Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 27 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروشگاه عمده جت هیتر گازی صنعتی 100000 - برزین

فروشگاه عمده جت هیتر گازی صنعتی 100000

جت هیتر صنعتی 100000 جهت گرم کردن فضاهای بزرگ مانند سالن های مرغداری، دامداری ها، گلخانه ها، سالن های ورزشی و دیگر فضاهای صنعتی استفاده می شود.

وجود این دستگاه کمک زیادی به صنایع مختلف برای کار در روزهای سرد زمستان می کند و حتی بدون وجود آن بسیاری از پروژه های صنعتی مانند ساختمان سازی می تواند در زمستان متوقف شود. در فروشگاه معتبر می توانید به صورت عمده جت هیتر گازی صنعتی 100000 را تهیه نمایید.

فروشگاه عمده جت هیتر گازی صنعتی 100000

مشخصات جت هیتر دو گانه سوز صنعتی 100000

مشخصات جت هیتر دو گانه سوز صنعتی 100000

جت هیتر دو گانه سوز صنعتی 100000 یک نوع منبع حرارتی صنعتی است که با استفاده از فن دمنده و با پرتاب گرما سبب گرم شدن محیط  اطراف خود به صورت مطبوع و یکنواخت می شود.

این دستگاه می تواند حداکثر 40 تا 50 درجه سانتیگراد محیط را گرم کند. این دستگاه عملیات گرمایشی را با شیوه پرتاب باد و در حالت بدون واسطه انجام می دهد. این دستگاه از دو نوع سوخت گاز و گازوئیل بهره می برد.

گاز و گازوئیل سوخت های ارزان قیمتی هستند که تقریبا در همه جا یافت می شوند و همیشه در دسترس هستند. از جت هیتر دو گانه سوز می توان در صنایع مختلف و نقاط مختلف جغرافیایی با امکانات مختلف استفاده کرد.

بهره گیری از این دو نوع سوخت در این دستگاه، دارای این مزیت است که در صورت قطع شدن گاز مشکلی در روند فعالیت آن به وجود نخواهد آمد و سریعا سوخت دیگر یعنی گازوئیل جایگزین خواهد شد. انتخاب جت هیترها بر اساس توان دستگاه به کیلو کالری و یا حجم محیط قابل استفاده به متر مکعب می باشد. جت هیتر گازی صنعتی 100000 دارای توان حرارتی 100 هزار کیلو کالری در ساعت است.

قیمت نهایی جت هیتر گازوئیلی صنعتی 100000

قیمت نهایی جت هیتر گازوئیلی صنعتی 100000

قیمت نهایی جت هیتر گازوئیلی صنعتی 100000 به عوامل زیادی بستگی دارد. کیفیت قطعات به کار رفته در این دستگاه تاثیر زیادی روی قیمت آن دارد. توجه داشته باشید که خرید یک دستگاه ارزان قیمت و با کیفیت پایین، اگر چه قیمت پایین تری دارد اما می تواند خسارت جبران ناپذیری به کسب و کار شما وارد کند.

بسیاری از صنایع کشاورزی مانند گلخانه ها و یا صنایع پرورش دام به دلیل عدم وجود نوسانات دمای هوا یا عدم تامین دمای لازم و حتی از کار افتادن سیستم گرمایشی محصولات یا دام خود را از دست داده اند علاوه بر این ایمنی دستگاه هم بسیار مهم است. وجود انواع سیستم های ضد حریق و قطع کننده منبع سوخت برای جلوگیری از آتش سوزی می تواند از حوادث ناگوار زیادی جلوگیری کند.

استفاده از موتور بسیار باکیفیت اهمیت زیادی در عملکرد این دستگاه دارد، البته به کارگیری موتورهای قدرتمند، سبب افزایش قیمت می شود استفاده از بدنه مقاوم نیز با اینکه قیمت نهایی دستگاه را افزایش می دهد، اما در دوام دستگاه در مقابل عواملی چون رطوبت تاثیر زیادی می گذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما