Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 35 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش عمده جت هیتر برقی خانگی - برزین

فروش عمده جت هیتر برقی خانگی

یکی از تجهیزات گرمایشی که از عملکردی موثر برای تامین گرمای مورد نیاز در فضاهای مختلف برخوردار می باشد، جت هیتر است که بر حسب سیستم کارکردی و توان گرمایشی، به مدل های مختلف از جمله جت هیتر برقی خانگی تقسیم می گردد. این نوع جت هیتر در مقایسه با مدل های صنعتی، هم سایز کوچک تری داشته و هم دارای ظرفیت کمتری است. اکنون باید بگوییم که فروش عمده جت هیتر خانگی صورت گرفته و می توانید جت هیتر اصل و باکیفیت را سفارش دهید.

فروش عمده جت هیتر برقی خانگی

درباره انواع جت هیتر چه می دانید؟

درباره انواع جت هیتر چه می دانید؟ توسعه صنایع ساخت لوازم و یا تجهیزات گرمایشی و سرمایشی منجر به تولید محصولات متنوع تر همراه با عملکرد بهتر شده و لذا شاهد عرضه محصولاتی موثر در حیطه کاربرد می باشیم، یکی از این تجهیزات که تامین گرما را بر عهده داشته و برای انواع فضاهای خانگی و صنعتی به صورت مجزا طراحی و ساخته شده، جت هیتر می باشد.

در ادامه شما را با انواع جت هیتر، بیشتر آشنا خواهیم کرد که دسته بندی های مختلفی را شامل می گردند:

جت هیتر از لحاظ نوع سوخت مانند:

  • جت هیتر برقی: فاقد آلودگی های زیست محیطی بوده و ممکن است هزینه مصرفی زیادی را به دنبال داشته باشند، البته جت هیتر برقی خانگی که کوچک تر است، برق کمتری هم مصرف خواهد کرد.
  • جت هیتر گازی: از مدل های مقرون به صرفه به شمار می آید.
  • جت هیتر گازوئیلی: این نوع جت هیترها در مواقع خاص، مثلاً در صورت عدم دسترسی نزدیک به گاز و برق، مورد توجه قرار می گیرند.

جت هیتر از حیث ظاهری:

  1. جت هیتر بدون دودکش: از محاسن قابل توجه این جت هیتر این است که از هدر رفتن انرژی جلوگیری نموده و تمام گرمای تولید شده را در محیط منتشر می سازد و لذا گرمای بیشتری را تامین خواهد کرد.
  2. دودکش دار: مناسب برای محیط های فاقد تهویه بوده و از انتشار گاز مضر دی اکسید کربن نیز پیشگیری خواهد کرد.

از نظر مکان مورد استفاده:

  • جت هیتر خانگی: با توان کمتر و سایز کوچک تری همراه بوده و مناسب برای جایگزینی به جای تجهیزات گرمایشی پرهزینه خواهد بود.
  • جت هیتر صنعتی: دارای توان و اندازه خیلی بیشتر و بزرگتر بوده و جهت استفاده در صنایع مرغداری، صنایع دارویی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی و … مناسب خواهد بود.

قیمت بهترین انواع جت هیتر برقی خانگی

قیمت بهترین انواع جت هیتر برقی خانگی اگر تصمیم به خرید انواع جت هیتر عمده گرفته اید، حتماً جت هیتر برقی خانگی را به لیست انتخابی خود اضافه کنید که از خرید آن پشیمان نخواهید شد.
از نقاط قوت این محصول این است که قیمت مناسب تری نسبت به جت هیترهای دیگر داشته و لذا مجبور به پرداخت هزینه های گزاف برای تهیه آن نخواهید بود.

ضمناً با انتخاب این مدل از جت هیتر، که به عنوان بهترین بخاری برقی موشکی نیز شناخته شده، می توانید محصولی همراه با این مزایا را هم دریافت نمایید:

  1. قابلیت کارکرد با برق تک فاز
  2. مجهز به بدنه استیل ضد زنگ
  3. مقاومت عالی نسبت به حرارت خیلی زیاد
  4. دارای ضریب ایمنی بالا
  5. دارای ابعاد کوچک و کم جا
  6. مجهز به ترموستات تنظیم خودکار دما
  7. امکان استفاده حتی بدون دودکش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما