Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 23 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش کلی جت هیتر گلخانه ای - برزین

فروش کلی جت هیتر گلخانه ای

جت هیتر گلخانه ای که این روزها فروش کلی آن در تمامی شهرهای کشورمان بسیار رواج دارد، با استفاده از سوخت گازوئیل شروع به تولید انرژی گرمایی نموده و سپس آن را در تمامی قسمت های گلخانه پخش نموده و باعث ایجاد بستر مناسب برای رشد گلها و گیاهان می گردد.

روش کار این هیتر به این شکل است که هوای گرم تولید شده توسط موتور خویش را از طریق فن دمنده قدرتمندی که دارد در محیط گلخانه پخش نموده و گرمای مورد نظر را به بهترین شکل ممکن تامین می نماید.

فروش کلی جت هیتر گلخانه ای

آنچه که باید درباره جت هیتر گلخانه ای بدانید

آنچه که باید درباره جت هیتر گلخانه ای بدانید این روزها بسیاری از مراکز بزرگ صنعتی مانند گلخانه ها، دامداری ها، مراکز پرورش طیور و … برای ایجاد شرایط هوایی مناسب در فصل های پاییز و زمستان از دستگاهی به نام جت هیتر استفاده می نمایند. یکی از بزرگترین ویژگی های این محصول در این می باشد که به سبب اینکه با استفاده از گازوئیل کار می کند، بنابراین هیچگونه نیازی به متصل شدن به گاز شهری را ندارد و این امر برای بسیاری از مراکز صنعتی که دسترسی به انشعابات گاز شهری ندارند، مسئله ای بسیار حائز اهمیت است.

کارایی جت هیتر به این صورت است که با احتراقی که در قسمت تانکر آن اتفاق می افتد، گرمای لازم برای فضای گلخانه را تامین نموده و آن را از طریق فن دمنده ای که در آن تعبیه شده است به خارج از دستگاه انتقال می دهد و این امر سبب می شود که گرما به صورت کاملاً یکسان و یکنواخت و همچنین با سرعت بالا در تمامی قسمت های گلخانه توزیع شده و به این صورت زمینه ساز رشد و سلامتی گیاهان و میوه ها گردد.

صادرات بهترین انواع جت هیتر گلخانه ای

صادرات بهترین انواع جت هیتر گلخانه ای خوشبختانه این روزها در کشورمان ایران مراکز مختلفی در زمینه تولید انواع جت هیتلر گلخانه ای به فعالیت مشغول می باشند و این دستگاه را بر مبنای جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تولید کرده و آن را نه تنها در بازارهای داخلی ارائه می دهند، بلکه مدت هاست شاهد صادرات بهترین نوع این جت هیترها به سایر کشورهای جهان نیز می باشیم.

شایان ذکر است که ابعاد انواع جت هیتر گلخانه ای که در کشورمان تولید می شوند با همدیگر تفاوت هایی دارند؛ نمونه های کوچک آن برای فضاهای کوچک طراحی شده اند و از نمونه های بزرگ آن برای فضاهای وسیع بهره گرفته می شود.

گفتنی است تمامی انواع این جت ها دارای قابلیت جا به جایی هستند و به راحتی می توان آنها را از مکانی به مکان دیگر انتقال داد و از کارایی بی نظیر آن برای گرم نگه داشتند هوای محیط های صنعتی استفاده نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما