Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 29 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مرکز عرضه جت هیتر دوگانه سوز - برزین

مرکز عرضه جت هیتر دوگانه سوز

جت هیتر یکی از متداول ترین وسایل برای گرمایش سالن های مرغداری امروزی می باشد که علاوه بر این مکان ها می تواند در مراکز صنعتی و سوله ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. پرکاربرد ترین این محصولات جت هیتر دوگانه سوز می باشد.

مرکز عرضه جت هیتر دوگانه سوز این محصول را با کیفیت مناسب و قیمت ارزان به بازار عرضه نموده است. آیا می دانید چگونه می توان جهت خرید این محصول با مرکز عرضه آن ارتباط برقرار کرد؟

مرکز عرضه جت هیتر دوگانه سوز

دسته بندی متنوع جت هیتر

دسته بندی متنوع جت هیتر

جت هیترها از دستگاه های تامین کننده حرارت فضا های بسته همچون مرغداری ‌ها و یا مراکز صنعتی برای تامین گرما می باشند که غالباً کاربرد آنها در واحد های مرغداری مرسوم شده است. این دستگاه ها می توانند بر اساس قدرت موتور و حجم مخازن یا باک سوخت آنها تقسیم شوند.

مهم ترین و رایج ترین نوع بسته ‌بندی این محصولات بر اساس سوخت مصرفی می باشد و بر این اساس انواع مختلف دستگاه جت هیتر به بازار عرضه شده است که از جمله آنها می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جت هیتر گاز سوز : این وسیله از گاز شهری به عنوان سوخت استفاده کرده و فاقد دودکش می باشد و به همین جهت نسبت به انواع دودکش گازوئیلی آلودگی کمتری را در محیط زیست ایجاد می کند. این نوع دودکش ها یکی از پرکاربرد ترین انواع جت هیتر ها در واحدهای مرغداری به شمار می ‌روند و از راندمان صد درصدی برای تامین گرمای مورد نیاز سالن برخوردارند.

جت هیتر گازوئیلی: این دستگاه از گازوئیل به عنوان منبع سوخت استفاده می‌کند و در دو نوع دودکش دار و بدون دودکش به بازار عرضه شده است. استفاده از این نوع هیتر ها باعث آلودگی محیط زیست شده و نیازمند استفاده از مخازن بزرگ نگه داری گازوئیل می باشند.

جت دوگانه سوز: این تجهیزات دو نوع سوخت گازوئیلی و یا گاز شهری را برای تولید حرارت استفاده می کنند و چنانچه یکی از منابع سوختی موجود نباشد می توانند تنها از یکی از این سوخت ها برای تو حرارت استفاده نماید.

خرید جت هیتر دوگانه سوز

خرید جت هیتر دوگانه سوز

با توجه به بالا رفتن هزینه ‌های سوخت در همه مراکز صنعتی و تولیدی، استفاده از سیستم های گرمایشی که بتوانند با هزینه کم گرمای مورد نیاز را تامین کنند در اولویت است.

جت هیتر دوگانه سوز یکی از این محصولات بوده که می تواند به راحتی و با هزینه کم گرمای مورد نیاز را تأمین کند و در صورت نبود یکی از سوخت ها و یا گران بودن آن از سوخت جایگزین استفاده نماید.

برای خرید مستقیم هیتر مورد نظر می توانید با مرکز عرضه آن ارتباط برقرار کرده و ضمن اطلاع از قیمت جت هیتر نسبت به سفارش آن اقدام کنید همچنین کسانی که در تعداد بالا اقدام به سفارش این دستگاه می نمایند می توانند آن را با قیمت ارزان تری به دست آورند و از تجارت یا صادرات آن به سود بیشتری کسب نمایند

در ضمن امکان ارسال سفارشات به هر نقطه ‌ای از ایران که خریداران مایل باشند در اسرع وقت نیز فراهم می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما