Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 16 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش جت هیتر دوموتوره گازی دودکش دار - برزین

فروش جت هیتر دوموتوره گازی دودکش دار

جت هیتر دودکش دار آلایندهای ناشی از اشتعال را به بیرون از محیط بیرونی انتقال می دهند، به همین دلیل گرمایی که به وجود می آورند، کاملا پاک و سالم است. فروش جت هیترهای دوموتوره گازی دودکش دار به صورت عمده صورت می گیرد.

فروش جت هیتر دوموتوره گازی دودکش دار

آشنایی با کاربرد انواع جت هیتر

آشنایی با کاربرد انواع جت هیتر انواع جت هیترها را برای گرم کردن محیط مورد استفاده قرار می دهند و نوعی وسیله گرمایشی جدید به شمار می روند. به طور کلی این محصولات، دارای کاربردهای خاصی می باشند. این کاربردها عبارتند از:

  1. نسبت به سایر محصولات گرمایشی، بسیار راحت تر نصب می گردند. همچنین تعمیر و نگهداری آنها به راحتی صورت می گیرد و سوخت و انرژی کمتری را مصرف می نمایند. 
  2. قدرت بالایی در ایجاد حرارت دارند. مخصوصا نوع بدون دودکش محصول قادر است گرمای زیادی را به محیط ببخشد و سالن های بسیار بزرگ را در مدت زمان کوتاهی به راحتی گرم کند. 
  3. این دستگاه ها به ترموستات محیطی متصل می شوند و از این رو به طور اتوماتیک می توانند سالن را همواره گرم نگه دارند.  
  4. این وسایل که با نام بخاری های صنعتی هم شناخته می شوند، با انواع سوخت های مصرفی سازگاری دارند. 
  5.  این محصولات می توانند گرمای مورد نیاز، مکان هایی مانند، گلخانه ها، سالن های پرورش قارچ، مرغداری ها، سالن ورزشی و … را تامین کنند.

انواع جت هیترها به دو نوع اصلی دودکش دار و بدون دودکش تقسیم می شوند. جت هیترهای بدون دودکش و دودکش دار هر کدام به ترتیب 98 درصد و 65 درصد راندمان دارند. این محصولات همچنین از نظر سایز، مکان نصب و نوع سوخت با یکدیگر متفاوت هستند و هر یک قابلیت های مخصوص به خود را دارند. انواع بدون دودکش، تمامی حرارت را بدون هیچ هدر رفتی به محیط انتقال می دهند و برای محیط هایی که همواره دارای تهویه مطبوع هستند، مناسب می باشند، تا آلاینده های موجود در هوا به راحتی از سالن خارج گردند. 

مراکز عرضه انواع جت هیتر دودکش دار

مراکز عرضه انواع جت هیتر دودکش دار مرکز عرضه انواع جت هیتر های دودکش دار با کیفیت ترین محصولات گرمایشی را ارائه می کند. هنگام تهیه جت هیتر توجه کنید که از چه سوختی و برای چه فضایی، از وسیله استفاده خواهید کرد. از طرفی ظرفیت دستگاه را هم در نظر بگیرید، که آیا توانایی گرم کردن محیط مورد نظر را دارد یا نه؟ به هنگام تهیه محصول به موارد گفته شده توجه نمایید تا متحمل هزینه های ناشی از تعویض محصول نگردید. 

جت هیتر دوموتوره و جت هیتر گازوئیلی کوچک، دو نوع از این محصولات صنعتی هستند و مانند سایر مدل ها از عمر طولانی برخوردار می باشند. مراکز عرضه انواع جت هیتر محصولات خود را با تخفیفات ویژه ارائه می کند.

3

  1. با سلام
    من برای مرغداری هام از شما خرید کردم و بسیار با کیفیت هستند خیلی ساده نصب شدند و حرارات هم که ایجاد میکنند فوق العاده است

  2. من هم برای گلخانه هام از ایشون خرید کردم واقعا عالی هستند و تا الان به مشکل برنخوردم
    مشتری مداری رو در اولویت کار خود قرار داده اند

  3. من نیز از ایشون خریداری کردم و دقیق و دقیق بهم توضیح دادند که بتوانم دستگاه مناسب خریداری کنم راهنمایی هاشون عالیست

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما