Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 28 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروشگاه جت هیتر دوگانه سوز - برزین

فروشگاه جت هیتر دوگانه سوز

جت هیتر برقی یک دستگاه گرم کننده محیط است که بدون استفاده از سوخت و با داغ کردن المنت ها کار می کند. جت هیتر ها از انواع مختلفی هستند جت هیتر دوگانه سوز که با برق و گازوئیل یا گاز کار می کند و جت هیتر برقی که از الکتریسته تامین انرژی می کند.

اما چرا جت هیتر ها اینقدر محبوبیت دارند بزرگترین مزیت این نوع جت هیتر ها راندمان بالای آن ها است که در این مقاله بیشتر در مورد مزیت های این دستگاه صحبت می کنیم.

فروشگاه جت هیتر دوگانه سوز

بررسی مشخصات جت هیتر دوگانه سوز

بررسی مشخصات جت هیتر دوگانه سوز اما برای چه باید از جت هیتر ها استفاده کرد، طبیعتا این جت هیترها مزایایی دارند که از باقی وسایل گرمایشی برتر و مفیدترند که در ذیل به آن اشاره می کنیم:

1 )  این جت هیتر ها در گرم کردن فضاهای بزرگ مانند سالن ها پر سرعت ترند و به تندی این فضا ها را گرم می کنند.

2 ) برای بیشتر وسایل گرمایشی تجهیزات و مواد زیادی لازم است تا بتوان آن ها را نصب کرد اما جت هیتر ها به سادگی و سرعت بالا در محل نصب می شوند.

3 ) به دلیل سادگی و سیستم ساده نگهداری و تعمیرات جت هیتر ها از دیگر تجهیزات گرمایشی ساده تر است.

4 ) در مقایسه با دیگر تجهیزات گرمایشی و حتی در مقایسه با هیتر های ساده جت هیتر ها مصرف سوخت کمتر و بهینه تری دارند.

انواع جت هیتر:

1 ) جت هیتر گازسوز : این جت هیتر های بدون دودکش از گاز شهری تغذیه می کنند و در مقایسه با جت هیتر های گازوئیلی آلودگی کمتری تولید می کنند. البته مصرف این جت هیتر ها بیشتر در مرغداری های گوشتی و در موارد جوجه کشی است.

2 )  جت هیتر برقی : این جت هیتر از طریق برق باعث گرم شدن المنت هایش می شود و حرارت ایجاد می کند این نوع جت هیتر بدون آلاینده است بنابراین به دودکش احتیاج ندارد.

همچنین انواع دیگری از جت هیتر ها مانند جت هیتر های گازوئیلی و نفتی نیز وجود دارد که امروزه به دلیل جایگزین شدن جت هیتر های به روز تر و مصرف سوخت بالا و آلاینده های مضر و مخربی که داشتند جایگاه خود را از دست داده اند.

فروش عمده جت هیتر دوگانه سوز

فروش عمده جت هیتر دوگانه سوز در هنگام خرید جت هیتر باید اول به فضایی که قرار است این دستگاه در آن مورد استفاده قرار بگیرد توجه داشت. فروش جت هیتر توسط شرکت برزین که از ابتدا با هدف  طراحی و ساخت انواع سیستم های گرمایشی بوده با توجهی فوق العاده دست به برطرف نمودن نیاز مشتری  به این کار پرداخته است فروشگاه جت هیتر این شرکت همواره تلاش کرده تا مشتریان خود را از خدمات و محصولات خود راضی نگه دارد و همواره در این هدف نیز موفق بوده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما