Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 16 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش بهترین جت هیتر گلخانه ای - برزین

فروش بهترین جت هیتر گلخانه ای

جت هیتر گلخانه ای که این روزها بهترین برندهای آن در بازار کشورمان به فروش می رسد، یکی از بهترین لوازمی است که از آن برای تامین گرمای بسیاری از سالن های پرورش گل و گیاه و همچنین پرورش طیور و دام ها بهره گرفته می شود. این جت ها در انواع و اقسام مختلفی ساخته می شوند که هر کدام از آنها برای گرم کردن یک فضای خاص مناسب هستند. منبع حرارتی این محول گاز، گازوئیل و یا هر دو اینها می باشد.

فروش بهترین جت هیتر گلخانه ای

بررسی مشخصات فنی جت هیتر گلخانه ای

بررسی مشخصات فنی جت هیتر گلخانه ای همانگونه که می دانید گلخانه ها مکان های بزرگ و وسیعی هستند که می توان از آنها در تمام طول سال برای پرورش بسیاری از گلها و گیاهان استفاده نمود. این مراکز در فصل های پاییز و زمستان باید بتوانند شرایط کاملاً مطلوبی را برای تولیدات خود فراهم نمایند تا سرمای هوا به آنها آسیب نزده و مانع از رشد میوه ها و گیاهان نگردد و بهترین گزینه برای این کار استفاده از جت هیتر گلخانه ای می باشد.

در این قسمت به برخی از مهمترین مشخصات فنی این نوع جت اشاره می کنیم:

  • ساختار فنی این نوع هیتر به گونه ای است که گرما به شکل کاملاً مستقیم از آن خارج می شود.
  • این محصول از نظر ظاهری شبیه موشک و جت هستند و یک فن، کوره و محفظه احتراق دارند.
  • فن این دستگاه با مکش هوای سرد و پرتاب حرارت به بیرون کار می کند.
  • از انواع مدل های آن می توان به جت هیتر دوکش دار و بدون دودکش اشاره نمود.

قیمت انواع جت هیتر گلخانه ای

قیمت انواع جت هیتر گلخانه ای در فصل های سرد سال یکی از مهمترین دغدغه های کسانی که دارای سالن ها و مراکز صنعتی بزرگ هستند این است که چگونه محیط آن را گرم نگه دارند؟ مسلماً برای چنین فضاهای بزرگی نظیر گلخانه ها، سوله ها و سایر مراکز صنعتی باید از یک دستگاه قدرتمند و پر توان استفاده نمود و به وسیله آن گرمای محیط را به خوبی برقرار کرد و یکی از بهترین گزینه ها برای این کار جت هیتر می باشد.

شایان ذکر است که قیمت انواع جت هیتر گلخانه ای به پارامترهای زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال این محصول تولید شده توسط چه برندی می باشد؟ نوع آن چگونه است؟ آیا جت هیتر نیمه صنعتی است یا صنعتی؟ ابعاد و اندازه آن چقدر است؟ تمامی این موارد بر روی قیمت این محصول تاثیر می گذارند.
معمولاً گلخانه داران بر مبنای نیاز خود اقدام به خرید یکی از انواع این محصول می کنند و قیمت آن در درجه دوم اهمیت قرار دارد. به عنوان مثال برای فضاهای بزرگ، جت هیتر سقفی بهترین انتخاب است و برای سایر فضاها می توان از انواع دیگر و کوچک این هیترها استفاده نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما