Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 30 in /home/sitejetheaterswe/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
خرید ارزان جت هیتر گازی - برزین

خرید ارزان جت هیتر گازی

در کشور ما امکان دسترسی انواع مختلف واحدهای مرغداری و حتی صنعتی به سیستم گاز شهری فراهم بوده و به همین دلیل استفاده از جت هیتر گازی از میان انواع مختلف این دستگاه رایج تر است.

خرید ارزان جت هیتر گازی با کیفیت عالی در حال حاضر از بازار امکان پذیر است. آیا می دانید چگونه و از کجا می توان نسبت به خرید این دستگاه اقدام نمود؟

خرید ارزان جت هیتر گازی

مشخصات فنی جت هیتر گازی

مشخصات فنی جت هیتر گازی

جت هیتر های گازی یکی از مناسب ترین دستگاه ها برای تامین گرمایش مورد نیاز انواع پروژه های ساختمانی، سوله های صنعتی، مرغداری ها، دامداری ها و غیره می باشد و یکی از پرکاربردترین انواع این دستگاه ها به شمار می روند.

این دستگاه ها مجهز به ترموستات بوده که به وسیله آن می توانند دمای مورد نظر را در سالن در مدت زمان بسیار کمی اعمال کنند. الکتروفن موجود در این دستگاه قادر است گرما را تا فاصله 10  متر پرتاب کند و به این ترتیب می ‌تواند گرمای یکنواختی در سالن ایجاد نمایند.

قدرت الکتروموتور این دستگاه ها به طور معمول ۲۴۰ وات می باشد و از توان حرارتی ۵۰ هزار کیلو کالری در هر ساعت برخوردار می باشند. این هیتر ها می توانند فضایی حدود ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ متر مکعب را با توجه قدرت موتور به خوبی گرم کنند.

جنس بدنه این هیتر ها از استیل بوده و کوره موجود در قسمت داخلی این دستگاه از جنس استنلس استیل نسوز می باشد. این دستگاه در دو نوع تک فاز و سه فاز به بازار عرضه شده است و با توجه به قدرت الکتروموتور الکتروژن این دستگاه می توان از یکی از این دو نوع جریان الکتریسیته استفاده نمود.

برد الکترونیک هیتر گازی از نوع تمام اتوماتیک بوده و  در صورت تنظیم اولیه دقیق می‌توان بدون بازدید های مکرر بهترین نتیجه را از آن به دست آورد.

این دستگاه ها با گاز شهری سازگاری بالایی داشته و علاوه بر این نیاز به وجود دودکش در آنها نمی باشد.

فروش فوق‌العاده جت هیتر گازی

فروش فوق‌العاده جت هیتر گازی

فروش فوق العاده جت هیتر گازی فرصت بسیار مناسبی برای کسانی است که در زمینه تجهیز انواع مرغداری ها به سیستم های گرمایشی فعالیت می‌کنند و یا به صادرات این دستگاه به کشورهای همسایه فعالیت دارند.

برای خرید این دستگاه می توانید با مرکز عرضه هیتر تماس گرفته و ضمن اطلاع از قیمت روز این محصول نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

پخش جت هیتر گازی با کیفیت عالی می تواند از نظر اقتصادی به علت جلوگیری از اتلاف انرژی و هزینه پایین گاز در ایران برای واحد های مرغداری بسیار مناسب باشد.

این مرکز سفارش خریداران را در اسرع وقت به آدرس مورد نظر آنها در هر نقطه از ایران که در نظر داشته باشند ارسال می نماید و به کسانی که در تعداد بالا اقدام به خرید این دستگاه می ‌کنند آن را با قیمت ارزان تری ارائه خواهد نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما