Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 13 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروشگاه تخصصی جت هیتر دوگانه سوز - برزین

فروشگاه تخصصی جت هیتر دوگانه سوز

امروزه سیستم گرمایشی واحدهای مختلف مرغداری به جت هیتر مجهز شده است. انواع مختلفی از این دستگاه در بازار وجود دارند. دستگاه جت هیتر دوگانه سوز یکی  از انواع مختلف این وسیله می باشد. فروشگاه تخصصی جت هیتر دوگانه ‌سوز اقدام به عرضه این محصول با قیمت پایین و کیفیت عالی نموده است. آیا می دانید که چگونه می ‌توان برای خرید این محصول با این فروشگاه ها ارتباط برقرار کرد؟

فروشگاه تخصصی جت هیتر دوگانه سوز

جت هیتر دوگانه سوز چیست؟

جت هیتر دوگانه سوز چیست؟ یکی از مناسب ترین سیستم های گرمایشی برای واحدهای مرغداری جت هیتر طرح دوگانه سوز می باشد. این دستگاه قادر است با دو نوع سوخت فعالیت خود را انجام دهد و بنابراین از نظر اقتصادی می تواند صرفه بسیار بالایی داشته باشد.

میزان هوادهی این دستگاه ها و بر اساس مترمکعب بوده و معمولاً از ۲۰۰۰  تا ۷۰۰۰ مترمکعب در ساعت متغیر می باشد. این دستگاه قادر است گرمای تولید شده را به فاصله ۲۰ متری پرتاب و پخش نماید همچنین قادر است دمای محیط را به ۴۰ تا ۵۰ درجه سانتی گراد افزایش دهد.

این مدل جدید هیتر در دو نوع به صورت پرتابل یا آویز به بازار عرضه شده و نصب بسیار آسانی دارد و با توجه به وجود ترموستات در آن می تواند دمای محیط را به اندازه مورد نظر قبل برساند.

گازوئیل و گاز دو سوخت این دستگاه هستند که می ‌تواند به طور همزمان از هر دو استفاده کند و در صورت در دسترس نبودن یکی از این دو سوخت می تواند تنها با یک نوع سوخت فعالیت خود را به خوبی انجام دهد.

تولید جت هیتر ها دارای در دو نوع دودکش دار و بدون دودکش صورت می گیرد که میزان راندمان نوع بدون ‌دودکش این محصولات بسیار بالاتر می باشد. علاوه بر این بدنه این دستگاه ها از استیل خالص تولید شده است که نسبت به خوردگی بسیار مقاوم می باشد. 

این هیتر ها معمولاً دارای باک با حجم زیادی هستند به طور که می توانند تا 100 لیتر گازوئیل را در مخزن خود نگه دارند.

قیمت به روز جت هیتر دوگانه سوز

قیمت به روز جت هیتر دوگانه سوز برای کسانی که در زمینه تجهیز انواع واحدهای مرغداری گوشتی، تخم گذار و مادر به سیستم‌های گرمایشی فعالیت می‌کنند و یا صادرات این گونه محصولات را به کشورهایی همچون عراق انجام می دهند اطلاع از قیمت روز جت هیتر دوگانه سوز دارای اهمیت زیادی است.

برای خرید این محصول می توانید با فروشگاه تخصصی عرضه این محصول تماس برقرار کرده و ضمن اطلاع از قیمت جت هیتر نسبت به سفارش آن اقدام کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر شما ارسال گردد. همچنین خریدارانی که در تعداد بالا اقدام به سفارش این محصول می کنند می توانند آن را با قیمت ارزان تری به دست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما