Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 79 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
خرید آسان جت هیتر گازی کوچک - برزین

خرید آسان جت هیتر گازی کوچک

جت هیتر گازی کوچک وسیله‌ای کاربردی برای گرم کردن سالن کوچک مرغداری، دامداری، منازل، گلخانه و… است؛ جت هیتر گازی از دو نوع سوخت استفاده می‌کند که یکی از آنها گاز شهری و دیگری گاز مایع است؛

خرید یک جت هیتر گازی باکیفیت که کمترین آلودگی را به محیط اطرافش وارد کند و در عین حال گرمای خوبی تولید کند تا نیاز خریدار را برطرف کند کار آسانی است؛ در ادامه شما را در این خرید همراهی میکنیم.

خرید آسان جت هیتر گازی کوچک

از جت هیترهای خانگی چه می دانید؟

از جت هیترهای خانگی چه می دانید؟ جت هیترهای خانگی همان جت هیترهای گازی و برقی خانگی در ابعاد کوچک هستند که از سه نوع سوخت برای گرم کردن محیط استفاده می‌کنند که عبارتند از:

  1. جت هیتر گازی با سوخت گاز
  2. جت هیتر گازی با سوخت مایع
  3. جت هیتر برقی با سوخت برق

جت هیتر گازی با سوخت گاز چیست؟

از بهترین و پر استفاده‌ترین جت هیترها هستند که می‌توانند دمای اطراف را تا 50 درجه سانتی‌گراد افزایش دهند، همچنین به دلیل گازسوز بودن از برق کمتری در آنها استفاده میشود که سبب کاهش هزینه خریداران میشود.

جت هیتر گازی با سوخت مایع چیست؟

این نمونه همچون جت هیتر گازی با سوخت گاز است اما بجای استفاده از گاز برای سوخت از گاز مایع در آن استفاده می‌کنند.

هیتر گازی با سوخت مایع توان گرمایشی کمتری نسبت به مدل هیتر گازی با سوخت گاز را دارد.

کوچک بودن این نمونه از هیترها سبب شده تا قابل حمل باشند و مصرف برق کمتری داشته باشند و در مقابل آن کارایی مناسبی داشته باشند.

جت هیتر برقی

جت هیتر برقی با استفاده از نیروی برق کار می‌کند و با تبدیل برق به گرما انرژی لازم جهت تامین گرمای مکان مورد نظر شما را فراهم می‌کند.

نحوه‌ی کارکرد این جت هیتر بدین شکل است که المنت‌های درون آن انرژی الکتریکی را دریافت می‌کنند و سپس بعد از گرم شدن زیاد آن گرما را از فن خارج می‌کنند.

از معایب جت هیتر برقی میتوان به مصرف زیاد برق آن اشاره کرد ولی در مقابل این عیب یک مزایا وجود دارد و آن این است که هیچ آلاینده‌های را دیگر وارد هوای اطراف نمی‌کند.

کاربرد این هیترها معمولا در مکان‌های کوچک مثل کانکس‌ها، منازل کوچک و… می‌باشد.

همه چیز درباره انواع جت هیتر

همه چیز درباره انواع جت هیتر جت هیتر موشکی که به شکل موشک هستند انواع مختلفی دارند که هر کدام شرایط خاصی را برای خریدار محیا می‌کند؛ به دو صورت میشود آنها را دسته‌بندی کرد!

دسته‌بندی اول بر اساس میزان تولید آلاینده:

جت هیتر دودکش‌دار

از بارزترین ویژگی‌های جت هیتر دودکش‌دار میتوان به تولید گرمای پاک و بدون هر گونه آلاینده یا مواد شیمیایی مضر اشاره کرد.

مشتریان خوب این نوع هیتر معمولا گلخانه داران هستند که برای حفظ شادابی و طراوت گل‌هایشان از این نمونه استفاده می‌کنند دلیل این انتخاب گلخانه داران عدم تولید آلاینده توسط هیتر دودکش‌دار دار است.

نکته مهمی که در این میان به چشم میخورد بازدهی و توان کمتر هیتر دودکش‌دار نسبت به هیتر بدون دودکش است؛ این توان کم به دلیل هدر شدن قسمتی از گرمای تولید شده توسط دودکش است.

جت هیتر بدون دودکش

مهم‌ترین ویژگی‌های هیتر بدون دودکش تولید زیاد گرما است این مقدار از گرمای تولید شده در هیتر دودکش‌دار بیشتر است.

وقتی از هیتر دودکش‌دار استفاده می‌کنید به دلیل اینکه کل گرما را آزاد می‌کند به همراه آن گاز کربن دی‌اکسید و آلاینده‌های دیگر نیز آزاد می‌شوند که سبب آلوده شدن هوای اطراف میشوند.

از آنجا که در این نمونه از هیترها اکسیژن موجود در هوا نیز وارد هیتر بدون دودکش میشود و سپس از قسمت خروجی هیتر بدون دودکش به عنوان گرما بیرون داده میشود باید خریدار و مصرف‌کننده جت هیتر بدون دودکش بهتر است پس از راه‌اندازی جت هیتر تهویه سالن خود را نیز به مار بیندازد تا هوای بیرون که سرشار از اکسیژن است وارد سالن شود‌ و هوای سالن پاک شود.

دسته‌بندی دوم برا اساس سوخت مورد نیاز برای آنها:

جت هیتر گازوئیلی

جت هیتر گازوئیلی همانند هیتر گازسوز فعالیت می‌کند و فر آنها را میتوان سوخت‌شان در نظر گرفت که سوخت جت هیتر گازوئیلی یم سوخت فسیلی با نام گازوئیل است.

نحوه کار جت هیتر گازوئیلی نیز همانند بقیه است و پس از گرم شدن مخزن پر از گازوئیل، دستگاه هوای سرد بیرون از جت هیتر گازوئیلی را دریافت می‌کند و آن را از مخزن گرم شده عبور می‌دهد سپس هوای سرد را به هوای گرم تبدیل میکند و از جت هیتر گازوئیلی بیرون می‌دهد.

جت هیتر دوگانه سوز

جت هیتر دوگانه سوز از ادغام هیتر گازسوز و گازوئیلی به وجود می‌آید و بسیار پرکاربرد است.

فرض کنید گاز منطقه شما قطع شود اگر هیتر شما تنها گاز سوز باشد و نتوانید سیستم گرمایشی سوله را به کار بیندازید مسلماً خطر بزرگی شما را تهدید خواهد کرد اما اگر یک هیتر دوگانه سوز داشته باشید در این لحظه است که میتوانید به جای گاز از گازوئیل استفاده کنید و دوباره سیستم گرمایشی سوله را به راه بیندازید.

دیگر جت هیترها:

  1. جت هیتر برقی
  2. جت هیتر گاز مایع
  3. جت هیتر گازسوز

این سه مورد را در سرتیتر قبل توضیح دادیم و گفتیم میتوان از آنها به عنوان هیتر گازی خانگی نیز استفاده کرد.

کاربردها و ویژگی‌های جت هیتر موشکی

  • نصب ساده و راحتی در کار با آن
  • تعمیرات راحت‌تر
  • گرمایش سریع سالن‌ها
  • جت هیتر موشکی انرژی بیشتری نسبت به دیگر وسایل گرمایشی دارد
  • قابلیت اتصال به ترموستات محیطی
  • عمر و دوام طولانی
  • گوناگونی در نوع سوخت

نکات

خوب است بدانید خریداران از انواع این وسایل گرمایشی به عنوان جت هیتر کارگاهی، جت هیتر مرغداری و … استفاده می‌کنند.

در منازل و سالن‌های کوچک از جت هیتر گازی 30 هزار و 15 هزار و در مرغداری‌ها و سالن‌های بزرگ از جت هیتر گازی 50 هزار به بالا استفاده می‌کنند؛ انتخاب این مقدارها بستگی به بزرگی سالن دارد.

جت هیترهای موشکی به دو صورت تک فاز و سه فاز موجود هستند.

مرکز توزیع جت هیتر گازی کوچک

مرکز توزیع جت هیتر گازی کوچک مراکز توزیع جت هیترها انواع هیتر گازی کوچک را با مصرف کم، کیفیت عالی و ایجاد آلایندگی کم برای ایجاد گرما در مکان‌ها به مشتریان خود عرضه می‌کند.

یکی از این مراکز توزیع جت هیتر گازی کوچک شرکت برزین است که در زمینه فروش جت هیتر گازی فن دار کوچک خانگی ، جت هیتر برقی ، جت هیتر های مرغداری و … فعالیت میکند این مجموعه ارائه محصولاتی با کیفیت عالی و قیمتی مناسب و تضمن شده را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است تا بتواند در جلب نظر مشتریان خود موفق عمل نموده باشد و فروش خود را توسعه دهد شما عزیزان میتوانید جهت ارتباط بیشتر با ما به سایت مجموعه برزین مراجعه نموده و در تماس باشید.

فروشگاه عرضه جت هیتر گازی کوچک

فروشگاه عرضه جت هیتر گازی کوچک هیتر گازی کوچک به دلیل مصرف کم سوخت و در مقابل گرمای ایجاد شده مناسب‌، از بخاری‌های معمولی بهتر هستند زیرا بخاری‌های معمولی مقداری آلاینده وارد هوا می‌کنند؛ در برخی از هیترهای گازی کوچک این امکان فراهم است تا مواد غذایی خود را بر روی آن گرم کنید؛ به همین دلایل امروزه هیتر گازی کوچک از فروش خوبی برخوردار هست.

برای خرید بهتر است از یک فروشگاه معتبر خرید کنید تا یک کالای با کیفیت تحویل بگیرید از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش هیتر گازی کوچک میتوان به شرکت برزین اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما