Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 15 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
کارخانه جت هیتر گازی - برزین

کارخانه جت هیتر گازی

در صنایع مختلف به ویژه صنایعی نظیر دام داری و مرغ داری نیاز به استفاده از وسیله ای جهت گرمایش محیط است که به این منظور می توان از جت هیتر گازی استفاده کرد.

کارخانه ما یکی از برترین ها در زمینه تولید انواع این جت هیترها در سراسر کشور بوده که اقدام به فروش آن به قیمتی مناسب کرده است و تهیه از کارخانه تولیدی می تواند به صرفه تر باشد.

کارخانه جت هیتر گازی

فهرست انواع جت هیتر گازی

فهرست انواع جت هیتر گازی جت های هیتر گازی در واقع حکم بخاری را دارند تا با گرم کردن مناسب محیط از محصولات و حیوانات مراقبت شود.

این نوع جت های هیتر بر اساس نوع گاز به کار رفته به دو دسته تقسیم بندی می شوند که عبارت است از جت هیتر گازی شهری و جت هیتر گازی مایع.

نوع گازی شهری تنها با گاز شهری شروع به کار می کند اما نوع مایع می تواند با هر دو این گاز ها شروع به کار کند و از این لحاظ دارای مزیت بیشتری است و از طرفی گفته نی شود که نوع مایع دارای گرمایش بسیار بیشتری نیز است با این حال یکی از نکات منفی آن ابعاد بزرگ آن است که برای فضا های کوچک استفاده از آن چندان به صرفه نیست.

همچنین این نوع جت های هیتر بر اساس وجود دودکش به دو دسته دود کش دار و بدون دودکش تقسیم بندی می گردد.

نوع دودکش دار آن، موادی که حاصل از سوختن گاز هستند را به وسیله یک لوله بلند که دود کش است، به بیرون منتقل می کند، در واقع این فر آورده ها مضر هستند و حتما باید به بیرون منتقل شوند.

نوع بدون دودکش آن، آلاینده بسیار کم تری تولید می کند و بیشتر در مکان هایی استفاده می شود که گردش هوا در آن به خوبی انجام می شود و از طرفی ابعاد جمع و جوری داشته و فضای اندکی اشغال می کند و به خصوص برای مرغ داری های کوچک و یا متوسط گزینه مناسبی خواهد بود.

شرکت فروش جت هیتر گازی

شرکت فروش جت هیتر گازی با توجه به فهرست انواع هیتر های گازی و کاربردی بودن انواع آن ها، استفاده از آن ها بسیار افزایش یافته یافته و به این ترتیب تولید آن نیز بیشتر شده تا پاسخگوی نیازهای بازار باشد. 

در صورتی که از مرکز فروش هیتر گازی به شکل مستقیم تهیه شود، قیمت آن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. 

متقاضیان محترم می توانند جهت خرید عمده هیتر گازی، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه کرده و پس از مقایسه قیمت ها،  در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما