Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 28 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش جت هیتر موشکی گازی کارگاهی - برزین

فروش جت هیتر موشکی گازی کارگاهی

جت هیتر موشکی گازی یکی از انواع سیستم های گرمایشی است که با راندمان حرارتی بسیار بالا سبب تولید هوای گرم شده و دمای محیط را به حد تناسب می رساند.

در حال حاضر فروش جت هیتر کارگاهی گازی به صورت مستقیم و بی واسطه از همین سایت انجام می شود و با پذیرش سفارش اینترنتی به جای جای ایران ارسال می گردد.
فروش جت هیتر موشکی گازی کارگاهی

مشخصات جت هیتر موشکی گازی کارگاهی

مشخصات جت هیتر موشکی گازی کارگاهی امروزه جت هیتر موشکی دارای اهمیت زیادی است و کاربرد فراوانی در گرم کردن مکان ها و سالن های بزرگ دارد. جت هیتر ها خود دارای انواع مختلفی است که هر یک ویژگی های منحصر به فردی دارند و بر اساس نیاز مورد استفاده قرار می گیرند. انواع جت هیتر به سه نوع گازی، گازوئیلی و برقی تقسیم می شوند.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به مشخصات جت هیتر موشکی گازی بپردازیم.
جت هیتر گرمایشی گازی کارگاهی همان طور که از نامش پیداست، دستگاهی است که سوخت مورد نیاز خود را جهت گرم کردن از طریق گاز تامین می کند و دارای ابعاد گوناگونی است. این جت هیترها دارای شعله هایی هستند که گرما را به صورت مستقیم به محیط انتقال می دهند و سبب افزایش دمای محیط می گردند.

جت هیترهای گازی در دو نوع دوکش دار و بدون دودکش تولید می شوند. امروزه استفاده از جت هیترهای بدون دودکش به  صرفه تر است؛ چرا که تمام گرما و انرژی تولید شده را به سالن انتقال می دهند و از هدر رفت انرژی می کاهند. در صورتی که جت هیترهای دودکش دار مقداری از انرژی را به بیرون منتقل می کنند.

استفاده از جت هیترهای دودکش دار در بسیاری از مرغداری ها مرسوم تر است زیرا در این محیط ها سیستم هواکشی بسیار قوی وجود دارد که می تواند دود حاصل از سوخت گاز را با هوای تازه جابجا کند.
هیترهای گازی دارای یک فن در ساختار داخلی خود هستند و با سوخت گاز مصرفی، ابتدا سبب گرم شدن موتور دستگاه و سپس انتقال جریان گرما به سایر نقاط می شوند.

جنس بدنه این نوع هیترها استنلس استیل است و همین امر سبب مقاومت حرارتی، رطوبتی و مکانیکی آن ها شده است. به علاوه در برابر عوامل مخرب محیطی نیز دوام و ماندگاری بالایی دارند.
جت هیتر گازی در بسیاری از مکان ها مانند سالن های پرورش قارچ، کارگاه های ساختمانی و صنعتی، گلخانه ها، سالن های ورزشی و … قابلیت استفاده را دارد.

تولید انواع جت هیتر کارگاهی در کشور

تولید انواع جت هیتر کارگاهی در کشور در حال حاضر تولید انواع جت هیتر کارگاهی در کشور با استفاده از برترین مهندسان و مواد اولیه درجه یک انجام می شود. این دستگاه ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که با دارا بودن بدنه ضد زنگ و مقاوم طول عمر زیادی دارند و در صورت عدم وجود فضای کافی قابلیت نصب در ارتفاع را دارا می باشند.

هیتر کارگاهی با راندمان حرارتی بی نظیر علاوه بر کنترل دما سبب ایجاد جریان هوای مطبوع و تهویه مناسب هوا می گردد و مجهز به سیستم کنترل ایمنی است. تمامی این دستگاه ها دارای گارانتی و ضمانت نامه کتبی و خدمات پس از فروش مانند تعمیر و تعویض در صورت وجود داشتن هر گونه مشکلی می باشند.
اگر شما نیاز به خرید انواع جت هیتر کارگاهی دارید می توانید با خرید مستقیم و بی واسطه از تولیدکننده در هزینه های خود صرفه جویی کنید. جهت خرید و یا اطلاع از قیمت می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما