Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 14 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش مستقیم جت هیتر گاز مایع مدل QG-25 - برزین

فروش مستقیم جت هیتر گاز مایع مدل QG-25

جت هیتر گاز مایع یکی از انواع وسایل تولید کننده گرما است که غالباً در محیط‌‌های صنعتی و نیمه صنعتی کاربری عمده‌ای دارد. این جت هیتر‌ها از نوعی هستند که هوای گرم تولید شده از خود را با انرژی گاز مایع تامین می‌کنند و با دمنده داخلی با قدرت بالا در محیط  پخش می‌کنند. خرید این محصول از طریق فروش مستقیم برای واحدهای صنعتی و نیمه صنعتی مقرون به صرفه بوده و به بالا بردن کیفیت واحدشان کمک شایانی می‌کند.

فروش مستقیم جت هیتر گاز مایع مدل QG-25

راهنای خرید جت هیتر گاز مایع

راهنای خرید جت هیتر گاز مایع با شروع فصل سرما و یا نیاز محیط‌های مختلف به داشتن هوای گرم، بهره‌گیری از وسایل گرمایی، بیشتر مد نظر قرار می‌گیرد. در این میان استفاده از وسایل گرمایی با توجه به محیط کاربری و نوع استفاده از آن‌ها و همچنین بازدهی بالا در قبال حداقل مصرف انرژی و سوخت، از دغدغه‌هایی است که برای انتخاب، به آن‌ها توجه می‌شود.

اینکه بتوانیم برای محیط خود از چه وسیله ای استفاده کنیم تا به بهینه‌ترین انتخاب برسیم، به امکانات برای تامین انرژی آن دستگاه و نیز میزان گرمای مورد نیاز برای آن محیط و همچنین به مقدار فضای کلی‌ای که نیاز به گرم شدن آن داریم، وابسته است.

برای تامین انرژی می‌توان از برق، گازوییل، گاز شهری و گاز مایع به عنوان موارد متداول نام برد، همچنین برای میزان گرمای مورد نیاز در محیط، این وسایل باید گرمایی بر حسب واحد کیلوکالری تولید کنند تا جوابگوی نیاز مصرف کننده باشد. در بخش آخر هم کل فضای محیط مورد نیاز مصرف کننده برای گرم شدن بر اساس واحد حجم یعنی متر مکعب سنجیده می‌شود.

خرید جت هیتر گاز مایع مدل QG-۲۵ از نوعی است که از انرژی گاز مایع برای تامین انرژی خود برای تولید کردن گرما بهره می‌برد که در کشور ایران هم با در نظر داشتن این موضوع که گاز مایع از برق بسیار ارزان‌تر است، مزیت نسبی این وسیله محسوب می‌شود و در محیط‌هایی که حتی گاز شهری دسترسی به ان مقدور نیست، باز هم این وسیله برای برطرف کردن نیاز تامین گرما آن مکان، جوابگو است.

این نوع وسیله که جزو دسته‌ی بخاري‌ها و وسایل گرم کننده محسوب می‌شود، علاوه بر محیط‌های صنعتی و نیمه صنعتی، در انواع فضاهای کارگاهی نیز کاربرد دارد. از دیگر موارد استفاده‌ی زیاد آن می‌توان به گلخانه‌ها و همچنین دام پروری‌ها و  انواع سالن‌های مختلف صنعتی اشاره داشت.

داشتن قابلیت حمل و نقل که اصطلاحا از آن با نام پرتابل بودن نام برده می‌شود و می‌توان آن را به راحتی از مکانی به مكان دیگر منتقل کرد در کنار بازدهی بالا و مصرف سوخت پایین و وزن سبک، از مزایای دیگر این دستگاه است.

این وسایل گرچه برای تولید انرژی گرمایی خود از گاز مایع بهره می‌برند اما در کارکرد وسیله دمنده، برای پرتاب گرما در فضا، به انرژی برق حداقلی در حدود ۲۰۰ وات نیاز دارند که این برق یا از طریق برق عمومی تامین می‌شود و یا با توجه به این حد نصاب پایین مصرف برق، حتی می‌تواند از طریق مبدل که اصطلاحاً به آن اینورتر گفته می شود و یا در مواردی از طریق باطری ماشین نیز تامین گردد. 

فروشندگان انواع جت هیتر گاز مایع

فروشندگان انواع جت هیتر گاز مایع تولید کنند‌گان و عرضه کنندگان مختلفی در بخش فروش انواع مختلف جت هیتر‌های گاز مایع فعال هستند که قیمت جت هیتر را در توان‌های مختلف برای محیط‌ ها و فضا‌های متفاوت بر اساس دمای مورد نظر مصرف کننده، به آن‌ها پیشنهاد داده و ارائه می‌دهند.

اینکه در مواقع ضروری یا در مواردی که نیاز به راهنمایی در کارکرد دستگاه داشته باشیم و از همه مهمتر در هنگام نقص‌های احتمالی یا موضوعات تعمیری مرتبط با این دستگاه بتوانیم از مرجعی مطمئن بهره بگیریم یکی از اساسی‌ترین فاکتورها برای انتخاب فروشنده معتبر این دستگاه از طرف مصرف کننده آن می‌باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما