Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 24 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش جت هیتر موشکی گازی مدل 2G100 - برزین

فروش جت هیتر موشکی گازی مدل 2G100

جت هیتر موشکی گازی در اندازه های مختلف و با بازدهی های متفاوت برای گرم کردن محیط و فضا های بزرگ مختلف کاربرد دارد و با قیمت های مناسبی با کیفیت بسیار بالا به فروش می رسد.

فروش جت هیتر موشکی گازی مدل 2G100

مشخصات جت هیتر موشکی گازی

مشخصات جت هیتر موشکی گازی جت هیتر موشکی گازی در اندازه های مختلف به صورت بهداشتی و با جوش کاری دقیق تولید می شوند که برای استفاده در کارخانه ها، مرغداری ها، استخر ها، واحد های صنعتی، مرکز های تولیدی قارچ و طیور و … کاربرد دارد.

جت های هیتر موشکی گازی طبق استاندارد جهانی تولید می شوند که با پرتاب کردن باد گرم موجب یکنواختی دمای گرم محیط می شوند.راندمان حرارتی این وسیله گرمایشی بیش تر از 95 درصد می باشد و این به این معنی است که کم تر از 5 درصد اتلاف انرژی و هوا را با این دستگاه خواهید داشت.انواع جت هیتر عبارتند از: جت هیتر برقی، جت هیتر موشکی گازی، جت هیتر نفتی، جت هیتر گازوئیلی و … .

از دیگر جت های هیتر که به جای گاز و برق با نفت و گازوئیل کار می کنند  زمانی استفاده می کنند که در محیط مورد نیاز امکان دسترسی به گاز و برق وجود نداشته باشد.جت هیتر به دو صورت محرک و ثابت تولید می شوند و البته قابلیت سفارشی سازی نیز در آن ها وجود دارد که می توانید متناسب با نیاز خود با ابعاد مد نظر خود سفارش دهید همچنین می توانید این محصول را به صورت پایه دار، چرخ دار و … نیز سفارش داده و خریداری نمایید.

توجه کنید که در زمان سفارشی کردن این محصول ممکن است مدتی زمان ببرد تا سفارش به دست شما برسد از طرفی هزینه های اضافی آن نیز بیشتر می شود و باید آن را پرداخت کنید.

آخرین قیمت جت هیتر موشکی گازی

آخرین قیمت جت هیتر موشکی گازی  قیمت جت هیتر موشکی گازی به عوامل مختلفی مانند اندازه، بازدهی گرمایی جت و … بستگی دارد برای همین نمی توان یک قیمت دقیق برای آن اعلام کرد و ممکن است در هنگام خرید آن با قیمت های متفاوتی از این محصول مواجه شوید.

پیش از خرید جت هیتر موشکی بهتر است به دو نکته دقت کنید:ظرفیت گرمادهی هیتر جت مد نظرتان را به صورت دقیق مشخص کنید چرا که اگر ظرفیت آن زیاد باشد هزینه سوخت بالایی خواهد داشت و اگر بازدهی آن کم باشد مجبور به تعویض جت و یا خرید یکی دیگر خواهید شد.

جت هیتر مناسب با فضای خود خریداری نمایید، اگر فضای شما کوچک است از جت هیتر های با اندازه های کوچک و اگر فضای شما بزرگ است از جت هیتر بزرگ استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما