Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 40 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مرکز خرید جت هیتر مرغداری - برزین

مرکز خرید جت هیتر مرغداری

قیمت خرید جت هیتر مرغداری نسبت به سال های گذشته تغییر زیادی کرده است. این گونه از کالا نیز مانند دیگر محصولات، به دلایل و شرایط اقتصادی که پیش آمده، گران تر عرضه می شود.

اما باز هم می شود فروشندگانی را با اندکی جستجوی بیشتر پیدا کرد که با قیمت های مناسبی محصول را ارائه می کنند. خرید و فروش عمده محصول را تولیدی جت هیتر در این سایت انجام می دهد بنابراین قیمت گذاری منصفانه است.

مرکز خرید جت هیتر مرغداری

موارد استفاده از جت هیتر مرغداری

موارد استفاده از جت هیتر مرغداری دمای مناسب خانه تأثیر بسزایی در سلامتی و عملکرد پرندگان شما دارد. سیستم های گرمایشی کافی در بسیاری از مناطق آب و هوایی یک ضرورت است. هدف کلی به حداکثر رساندن بازده حرارتی و انتقال آن به پرندگان به بهترین روش ممکن برای پایین نگه داشتن هزینه های انرژی در کمترین حد ممکن است.

جت هیتر بخاری آزمایش شده است که سالهاست بخشی از مجموعه محصولات هیتر است. بخاری های جت هیتر برای کار با گاز طبیعی یا پروپان و همچنین مازوت در دسترس هستند و با ترموستات کنترل می شوند. در صورت روشن نشدن بخاری یا خاموش شدن شعله ، به دلیل نظارت بر شعله ، تأمین گاز سریعاً قطع می شود.

فن داخلی توزیع گسترده ای را برای پرتاب فراهم می کند و هوای گرم را به طور ایده آل در خانه پخش می کند. واحد کنترل خودکار (ACU) اطلاعاتی در مورد وضعیت عملکرد بخاری ارائه می دهد.

مزایای اصلی

  • گرمای تولید شده 100٪ برای پرندگان مفید است
  • بدون اتلاف گرما.
  • بدون اتصال دودکش
  • نصب آسان
  • نسبت قیمت به عملکرد آن بسیار پایین است

بخاری های هیتر با اگزوز گاز دودکش برای کار با مازوت ، گاز طبیعی یا پروپان در دسترس هستند. به دلیل بسته بودن محفظه احتراق ، هوای خانه عاری از دی اکسید کربن اضافی و گازهای مضر دیگر است ، زیرا این مواد از طریق یک دودکش به سمت خارج هدایت می شوند.

فن داخلی توزیع گسترده ای را برای پرتاب فراهم می کند و هوای گرم را به طور ایده آل در خانه پخش می کند. با استفاده از مدل های DXC و RGA ، هوای تازه مورد نیاز برای احتراق از طریق یک دودکش دو جداره از خارج خارج می شود. هوای تازه به این روش از قبل گرم می شود که باعث افزایش کارایی می شود.

مزایای اصلی

  • هیچ گاز دودکش به هوای خانه نمی رسد.
  • سرعت جریان هوا می تواند کاهش یابد
  • دودکش دو جداره باعث افزایش کارایی می شود.
  • هیچ شعله باز در انبار وجود ندارد.

تولیدی جت هیتر مرغداری

تولیدی جت هیتر مرغداری تولید جت هیتر مرغداری در ایران در اختیار چندین شرکت معتبر فعال در این حوزه است. شرکت هایی که در کار تولید جت هیتر هستند، محصولات خود را به شیوه های مختلفی تولید کرده و وارد بازار می نمایند.

یکی از این روش ها فروش محصول به شکل اینترنتی است. در فروش اینترنتی امکان خرید عمده با قیمت مناسب فراهم آمده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما