Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 10 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مرکز واردات جت هیتر مدل برقی - برزین

مرکز واردات جت هیتر مدل برقی

جت هیتر که برخی به آن دستگاه گرمایشی صنعتی نیز می گویند یکی از مدل های تجهیزات گرمایشی صنعتی می باشد عموما در کارگاه ها و مکان های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع جت هیتر برقی در اشکال گوناگون در بازار موجود است و معمولا در جاهایی مثل انبارها، کارگاه های ساختمانی مرغداری ها، دامداری ها و کارهایی که در سوله های بزرگ انجام می شوند استفاده می شود.

مرکز واردات جت هیتر مدل برقی

مقایسه جت هیتر با دیگر سیستم گرمایشی

مقایسه جت هیتر با دیگر سیستم گرمایشی برای مقایسه جت هیتر برقی با دیگر سیستم گرمایشی می توان به دو نوع مختلف از آن ها اشاره کرد: جت هیتر گاز سوز، جت هیتر گازوئیلی، و جت هیتر برقی ، جت هیتر دوگانه سوز و جت هیتر گاز مایع هر کدام از این هیترها که معرفی شد خصوصیات و ویژگی های خود را دارند، برای مثال همه ی آن ها ظرفیت گرمایی بسیار بالای دارند توان و مصرف برق و همچنین مصرف سوخت متفاوتی دارند.

شما باید بر اساس نوع کار آن ها و اهمچنین فضا و مکانی که می خواهید در آن از هیتر استفاده کنید، یک مدل را مد نظر داشته باشید برای مثال جت هیتر برقی که برای محیط های دامداری انتخاب می شود خیلی متفاوت است با جت هیتری که برای یک کارگاه انتخاب می کنید چون هم مساحت مکان و هم نوع کاربردش متفاوت می باشد، سیستم تولید حرارت در جت هیتر برقی به گونه ای است که یک فن قدرتمند مسولیت پخش حرارت را در محیط بر عهده دارد.

بنا براین بسیاری از تولیدات جت هیتربرقی به صورت تک موتوره است. اما با بررسی محیط های صنعتی شرکت هیمورا و وجود برخی عوامل مخصوصا محیط های آلوده صنعتی یا نبود هوای لازم در محیط باعث شد تا شرکت تصمیم به ساخت جت هیترهای دو موتوره کند. هریک از این تجهیزات با توجه به مزیت هایی که دارند در مکان های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند.

توزیع کنندگان جت هیتر برقی درجه یک

توزیع کنندگان جت هیتر برقی درجه یک توزیع کنندگان انواع جت هیتر برقی درجه یک از انرژی الکتریکی برای تولید گرما استفاده می کنند. در این دستگاه ها بجای مشعل و کوره برای تبدیل انرژی برق به گرما از جت هیتر تک فاز استفاده می شود. گرمای تولید شده در المنت جت هیتر به کمک یک فن که در بخش پشتی دستگاه قرار گرفته شده است در محیط پخش می شود.

جت هیتر برقی از ظرفیت های کم خانگی تولید و تا ظرفیت های صنعتی و نیمه صنعتی ساخته شده است . یکی از دلایلی این هیترها مورد علاقه همگان است تولید گرمایی تمیز و بدون هر گونه آلایندگی و بی صدا بودن دستگاه می باشد یکی از مواردی که می تواند باعث جداسازی جت هیترها از هم شود محیط کاربری این وسیله گرمایشی می باشد.شرکت هیمورا در ساخت این نوع از جت هیترها پیش قدم شده و دارای تولیداتی همانند جت هیترهای مرغداری، جت هیترهای گلخانه ای و جت هیترهای مخصوص سالن های پرورش قارچ می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما