Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 13 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش عمده جت هیتر برقی تک فاز 3 کیلو وات - برزین

فروش عمده جت هیتر برقی تک فاز 3 کیلو وات

با پیشرفت دانش بشری، انواع جت هیتر های مدرن و برقی با سیستم گرمایشی بالا و کاربرد آسان، جهت ایجاد هوای گرم در انواع سالن ها تولید شده و در حد وسیع به بازار ارائه می شوند. فروش عمده جت هیتر برقی تک فاز 3 کیلو وات به صورت کاملا بی واسطه و با کمترین قیمت انجام می شود و به این صورت شما می توانید خریدی مقرون به صرفه را با ما تجربه نمایید.

فروش عمده جت هیتر برقی تک فاز 3 کیلو وات

کاربرد جت هیتر برقی تک فاز

کاربرد جت هیتر برقی تک فاز جت هیتر برقی تک فاز، در واقع نوع خاصی از بخاری موشکی است که سوخت خود را از برق تامین می کند و به علت حجم کم، در هر فضایی قابلیت استفاده را دارد. این هیتر ها دارای توان 3 کیلو وات هستند و معمولا ابعاد کوچکی دارند.
هیتر های برقی کاربرد وسیعی دارند و معمولا در کانکس ها، ویلاهای کوچک، خانه های مسکونی و یا ادارات قابل استفاده هستند. این جت هیتر ها دارای قابلیت تنظیم دما به وسیله کاربر می باشند و می توان با تنظیم دستی هوای درون محیط را به حد تناسبی رساند.
جنس بدنه این هیتر ها از آلیاژهای بسیار محکم و آلومینیوم و ورق های گالوانیزه ساخته شده، از همین رو قابلیت دوام و ماندگاری بالایی دارند و برای چندین سال متوالی می توان آنها را مورد استفاده قرار داد.
یکی از ویژگی های بارزی که جت هیتر های برقی دارند، این است که در تولید هوای گرم از هیچ نوع آلاینده شیمیایی استفاده نمی کنند و در مقایسه با انواع جت هیتر های گازوئیلی، بسیار سالم تر می باشند. جت هیتر های گازوئیلی با تولید آلاینده ای به نام مونوکسید کربن، در بعضی مواقع عامل مسمومیت در انسان و یا حیوانات می شوند.
روش کار جت هیتر های برقی به این صورت است که پس از متصل شدن به برق، ابتدا گرما را به المنت دستگاه منتقل می کند و توسط هدایت فن، گرما به محیط جریان پیدا می کند و سبب افزایش دمای محیط می گردد.
از جمله مزایای جت هیتر های برقی می توان به گرم نمودن هوای محیط در سریع ترین زمان، سبک بودن و قابلیت حمل آسان، بدنه مقاوم، قابلیت تنظیم حرارت، راندمان حرارتی بالا و … اشاره کرد.

قیمت نهایی جت هیتر برقی تک فاز

قیمت نهایی جت هیتر برقی تک فاز در حال حاضر انواع جت هیتر کوچک تک فاز با تضمین کیفیت و قیمت به فروش می رسد. شما می توانید برای تهیه این کالا به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام نمایید. ما در سایت های اینترنتی انواع و اقسام این محصولات را به همراه مشخصات و قیمت آنها درج نموده ایم و شما می توانید با اطلاع کافی کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید.
قیمت جت هیتر برقی تک فاز بر اساس مواد اولیه، جنس بدنه، کیفیت و برند تولید شده متفاوت است و کمترین قیمت تعیین شده در نظر گرفته شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با نمایندگی های فروش ما در ارتباط باشید. ما در تمامی ساعات آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما