Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 13 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مرکز پخش جت هیتر گازوئیلی - برزین

مرکز پخش جت هیتر گازوئیلی

یکی از رایج ترین انواع جت هیتر های مورد استفاده در صنایع مختلف جت هیتر گازوئیلی است که به دلیل قیمت پایین گازوئیل از جمله اقتصادی ترین انواع جت هیتر محسوب می ‌شود. مرکز پخش جت هیتر گازوئیلی بهترین این دستگاه را با قیمت مناسب و گارانتی به صورت تضمینی در کشور توزیع می کند و خریداران می توانند از هر گوشه کشور برای صنایع مختلف این دستگاه را به صورت عمده یا تکی درخواست نمایند تا در اولین فرصت برای آنها ارسال شود.

مرکز پخش جت هیتر گازوئیلی

آنچه که باید درباره جت هیتر گازوئیلی بدانید

آنچه که باید درباره جت هیتر گازوئیلی بدانید

جت هیتر گازوئیلی از انواع مختلف جت هیتر های موشکی است که سوخت مورد استفاده برای آن گازوئیلی است. میزان مصرف سوخت توسط این دستگاه در هر ساعت حدود ۵ لیتر است و می ‌تواند با ظرفیت حرارتی ۵۰۰۰۰ کیلو کالری گرمای مورد نیاز را تامین کند.

استفاده از این دستگاه در انواع کارگاه های ساختمانی و در سوله های صنعتی مرسوم است اما بیشترین کاربرد آن در مرغداری ها می باشد. این دستگاه به دلیل نیاز بالا به اکسیژن جهت احتراق بهتر بیشتر گازوئیل باید در محیط‌های باز یا نیمه باز استفاده شود.

این دستگاه را می ‌توان به ترموستات محیطی مجهز کرده و به این ترتیب گرمای محیط را بهتر تنظیم نمود. در این دستگاه یک الکتروفن بسیار قوی وجود دارد که می تواند هوای گرم را تا فاصله ۱۰ متری پخش کند و به این ترتیب توزیع گرما در محیط بهتر انجام شود.

انواع مختلف جت هیتر سقفی یا زمینی در ظرفیت های مختلف می توانند از گازوئیل به عنوان سوخت استفاده کنند و حتی جت هیتر گازوئیلی کوچک نیز برای محیط های کوچک به کار رود.

روش های تهیه جت هیتر گازوئیلی

روش های تهیه جت هیتر گازوئیلی برای تهیه جت هیتر گازوئیلی روش های گوناگونی وجود دارد که می ‌توانند خریدار را در دستیابی به این محصول یاری رسانند. خرید و تهیه جت هیتر به صورت مستقیم و بدون واسطه تنها روشی است که می تواند این وسیله را با ارزانترین قیمت ممکن در اختیار خریداران قرار دهد.

برای تهیه این دستگاه می ‌توان از طریق همین وب سایت اقدام کرد. در این وب سایت اطلاعات کاملی در مورد این دستگاه وجود دارد و از این طریق خریدار از نوع محصول سفارشی بیشتر آگاه خواهد شد و خریدار می تواند در همین وب سایت و در قسمت فروش ثبت درخواست خود را نهایی کند.

برای تهیه این جت هیتر می توان از طریق تلفن نیز اقدام کرده همچنین استفاده از شبکه‌های اجتماعی گزینه مناسبی برای سفارش این محصول هستند. هر دوی این موارد به صورت شماره تلفن و لینک شبکه های اجتماعی در صفحه اول سایت قرار گرفته است و به خریدار کمک می کند تا در اسرع وقت نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما