی و یا انتشار گازهای گلخانه‌ ای خواهند شد، بنابراین سازگار با محیط زیست هستند. علاوه بر این قابلیت جابجایی آن ها بسیار آسان است و در حال حاضر در اندازه ها و مدل های متنوعی تولید شده که هر فردی می تواند بنا به نیاز خود نمونه ای از آن ها را خریداری نماید. با استفاده از این نمونه جت ها می توانید در هزینه گرمایش سالن خود صرفه جویی داشته باشید.

جت هیتر گازوئیلی باک دار از پرکاربردترین سیستم های گرمایشی در سالن های مرغداری به حساب می آیند، این نمونه جت در مصرف سوخت عملکرد بهینه تری دارد. جت های هیتر با بهره گیری از دانش روز جهان، تاثیر فراوانی را بر روی تبدیل ضریب حرارتی دارد، علاوه بر این با گردش هوایی خوب در داخل سالن، می تواند کار تهویه هوا را آسان تر نماید.

در حال حاضر این نمونه جت در انواع سوخت گازی، گازوئیلی، دوگانه سوز، مایع و … در بازار وجود دارد که فردی می تواند بنا به نیاز خود نمونه ای از آن ها را خریداری نماید. شما می توانید به راحتی از جت هیتر سالنی محافظت نمایید، باید بگویم که محافظت از این دستگاه به هزینه زیادی نیاز ندارد و علاوه بر این جت هیتر فضای کم تری را نسبت به محصولات مشابه اشغال خواهد کرد و از نصب راحتی برخوردار می باشد. جت هیتر را می‌ توان هم در ارتفاع و هم به صورت پرتابل نصب کرد.

احتمال آتش سوزی و انفجار در این نمونه جت بسیار پایین می باشد، همچنین با ایجاد گردش هوای گرم از هدر رفت حرارتی جلوگیری خواهند کرد.

با جت هیتر تابشی آشنا شوید

با جت هیتر تابشی آشنا شوید

جت هیتر تابشی از انواع جت های هیتر صنعتی بوده که از آن ها برای سیستم گرمایش اماکن استفاده می شود. در حال حاضر این جت در نمونه‌ های گازی، گازوئیلی، دوگانه‌ سوز، مایع و … ارائه می‌ شود که هر فردی می تواند بنا به نیاز خود نمونه ای از آن ها را خریداری نماید. جت هیتر از راندمان بالایی برخوردار است و در مقایسه با دستگاه‌ های مشابه کیفیت بیش تری دارد.

پرتاب گرمای جت هیتر در حدود ۲۰ متر می‌ باشد و برای یک سالن بزرگ، از قدرت بالایی برخوردار است. معمولاً جنس استیل آن ها به سفارش مشتری قابل تغییر می باشد. محفظه احتراق آن ها دارای دو لایه ی ضخیم می باشد، اما جنس استیل آن ها به سفارش مشتری قابل تغییر می باشد.

انواع آن ها دارای تابلو برق و ترموستات محیطی هستند و شما می توانید آن ها را به صورت سقفی و یا متحرک نصب نمایید. یک جت هیتر می‌ تواند گرمایش فضایی به اندازه ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ متر مکعب را تامین نماید.

در حال حاضر انواع جت هیتر در دو نوع دودکش دار و بدون دودکش در بازار وجود دارد که هر یک از آن ها از ویژگی‌ های منحصر به فردی برخوردارند، جت هیتر بدون دودکش قابلیت خروج آلاینده از فضا را ندارد، بنابراین در محیطی استفاده می شود که از قدرت تهویه بالایی برخوردار باشد. انواع جت هیتر دودکش دار نیز می تواند محیطی عاری از هرگونه آلاینده در سالن ایجاد نماید و از خرید بالایی برخوردار می باشد.

میزان هوادهی این دستگاه به حدود ۷ هزار مترمکعب در ساعت برمی گردد و هدایت گرما تا فاصله ۲۰ متری توسط این دستگاه امکان پذیر است. این جت می تواند دمای محیط شما را به چیزی حدود ۵۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد برساند. شما می توانید انواع جت هیتر خود را در نمونه های آویز و یا روی پایه تهیه نمایید.

این سری از دستگاه ها می‌ توانند به صورت همزمان از دو سوخت گاز و گازوئیل استفاده نمایند و در شرایطی که شما نمی‌ توانید یک سوخت را مهیا کنید، می‌ توانید از نمونه دیگری استفاده کنید. انواع جت هیتر دوگانه سوز از مزایای مصرفی بسیار زیادی بر خوردارند.

این سری از جت ها قابلیت جابجایی آسانی دارند و راندمان حرارتی آن ها بسیار بالا می باشد. برای بالا بردن ایمنی دستگاه از فلوسوئیچ استفاده شده است، همچنین پانچ کاری آن ها توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک انجام می پذیرد.

شما می توانید به راحتی بر روی شعله آن ها کنترل و نظارت داشته باشید، علاوه بر این برای کاهش مصرف انرژی قابلیت نصب ترموستات دارند. تعمیر و نگهداری جت هیتر دوگانه سوز بسیار آسان می باشد و شما دسترسی راحت تری به مجموعه سوخت دارید. بدنه آن ها معمولاً از جنس استنلس استیل بوده و کوره آن ها از استنلس استیل نسوز تشکیل شده است. برد جت هیتر کوچک تمام اتوماتیک و با تابلو برق ضد آب است.

مرکز توزیع جت هیتر کوچک

مرکز توزیع جت هیتر کوچک

مرکز توزیع جت هیتر گاز مایع با کیفیت همه تلاش خود را انجام می دهد تا انواع محصولات را در قالب جت هیتر کوچک در اختیار مشتریان خود قرار دهد، با این وجود افراد می‌ توانند با خیالی راحت و بنا به نیاز خود نسبت به تهیه محصول مورد نیاز اقدام نمایند.

از طرفی بازار صادرات این محصول ایرانی بسیار خوب بوده به کشورهای کثیری از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس نسبت به خرید آن ها از خود رغبت نشان می‌ دهند، در این زمینه بازرگانان بسیاری به ارائه خدمات پرداخته و بهترین جت هیتر کشسان در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهند.

عرضه کنندگان جت هیتر کوچک

عرضه کنندگان جت هیتر کوچک قیمت جت هیتر موشکی دوگانه سوز به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد، از مهم‌ ترین آن ها نسبت عرضه به تقاضا می باشد، در صورتی که میزان عرضه این سری از محصولات بالا باشد، شما می توانید با نازل ترین قیمت نسبت به تهیه جت هیتر کپسولی اقدام نمایید.

از طرفی باید بگویم که در حال حاضر نمونه های متنوعی از آن ها تولید شده اند که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند، به عنوان مثال جت هیتر هیتر دودکش دار نسبت به بدون دودکش از قیمت بیش تری برخوردار است، اما شما می توانید با تهیه عمده این سری از محصولات خرید خود را به صرفه تر کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما