Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 23 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش جت هیتر گازی دودکش دار - برزین

فروش جت هیتر گازی دودکش دار

جت هیتر گازی دودکش دار در واقع نوعی وسیله گرمایشی در مقیاس و ابعاد بزرگ است که کاربرد وسیعی در اماکن صنعتی دارد وظیفه این وسیله پخش هوای گرم به وسیله فن های بسیار قدرتمند در محیط به منظور گرمایش محیط و ثابت نگه داشتن دمای محیط است. جت هیتر دوموتوره گازی یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در مرغداری و گلخانه ها می باشد.

فروش جت هیتر گازی دودکش دار البرز

مشخصات جت هیتر دوموتوره گازی دودکش دار

مشخصات جت هیتر دوموتوره گازی دودکش دار جت هیترهای دو موتوره دودکش دار، از یک موتور به منظور مکش هوای داخل سالن و گرم نمودن المنت ها و همچنین از موتور دوم برای اکسیژن ساز دستگاه استفاده می کند. فرایند اشتعال سوخت در جت هیترها نیاز به اکسیژن دارد.

در جت هیترهای دو موتوره ، از محیط بیرون اکسیژن مصرفی دستگاه تأمین می گردد. برای این منظور باید کانال کشی و لوله کشی اصولی صورت بگیرد تا اکسیژن مورد نیاز برای آتش گرفتن سوخت داخلی از بیرون توسط الکتروموتور دوم مکش گردد.

در واقع الکترو موتور دوم به جای استفاده از اکسیژن سالن ، اکسیژن بیرون را به داخل جت هیتر مکش می کند. استفاده از جت هیتر دو موتوره در سالنهایی توصیه می شود که تهویه آن سالن ضعیف بوده و یا اینکه سطح اکسیژن هوای سالن پایین است.

همچنین مکان های صنعتی که درب باز و تهویه نداشته باشند می توانند از جت هیتر دو موتوره استفاده نمایند. جت هیترهای دو موتوره و دودکش دار بیشتر در گلخانه ها به کار می رود. جت هیتر دودکش دار راندمان بسیار پایین در تولید گرما دارد از این رو بهترین گزینه برای گرمایش گلخانه های هوای گرم می باشد. در واقع جت هیترهای بدون دودکش بیشتر در مرغداریها رایج است.

نرخ جت هیتر گازی دودکش دار

نرخ جت هیتر گازی دودکش دار البرزکارخانجات بسیاری در تولید جت هیتر گازی فعالیت دارند با توجه به این که بسیاری از مواد و متریال های ساخت جت هیتر گازی دودکش دار از خارج از کشور وارد می گردد کارگاه ها و کارخانه ها را صرفا به مونتاژ قطعات می پردازند می توان گفت واردات قطعات، هزینه‌های جانبی کارخانه و نیروی کار متخصص تعیین کننده نرخ و قیمت این وسیله می باشد و نمی‌توان قیمت و نرخ ثابتی برای آن متصور شد.

جت هیتر دودکش دار یکی از محصولات تولید کنندگان معتبر در کشور است که با ساخت انواع جت هیتر های گازی دو موتوره دودکش دار و فاقد دودکش کشور را از نظر تولید این محصولات بی نیاز و واردات این دستگاه‌ها را از خارج از کشور با هزینه های گزاف و گمرکی کاهش داده و باعث جلوگیری از خروج ارز در کشور و ایجاد اشتغال برای جوانان شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما